• Darbe nagrinėjamas kūrybinės prekės (autsortingo) pirkimo patvirtinimo objektas ir jo integracija į Pgmarket e-parduotuve. Taip pat pateikiami pagrindiniai e-verslo sprendimų tipai, elementai bei įrankiai. Kaip pavyzdys pateikiamas tinklinių įrenginių supirkimo procesas bei jau kelis metus egzistuojančios Netformx tinklinio pardavimo sistemos (The Netformx Netvvork Selling System) apžvalga.
• Dažniausiai tokio tipo e-verslo sistemų pagrindinis tikslas yra parduoti prekę, tokio tipo sistema yra tiesiog interaktyvi parduotuvė. Tačiau organizuojant bet kokią prekybą, pirmiausia reikia turėti tai, ką norima parduoti. Vienas iš sprendimų būtų į e-parduotuvę integruoti naują agentą e-supirkėją, kurio pagrindinė funkcija - iš konkrečių firmų ar atskirų klientų nupirkti prekes. Tai viena naujausių e-verslo funkcijų, kurios praktinių pavyzdžių beveik nėra.
• Nagrinėjamuoju atveju integruotinas pirkimo patvirtinimo objektas PgMarket e-parduotuvėje[8]- tai objektas, kuris turi patikrinti perkamos prekės kokybę, ją įvertinti ir nurodyti sistemai priimti ar atmesti pasiūlymą pirkti prekę - žinias virtualiam mokymuisi (mokslinę medžiagą: referatus, konspektus, kursinius ir baigiamuosius darbus, laboratorinius darbus, užduotis ir t.t.).
• Verslo pasaulyje e-verslo susitarimams skiriamos dvi skirtingos paradigmos: B2C (Business to Consumer -verslas vartotojui) ir B2B (Business to Business - verslas verslui)[l-7]. B2C [4]susitarimai reikalauja (verslo arba B) svetainės vienoje pusėje ir vartotojo sąveikos nurodymo (C - consumer) kitoje pusėje. Verslas vartotojui paradigmos pavyzdžių galima būtų pateikti labai daug. Tai gali būti vartotojas, perkantis knygas iš Amazon.com svetainės ar žinias iš mūsų PgMarket e-parduotuvės[9]. B2B arba verslas verslui susitarimai reikalauja vien tik kompiuterio kiekvienoje pusėje be jokio žmogiškojo įsikišimo poreikio. Šiuo atveju, kaip pavyzdį galima pateikti General Motors arba Ford kompanijas, kurios gali bendrauti su individualiais pardavėjais arba atskirais visuomenės atstovais, prekiaujančiais automobilio konstravimui reikalingomis dalimis.
• Elektronine komercija apibrėžia kaip organizaciniu sistemų kombinacija (suderinimą tarpusavyje), kuri sukuria terpe elektroninei prekybai materialiais ir nematerialiais produktais. Šių sistemų kombinacija pagrįsta kooperacija tarp atskirų firmų- pardavėjų (Lewis šią kooperaciją vadina "hierarchija”), logistikos įmonių ir rinkos (pirkėjų).
Pagrindiniai techniniai B2B e-verslo sprendimų elementai
•...
Šį darbą sudaro 686 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!