Studentės .
Vadovas .
Darbo tikslas – aplankyti pasirinktus Vilniaus viešbučius ir turizmo įmones ir atlikti jų veiklos analizę, remiantis duotomis užduotimis.
Darbo uždaviniai:
• Ištirti du Vilniaus viešbučius;
• Ištirti dvi kelionių agentūras arba organizatorius;
• Palyginti tiriamus objektus su jų konkurentais;
• Atlikti tiriamų objektų SWOT analizę.
Mes pasirinkome du pakankamai skirtingus viešbučius: ,,Apia", įsikūrusį Vilniaus senamiestyje ir ,,Acappella", esantį Vilniaus pakraštyje, netoli oro uosto. Norėjome išsiaiškinti ar vieta lemia klientų srautą, viešnagės tikslą ir apsistojimo trukmę.
Turizmo įmonių tyrimui pasirinkome kelionių organizatorių ,,Kelionių laikas" ir kelionių agentūrą
,, 7 Mylios Baltija". Tikslingai pasirinkome organizatorių ir agentūrą, kad išsiaiškintume kuo skiriasi šių dviejų turizmo įmonių veiklos pobūdis.
Pirma užduotis
Vilniaus viešbučių analizė
Praktinio darbo tikslas – ištirti Vilniaus viešbučius, atlikti pirminių duomenų analizę ir pateikti išvadas.
Nagrinėjami klausimai:
1. Viešbučio pavadinimas, adresas, juridinis statusas, viešbučiui vadovaujantis asmuo ar asmenys.
2. Bendras darbuotojų skaičius viešbutyje.
3. Kambarių tipai, jų skaičius ir vidutinis viešbučio užimtumas sezono metu ir ne sezono metu.
4. Viešbučio infrastruktūra: supantys objektai, susisiekimas su strategiškai svarbiais objektais (oro uostas, geležinkelio, autobusų stotys, miesto centras ir pan.)
5. Viešbutį supanti kultūrinė aplinka: teatrai, muziejai, parodų objektai ir kitos turistų lankytinos vietos.
6. Viešbutį supančios prekybos ir maitinimo įmonės, sporto kompleksai.
7. Viešbučio ekologinė aplinka.
8. Viešbučio reklama:
• Iškaba, reklaminiai stendai, bukletai, lankstinukai;
• Reklama žiniasklaidoje;
• Dalyvavimas tarptautinėse turizmo mugėse.
9. Viešbučio teikiamų paslaugų asortimentas, kainos.
10. Viešbučio klientų segmentai: atvykimo tikslas; trukmė; dažnumas, amžius; iš kokių šalių.
11. Ar viešbučio paslaugomis naudojasi Lietuvos gyventojai: kokiu tikslu, koks vidutiniškas lietuvių apsistojančių jūsų viešbutyje % visų keliautojų tarpe.
12. Ar klientai naudojasi visomis viešbučio teikiamomis paslaugomis (ko pageidauja ar nepageidauja klientai).
13. Ar sezoniškumas turi reikšmės viešbučio užimtumui?
14. Konkurencinės aplinkos tyrimas.
15. Kaip patenkinamas kultūrinis kliento aptarnavimo poreikis?
16. Kas man tame viešbutyje patinka ar nepatinka?
17. Siūlymai sėkmingam darbui ateityje.
„Apia“ yra mažas ir jaukus viešbutis įsikūręs pačioje Vilniaus senamiesčio širdyje. Adresas šv. Ignoto g. 12-1, LT – 01120 Vilnius. Viešbučio juridinis statusas – uždara akcinė bendrovė (UAB) Baltic Ventures,...
Šį darbą sudaro 4169 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!