Diplominiai darbai

UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose

9.6   (3 atsiliepimai)
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 1 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 2 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 3 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 4 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 5 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 6 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 7 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 8 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 9 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 10 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 11 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 12 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 13 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 14 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 15 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 16 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 17 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 18 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 19 puslapis
UAB Snaigė plėtra Lietuvos ir užsienio rinkose 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Per keletą paskutinių dešimtmečių daugelio išsivysčiusių šalių įmonių vienas iš strateginio valdymo svarbiau­sių momentų, yra jo traktavimas kaip proceso, kuriuo remiantis organizacija laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos po­kyčių. Plačiąja prasme išorine aplinka galima laikyti, kad organizacijos išorinei aplinkai pri­klauso visi išoriniai objektai, t. y. vi­sas išorinis pasaulis. Tačiau toks perne­lyg platus organizacijos išorinės aplinkos traktavimas būtų neproduktyvus. Siau­rąja reikšme išorinę aplinką sudaro tie išoriniai objektai, kurie stipriai veikia or­ganizacijos veiklą ir jos rezultatus. Ši­toks išorinės aplinkos traktavimas lei­džia strateginėje analizėje atsiriboti nuo visų tų išorinių veiksnių, kurie arba ap­skritai neturi įtakos organizacijos veik­lai, arba ta įtaka yra tiek nereikšminga, kad į ją galima neatsižvelgti.
- aplinkos institucinės struktūros.
2. nustatyti įmonės veiklai darančius įtaką aplinkos veiksnius ir apibrėžti jų poveikio savybes ir mastą.
2. apibendrintai įvertinti organizacijos išorinės aplinkos pokyčių dinamiką;
3. išskirti ir apibūdinti keturis organizacijos makroaplinkos analizės aspektus;
4. nustatyti svarbiausių sėkmės veiksnių identifikavimo svarbą kuriant organizacijos strategiją;
5. apibūdinti penkių jėgų modelį, leidžiantį analizuoti svarbiausias organizaciją veikiančias konkurencines jėgas;
6. apibrėžti strateginių sprendimų priklausomybę nuo rinkos gyvenimo ciklo stadijos;
Tyrimo metodai. Suformuluota mokslinė problema buvo sprendžiama rinkos ekonomikos kūrimo procesų kontekste, o tai ribojo praktinės patirties ir kiekybinių metodų taikymo galimybes. Dėl šios priežasties darbe vyrauja loginė ir palyginamoji analizė.
Mokslinis naujumas. Remiantis teoriniais aplinkos įtakos veiklos tyrimais ir pripažintomis teorijomis, Lietuvos verslo aplinkos institucinės struktūros tyrimais. Pažymėtina, kad darbe nagrinėjama mokslinė problema Lietuvoje beveik netyrinėta. Kai kuriuos įmonės aplinkos vertinimo veiklos aspektus analizuoja A. Vasiliauskas, J. Bivainis, V. Gronskas, P. Moščinskas, A. V. Rutkauskas savo moksliniuose darbuose. Nors į kai kurias atskiras sudedamąsias šiame darbe iškeltos problemos dalis minėti autoriai gilinasi, tačiau trūksta tyrimų, kuriuose būtų integruotai nagrinėjama organizacijos aplinkos poveikis organizacijos strategijai. Todėl šis darbas papildo vadybos mokslo patirtį nagrinėjant aplinkos analizės vertinimo veiklos problemas. Užsienio mokslininkų indėlis į įmonės aplinkos tyrimus yra didesnis. Teoriniai šios veiklos aspektai plačiai nagrinėjami A. Boot, C. Mayer,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 17228 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Įmonės verslo plėtros aplinkos vertinimo teoriniai aspektai 4
  • 1.1. Aplinkos analizės svarba formuojant organizacijos verslo plėtros strategiją 4
  • 1.2. Tiesioginio poveikio organizacijos aplinka 6
  • 1.3. Netiesioginio poveikio aplinkos elementai 11
  • 1.3.1. Aplinkos tyrimo organizavimas 14
  • 1.3.2.Vartotojų tyrimas 19
  • 1.3.3.Konkurencijos rinkoje tyrimas 25
  • 1.3.4.Konkurentų tyrimas 26
  • 1.1.Lietuvos ir Rusijos makroaplinkos PEST analizė 30
  • 1.2.Rinkodaros sprendimai 38
  • AB “Snaigė” eksporto planavimo operacijų procesų analizė 42
  • Įmonės galimybių užsienio rinkose įvertinimas 42
  • Eksporto tikslų nustatymas 43
  • Alternatyvių strategijų formulavimas 44
  • Pardavimo programos formavimas 45
  • TARPTAUTINIO MARKETINGO TYRIMŲ ORGANIZAVIMAS 50
  • Išorinės marketingo tyrimų firmos parinkimas 51
  • Tarptautinės marketingo tyrimų firmos. Šiuo atveju įmonė sutartį, tyrimo tikslus ir metodus derina su tarptautinės firmos vietiniu padaliniu, o betarpiškus tyrimus atlieka tarptautinės tyrimų firmos padalinys užsienyje. 52
  • Vartotojų tyrimas 53
  • Konkurencijos rinkoje tyrimas 58
  • Produkcijos, galinčios konkuruoti rinkoje, analizė 64
  • Diferencialinis metodas remiasi vienetiniais rodikliais. Pagal juos nustatoma, ar gaminys visiškai atitinka bazinį pavyzdį arba nustatomas kokių nors rodiklių nesutapimas ir kiek jie nesutampa. 66
  • Teoriniai vartotojų požiūrio į prekę aspektai 67
  • Vartotojų poreikiai ir jų tenkinimas 67

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
70 psl., (17228 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 70 psl., (17228 ž.)
  • Word failas 884 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt