3. Temperamento tipo nustatymas..............................................................7
4. Mąstymo kritiškumo tyrimas..................................................................8
5. Nerimastingumo tyrimas……………………………………………….9
6. Bendrosios išvados.................................................................................10
7. Literatūros sąrašas..................................................................................11
Įvadas
Šis laboratorinis darbas yra skirtas nustatyti vaiko verbalinių gebėjimų ypatumus, taip pat nustatyti vaiko temperamento tipą, įvertinti mąstymo kritiškumą bei logiškumą ir nerimastingumo lygį. Šie laboratoriniai darbai labiau padeda pažinti vaiką, o taip pat ir jo psichinę būklę.
Verbalinio testo tyrimo metu sužinosime, ar vaikas moka ir geba atskirti esminius ir bendruosius daiktų požymius nuo antraeilių, nustatyti bendrųjų žinių apimtį, o taip pat ar gali susiteminti ir apibedrinti esminius daiktų ir reiškinių požymius. Ar suranda loginius ryšius tarp sąvokų.
Temperamento tipo testas leis sužinoti vaiko temperamentą, pagal kurį galėsime apsręsti jo charakterio bruožus.
Mąstymo kritiškumo testo tyrimas leis nustatyti ar vaikas visada puikiai orientuojasi įvairiose situacijose ir ar geba mąstyti logiškai ir rasti išeitį iš kritiškų situacijų.
Nerimastingumo testo tyrimas padės išsiaiškinti, ar vaikas yra nerimastingas, ar jis ne per dažnai nerimauja, ar verta sunerimti dėl vaiko per didelio nerimastingumo.
Šiam laboratoriniam darbui buvo išsirinktas vienas berniukas, kuriam yra 10 metų. Jis šiuo metu yra ketvirtokas. Šis amžius yra tinkamas būtent šiai tyrimo metodikai, nes klausimai yra pakankamai aiškūs ir suprantami tokio mokyklinio amžiaus vaikui.
Berniukas yra gerai pažįstamas, todėl bus įdomu sužinoti, ar vaikas yra toks, kokia yra susidariusi nuomonė iš anksto. Šis berniukas atrodo ramaus būdo, tačiau dažnai tekdavo matyti verkiant jį, dėl menkiausiai iškilusio problemos. Vaikystėje berniukui buvo pernelyg padidėjės jautrumas įvairioms situacijoms,o taip pat ir sunkiai sekėsi susieti įvairius reiškinius ir mąstyti, todėl bus dabar labai įdomu sužinoti, ar vaikas, dar tebeturi šių problemų.
Verbalinio intelekto tyrimas
Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti mokinio verbalinių sugebėjimų ypatumus.
Tyrimo metodika. Eiga. Metodiką (Zambevičienė, 1991) sudaro 4 verbalinių užduočių grupės, sudarytos atsižvelgiant į pradinių klasių mokymo programą.
I grupės užduotys padeda nustatyti mokinio gebėjimus atskirti esminius ir bendruosius daiktų ir reiškinių požymius nuo antraeilių, nustatyti bendrųjų žinių apimtį.
II grupės užduotims tiriamas abstrahavimas ir apibendrinimas, gebėjimas išskirti esminius daiktų ir...
Šį darbą sudaro 1564 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!