Kursiniai darbai

UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas

9.0   (3 atsiliepimai)
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 1 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 2 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 3 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 4 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 5 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 6 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 7 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 8 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 9 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 10 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 11 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 12 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 13 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 14 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 15 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 16 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 17 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 18 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 19 puslapis
UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mano pasirinkta paslauga – internetinės paslaugos. Šis marketingo planas – tai dokumentas, fiksuojantis marketingo strategijos logiką, kurios pagalba priimami sprendimai ir pateikiami geriausi jų variantai, padedantys realizuoti šias paslaugas.
Internetas šiais laikais atstoja daugelį bendravimo formų, taip pat galima pasijungus per internetą iš namų naudotis darbe esančiom duomenų bazėm, be darbo internetas yra puikus pramogos objektas, todėl daugelis paprastų vartotojų yra suinteresuoti turėti pakankamai pigią interneto liniją.
Šiame plane buvo apžvelgti pagrindiniai marketingo strategijos elementai. Pirmiausia buvo atlikta situacinė aplinkos analizė. Svarbiausias šios dalies elementas - konkurencinė analizė, kurioje aptariami pagrindinių konkurentų pranašumai ir trūkumai, jų užimamos rinkos pozicijos ir t.t. Kita svarbi plano struktūrinė dalis - marketingo planavimas, kurią sudaro 3 pagrindiniai aspektai: marketingo tikslai, tikslinės rinkos ir marketingo kompleksas. Tikslu yra nusakomi įmonės užsibrėžti rezultatai, išreikšti kiekybiniais terminais. Nagrinėdamas tikslines rinkas, stengiausi apibūdinti potencialius paslaugos vartotojus, numatyti galimus pakitimus jų elgsenoje.
Darbo tikslas - rinkodaros plano parengimas.
Pabaigoje apžvelgiau metodus, kurie bus diegiami siekiant užtikrinti plano įgyvendinimą bei vertinant plano sėkmę. Manau, jog tokia mano pasirinkta marketingo plano struktūra pakankamai tiksliai atvaizduoja marketingo strategijos logiką šioje įmonėje.
Paslaugų kainos bus nuolat derinamos atsižvelgiant į konkurentų kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojama reklamuoti tokiuose kompiuteriniuose žurnaluose kaip “Kompiuterija”, “Naujoji komunikacija”.
Planuojant pradėti individualų verslą būtina apgalvoti, kokios yra įmonės įkūrimo finansinės galimybės, kokie parankiausi jam yra finansavimo keliai, per kiek laiko įdėti pinigai atsipirks ir ar iš viso jie atsipirks – tam reikia labai gerai susipažinti su ta verslo šaka į kurią ketinama investuoti ar tai savo, ar tai skolintas lėšas. Tiek naudojantis savo nuosavu kapitalu, tiek prašydamas paskolos verslininkas turi nors apytiksliai būti pasiskaičiavęs, kiek jam reikės lėšų įmonės steigimui ir veiklos pradžiai, taip pat kokį jis prognozuoja pelną pirmiesiems veiklos metams ir kuo tai pagrindžia. Aišku, kad visai tiksliai nusakyti, kiek reikės tam pinigų yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5081 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS . 3
  • 1. ĮMONĖS MISIJA 5
  • 2. TIKSLAI 5
  • 3. UAB “VIRTUALUS PASAULIS” . 5
  • 4. PERSPEKTYVŲ TYRIMAS .. 6
  • 4.1 Konkurencinė aplinka ..6
  • 4.2 Socialinė-kultūrinė aplinka .. 6
  • 4.3 Politinė teisinė aplinka 6
  • 4.4 Taktiniai tikslai . 6
  • 5. ĮMONĖS RINKODAROS STRATEGIJA 7
  • 5.1 Tikslinės rinkos pasirinkimo strategija 7
  • 5.2 Pozicionavimo strategija 7
  • 5.3 Marketingo komplekso strategija .. 7
  • 5.4 Prekės strategija .8
  • 5.5 Kainos strategija 8
  • 5.6 Paskirstymo strategija . 8
  • 5.7 Rėmimo strategija . 8
  • 6. INTERNETINIŲ PASLAUGŲ SWOT ANALIZĖ . 9
  • 7. ELEKTRONINIO VERSLO VYSTYMASIS LIETUVOJE .. 9
  • 7.1. Marketingo ypatumai virtualioje erdvėje 10
  • 8. VADYBA .. 12
  • 9. DEMOGRAFINĖ SEGMENTACIJA . 15
  • 10. KONKURENCIJOS ANALIZĖ .. 16
  • 11. Rizikos įvertinimas . 17
  • 11.1. Alternatyvios veiklos kryptis . 18
  • 12. FINANSAI .. 19
  • 13. DARBŲ GRAFIKAS 21
  • 14. FUNKCIJOS (OPERACIJOS) . 22
  • 14.1. Paslaugos vykdymo vieta . 22
  • 14.2. Gamybos poreikiai .. 22
  • 14.2.1. Reikiamos patalpos ir kitos priemonės . 22 - 23
  • IŠVADOS .. 24
  • SANTRAUKA .. 25
  • NAUDOTA LITERATŪRA . 26
  • PRIEDAI .27 - 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
28 psl., (5081 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 28 psl., (5081 ž.)
  • Word failas 284 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt