4) diagnostinius - analitinius.
2) biurokratinis .
Demokratinis valdymo stilius yra būdingas daugeliui šiuolaikinių ekonominių kompanijų. Tokio valdymo metu yra pasiekiama tai, kad firmos darbuotojai turi dideles ir plačias teises bei pareigas. Taigi šiuo atveju darbuotojams tenka atsakomybės derinimo su pareigomis modelis.
Demokratinis valdymo tipas yra siejamas su vadovo ir vykdančiojo personalo tarpusavio santykiu. Kai yra pritaikomas demokratinis valdymo stilius, tada darbuotojams tenka didesnis savarankiškumo lygis ir tokiu atveju darbuotojai gali turėti didesnes teises.
Demokratinės teorijos priešprieša visada yra biurokratinio valdymo modelis. Remiantis biurokratinio valdymo modeliu yra nurodomos tam tikros valdymo ribos, kurios turi būti neperžengiamos.
Kiekvienoje įmonėje turi egzistuoti tam tikras funkcijų ir užduočių skaičius, kuris yra siejamas su būtinybe jas atlikti. Tai reiškia, kad yra reikalinga vykdyti tam tikras užduotis taip, kad jos būtų tinkamai atliktos. Tiesioginis darbinio personalo vadovų skaičius turi tam tikras užduotis darbiniam personalui, kurios turi būti vykdomos.
Kartais yra sunku nustatyti tai, koks turi būti atsakomybės ir sprendimų priėmimo demokratiškumo lygis. Todėl vienose situacijose tinkamesnis yra griežtas vadovavimo stilius, paremtas biurokratinėmis nuostatomis, kitu atveju - tinkamesnis yra demokratinis valdymo stilius.
Demokratinio valdymo stiliaus privalumai yra:
1) darbuotojo indėlis į darbinį ir organizacinį procesą didesnis;
2) padidėja darbinio proceso efektyvumas.
Tačiau taip pat egzistuoja ir trūkumai:
1) sunkiai nustatomas darbuotojo laisvės lygis;
2) sunku išsiaiškinti darbuotojo iniciatyvos ir atsakomybės santykį.
Todėl kitais atvejais didelė įmonių dalis yra linkusi prie biurokratinio valdymo stiliaus, kai darbuotojų iniciatyvumas yra ribojamas ir didesnis dėmesys yra skiriamas darbinių instrukcijų griežtam vykdymui. Šiuo atveju darbuotojas turi besąlygiškai vykdyti savo tiesiogines funkcijas, bei tai kas jam yra nurodoma vykdyti jo darbinėse nuorodose.
Geras vadovas turi derinti šias tris asmenines nuostatas:
1) žinios;
2) patirtis;
3) asmeninės savybės.
Vadovavimo pagrindas yra tos žinios, kurias turi darbuotojas - vadovas. Asmuo, kuris siekia
vadovauti įmonei turi turėti teorines žinias tam, kad galėtų jas tinkamai panaudoti valdymo proceso metu. Tai reiškia, kad visų pirma vadovas turi turėti teisinius pagrindus dėl to kaip reikia vadovauti įmonei....
Šį darbą sudaro 4958 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!