Žinios yra vienas iš svarbiausių dalykų, kuris yra būtinas tiek kasdieniniame gyvenime, tiek mokslo, darbo, laisvalaikio ir kt. srityse. Žinios yra pagrindas, kurti, naudoti bei pritaikyti, be elementariausių žinių mes negalime atlikti paprasčiausio darbo, kadangi nežinome kaip tai padaryti. Žinias mes kaupiame nuo kūdikystės ir kaupiame visą gyvenimą, jas giliname bei vėliau pritaikome praktiškai. Tik tos žinios vis keičiasi, gilėja netgi yra kuriamos sistemos ir panašiai, kad tik palengvintų mums atlikti darbus ir pan.
Šiame straipsnyje yra analizuojama ir siūloma, paprastiems vartotojams ar organizacijoms, kaip palengvinti savo darbus, bei kaip geriau ir greičiau, bei efektyviau atlikti jiems paskirtas užduotis.
Šiame straipsnyje yra pateikiama žinių vadybos sistema, kuri per sukurtą technologiją padeda lengviau ir greičiau panaudoti bei pritaikyti žinias.
Žinios- tai tokia informacija, kuri yra aktuali tam tikram įvykiui ir yra pateikiama kontekste, o taip pat, kuria kažkas – pvz., žmogus gali pasinaudoti.
Žinios gali būti 2 formų, tai: aiškios, tikslios ir suvokiamos, nebylios, kurios yra neišreiškiamos, o tik suvokiamos. Straipsnyje Nonaka ir Takeouchi pateikia galimus pavyzdžius-apibūdinimus. Tai yra pavaizduota 1 lentelėje.
Pirmas tipas(objektyvios-aiškios)
Antras tipas(subjektyvios-tik suvokiamos, įsivaizduojamos)
Protingos, racionalios
Patirtis
Nuoseklios
Vienalaikiškos
Skaitmeninės, teorinės
Praktinės analogiškos
Kitaip sakant pirmajam tipui priklauso žinios , kurios yra aiškiai suvokiamos, jos turi kažkokią tai seką ir vyksta nuosekliai, tai tiesiog teorinės žinios, kurios yra pagrįstos tam tikrais faktais.
Antrajam tipui priklauso žinios, kurios kažkokiu būdu pasireiškė praktikoje, yra suvokiamos, bet nepagrįstos, jas tik galima suvokti, įsivaizduoti, bet sunku apibūdinti.
Taigi, žinios yra labai svarbus ir būtinas dalykas mūsų visų gyvenime ir jas reikia kaupti, saugoti, bei išmokti jomis pasinaudoti bei sugebėti jas valdyti. Straipsnyje yra teigiama, kad labai svarbu suprasti kas tai yra žinios, tam, kad geriau suprasti žinių vadybos sistemą. (ŽVS) Žinių vadybos sistema yra populiarėjanti ir plačiai nagrinėjama bei didelį susidomėjimą sukėlusi sistema vadyboje. Informacinių technologijų dėka ši sistema leidžia greičiau bei paprasčiau naudoti šią sistemą bei pritaikyti praktiškai atliekant kažkokią užduotį ar pateiktą darbą. Straipsnyje...
Šį darbą sudaro 2384 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!