KLASĖ: 6.
MOKINIŲ SKAIČIUS: 17 mergaičių.
FORMA: Tęstinė - praktinė - įtvirtinamoji.
TIPAS: Mišrus.
• mokomieji - pažintiniai: apsilankyti skrybėlių parodoje, atkreipti dėmesį į skrybėlaičių formas, raštus, spalvą, plėsti mokinių akiratį, mokyti nerti skrybėlę;
• lavinamieji: skatinti saviraišką, lavinti dėmesį, mąstymą, kūrybiškumą, ugdyti kruopštumą, pratinti turimas žinias ir įgūdžius panaudoti praktiniame darbe;
• auklėjamieji: ugdyti grožio supratimą, estetinį skonį, pagarbą darbui, skatinti domėjimąsi liaudies menu.
UŽDAVINIAI:
• Nunerti galvos apdangalą (skrybėlaitę, kepuraitę) pasirinktam žaisliukui.
METODAI IR METODINIAI BŪDAI:
Ekskursija, aptarimas, vaizdinis sudominimas, skatinimas, praktinis darbas, konsultavimas, patarimas, nuomonės reiškimas, pagyrimas, įvertinimas.
PRIEMONĖS: spalvoti siūlai, vąšelis, žirklės, plastmasiniai žaisliukai, lėlė, papuošta nerta skrybėlaite.
PASIRUOŠIMAS PAMOKAI: Praeitoje pamokoje buvo paskelbta sekančios pamokos tema ir pamokai reikalingos priemonės, kurias mergaitės atsineša į sekančią pamoką.
PAMOKOS EIGA: 2 pamokos.
1 pamoka: Ekskursija į skrybėlių parodą.
Temos ir tikslo paskelbimas, saugaus eismo reikalavimų priminimas - 5 min.
Lankymasis parodoje - 30 min.
Parodos aptarimas - 10 min.
PERTRAUKA.
2 pamoka: Praktinis darbas: nerta skrybėlaitė žaisliukui.
Temos pakartojimas, darbo saugos reikalavimų priminimas - 3 min.
Užduoties skelbimas, sudominimas megzta skrybėlaite lėlei, skatinimas pasirinkti žaisliuką - 5 min.
Praktinis darbas: mergaitės išsirenka labiausiai patikusį žaisliuką ir neria jai skrybėlaitę, panaudodamos nėrimą iš centro. Spalvą ir siūlą pasirenka pačios. Kas neaišku ir nesuprantama, mergaitės konsultuojasi su mokytoja - 25 min.
Baigiamoji dalis: mergaitės baigia nerti, uždeda skrybėlaitę žaisliukui ant galvos ir visas figūrėlės sustato ant stalo. Visos skatinamos pareikšti savo nuomonę apie darbelius. Visos pagiriamos. Mergaičių darbai vertinami pagal kruopštumą, originalumą, išbaigtumą. Įspūdingiausios skrybėlaitės autorė apdovanojama nėrimo knygele: „Nėrinių raštai“ - 10 min.
Darbo vietos sutvarkymas. Sekančios pamokos temos ir priemonių paskelbimas - 2 min.
SKAMBUTIS.
PRIEMONĖ: ŽAISLIUKAI
APSIUVIMO ĮGŪDŽIŲ ĮTVIRTINIMAS
1. KLASĖ: 9.
2. DALYKAS: TECHNOLOGIJOS.
3. PAMOKOS TEMA: PROJEKTAS:„DŽINSINĖ EUROPA.”
4. PAMOKOS TIPAS: MIŠRUS.
5. PAMOKOS FORMA: TĘSTINĖ - ĮTVIRTINAMOJI.
6. PAMOKOS TIKSLAI:
◦ mokomieji - pažintiniai: susipažinti su Europos Sąjungos valstybėmis, heraldika, simbolika, skatinti pažinti jų tautinius motyvus, pabrėžti savitumą, mokyti derinti spalvas, turtinti žinias;
◦ lavinamieji: skatinti aktyvumą, pasitikėjimą savimi, ugdyti kruopštumą, lavinti mąstymą, dėmesį, vaizduotę, įtvirtinti apsiuvimo įgūdžius,...
Šį darbą sudaro 685 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!