Nuolat krečiantys valstybės institucijas skandalai paveikia institucijų įvaizdį ir skatina visuomenės nepasitikėjimą. Dažniausiai tokios informacijos skleidėja būna žiniasklaida. Ji turėdama itin didelę galią pasiekti mases, rengia ir skleidžia informaciją susijusią su valstybės institucijų veikla. Nuo informacijos turinio priklauso ir pačios institucijos įvaizdis. Dėl savo įtakos paveikti viešąją nuomonę, žiniasklaida tampa viena iš svarbiausių įvaizdžio kūrimo priemonių. Todėl valstybės institucijos privalo atitinkamai komunikuoti su žiniasklaida. Pasitelkdamos žiniasklaidos priemones, valstybės institucijos ne tik formuoja savo įvaizdį, bet ir tuo pačiu komunikuoja su visuomene. Efektyvios komunikacijos dėka užtikrinamas yra visuomenės palankumas, kuris ilgainiui perauga į pasitikėjimą valstybės institucijomis. Tačiau, tam kad vyktų abipusė komunikacija, valstybės institucijos įvaizdis privalo būti teigiamai vertinamas visuomenėje. Įvaizdžio kūrimui bei perteikimui pasitelkiama yra žiniasklaida, kuriai yra pateikiama informacija apie institucijų veiklą ir priimamus sprendimus.
Darbe iškelta mokslinė problema – ar valstybės institucijos, formuodamos savo įvaizdį visuomenėje atitinkamai pasitelkia žiniasklaidos priemones. Ir ar pasitelkdamos žiniasklaidos priemones atitinkamai formuoja savo įvaizdį visuomenėje. Tyrimo objektas darbe yra žiniasklaidos pasitelkimas valstybės institucijų įvaizdžio formavimui. Siekiant ištirti kaip valstybės institucijos pasitelkia žiniasklaidą įvaizdžio formavimui visuomenėje (darbo tikslas) darbe įgyvendinti šie uždaviniai: Išanalizuoti įvaizdžio kūrimo procesą, nustatant jo reikšmę valstybės institucijų veiklai. Nustatyti žiniasklaidos sąveiką su visuomene, įvertinant informavimo priemonių įtaką viešosios nuomonės formavimui. Ištirti žiniasklaidos vaidmenį valstybės institucijų įvaizdžio formavimo procese. Atlikus ekspertų apklausą, nustatyti kaip valstybės institucijos, pasitelkdamos žiniasklaidos priemones, formuoja savo įvaizdį visuomenėje.
Siekiant atsakyti į iškeltus darbe uždavinius darbe naudojama mokslinės literatūros ir teisės aktų analizės metodas. Žiniasklaidos pasitelkimo įvaizdžiui formuoti įvertinimui yra panaudojamas ekspertų vertinimo metodas. Atliktas tyrimas parodė, kad valstybės institucijos plačiai pasitelkia žiniasklaidos priemones įvaizdžiui formuoti. Taip pat, išsiaiškinta, jog nuo institucijų darbo specifikos nepriklauso žiniasklaidos pasitelkimo lygis. Tiek ikiteisminio tyrimo institucijos, kurios dėl savo veiklos pobūdžio nėra viešos, tiek ir institucijos, teikiančios paslaugas visuomenei, vienodai pasitelkia žiniasklaidos priemones.
Reikšminiai žodžiai: įvaizdis, žiniasklaida, valstybės institucijos, komunikacija, viešoji nuomonė.
Scandals that are...
Šį darbą sudaro 9515 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!