Pirmoje darbo dalyje autorius nagrinėja mokyklos vadovo vaidmenį didinat socialinio pedagogo darbo efektyvumą teorinius aspektus remiantys socialinių pedagogų vadybos teorija darbo vadybinės problemos.
Antroje darbo dalyje analizuojamos galimybės įdiegti teorinių tyrimų rezultatus jau veikiančioje įmonėje. Darbo autorius nagrinėja šios įmonės veikla bei pateikia savo pasiūlymus kaip spręsti šios įmonės veikloje iškilusias problemas.
Darbo pabaidoje pateikiamos pagrindinės teorinės ir praktinės išvados bei pagrindinių mokyklos vadovo vaidmenį didinat socialinio pedagogo darbo efektyvumą, problemų sprendimo būdai bei metodai.
Darbo objektas - mokyklos vadovo vaidmenį didinat socialinio pedagogo darbo efektyvumą.
Darbo tikslas. Išanalizuoti mokyklos vadovo vaidmenį didinat socialinio pedagogo darbo efektyvumą.
- išanalizuoti socialinio pedagogo vadovo veiklos tobulinimo prielaidas bei praktinius veiksnius bei jų tobulinimo kryptys.
Tyrimo metodai. Suformuluota mokslinė problema buvo sprendžiama šiuolaikinių švietimo reformos procesų kontekste, o tai ribojo praktinės patirties ir kiekybinių metodų taikymo galimybes. Dėl šios priežasties darbe vyrauja loginė ir palyginamoji analizė. Sudėtingai vadybinei problemai spręsti buvo naudojama ir sisteminės analizės logika.
1.Socialinio pedagogo kompetencija ir vadovavimo specifika
Šiuolaikiniu požiūriu žmogus yra fenomenas, kuris nagrinėjamas įvairių mokslų požiūriu. Šio darbo tikslas - aptarti socialinio pedagogo kaip vaiko socialinės raidos skatintojo veikios bei jo rengimo principus iš socialinių mokslų, konkrečiai, socialinės pedagogikos pozicijų.1 Tarptautiniai bendrijų dokumentai pabrėžia, kad būtinos ne tik pagrindinės žmogaus socialinės raidos, bet ir papildomos pasirinkimo galimybės, kurios apima žmogaus politines konomines ir socialines laisves bei galimybes kurti ir gaminti, gyventi, gerbiant save bei turint žmogaus teisių garantijas.
Socialinio pedagogo profesinė kompetencija grindžiama tarptautiniais vaikų teises ir jų teisėtus interesus reglamentuojančiais dokumentais, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais norminiais dokumentais, pedagogų etikos principais.
Socialiniai pedagogai rengiami, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Vyriausybės 2000-2004 metų programa (Žin.,2000, Nr. 98-3081), Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu (Žin., 1991, Nr.23-593; 1998 Nr. 67-1940), Vaikų ir paauglių nusikalstamumo prevencijos nacionaline programa (Žin.,1997, Nr. 21-510), Socialinių ir pedagoginių vaikų mokymosi sąlygų sudarymo programa (Žin.,1999, Nr. 52-1696), Nacionalinės narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos 1999-2003 metų programos...
Šį darbą sudaro 19085 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!