Markulis, E. (2009). Įmonės „X“ marketingo analizė: universitetinių pagrindinių studijų Ekonomikos programos kursinis darbas / kursinio darbo vardovė lekt. L. Juozaitienė. Šiaulių universitetas, Ekonomikos katedra.
Santrauka
Kursiniame darbe nagrinėjama įmonės „X“ marketingo veikla. Analizei atlikti naudojami tijų paskutinių metų pardavimai, pelno, išlaidų kitimas. Pagrindinė tendencija pastebėta iš įmonės gautų duomenų yra ta, kad marketinginiai sprendimai sėkmingai buvo taikomi iki 2008m. Tam įtakos turėjo prasidėjęs ekonominis sąstingis, ekonominės depresijos užuomazgos.
Iki tol įmonė plėtė savo prekių asortimentą. Kasmet darydavo prekių asortimento analizę ir taikydavo tam tikrus sprendimus, kurie padidindavo pelną bent 5 proc. Produkciją parduodavo vietinės rinkos kainomis, kurios kiekvienais metais taip pat augo. Bet visoje įmonės istorijoje parduodamų prekių kaina nubuvo mažesnė už gamybos kaštus, kitaip tariant, įmonei visados pasisekdavo gauti pelno. Pirmais savo gyvavimo metais įmonė „X“ reklamai praktiškai neskyrė lėšų. Tačiau naujų laikų rinka diktavo savo taisykles, norint išlaikyti pirkėją, reikėjo save reklamuoti, todėl paskutiniais metais skiriamos lėšos reklamai gerokai išaugo (lyginant 1996m.-2006m. net 11,7 karto). Norėdama plėsti veiklą įmonei teko reklamą orietuoti plačiau nei vietiniams pirkėjams, tad išlaidos dar labiau išaugo. Veiklos plėtimas taip pat rėmėsi į tam tikrus marketingo logistikos pokyčius. Norėdama pateikti prekę į platesnę rinką sprendimai turėjo remtis platesnio pateikimo kanalo pasirinkimu.
Taip pat iš duomenų aiškiai matyti 2008m. sumažėjusios pardavimo apimtys, kurios interpretuojamos kaip sąstingį statybų sferoje. Šis faktas privertė įmonė priimti atitinkamūs marketinginius sprendimus, kuriais išlaikytų mažėjančią paklausą.
LENTELĖS, GRAFIKAI IR PAVEIKSLĖLIAI
4.1. Pajamų kitimas per paskutinius tijus metus………………………………….9
4.2. Trijų paskutinių metų medienos kainų kitimas ..............................................10
5.1. pav. Marketingo komplekso elementai (4P) ………………………………..11
5.1.1. Medienos pardavimai ir pelnas 2006m. ......................................................13
5.1.2. Medienos pardavimai ir pelnas 2007m. ......................................................13
5.2.1. UAB X įmonės pajamos, prekės savikaina, pelnas 2006-2008m................15
5.3.1. Pajamų priklausomybė reklamai..................................................................16
5.4.1. Pateikimo kanalo parinkimo proceso etapai................................................17
5.4.2. Prekių perskirstymo kelias………………………………………………...18
5.4.3. lentelė……………………………………………………………………...19
1. ĮVADAS
Apie marketingą mums dera nutuokti ir kaip vartotojams, kaip piliečiams. Mums dažnai kas nors bando ką nors parduoti, ir todėl privalome mokėti atpažinti naudojamus...
Šį darbą sudaro 3263 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!