Tarptautinis marketingas – tai produkcijos gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ir valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose; tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas.
Tarptautinio marketingo objektas yra marketingo principų ir metodų taikymas tarptautiniu mastu .
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo mokslo dalis, todėl jis ir remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais. Todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų .
Tarptautinio marketingo sprendimai sudaro kompleksą .
3. mažai išsivysčiusios šalys.
1. Dušo modelį pasirenkančios įmonės laikosi nuostatos , kad tuo pat metu reikia skverbtis ir savo veiklą plėtoti visų šalių rinkose nepriklausomai nuo jų ekonominio išsivystymo lygio . Šis modelis labiau tinka asmeninio vartojimo prekių platinimui tarptautinėse rinkose ( kosmetika, buitiniai prietaisai , gaivieji gėrimai). Pagal ši modelį yra grindžiama nuostata,kad visi mes gyvename pasauliniame kaime , kur rinkos tuo pat metu vienodai plėtojasi tiek regionuose , tiek visame likusiame pasaulyje .
ĮMONĖ
2 pav. Tarptautinių rinkų „dušo“ modelis
2. Kaskadų modeliu grindžiamos tarptautinių rinkų strategijos remiasi nuoseklaus rinkų plėtojimo požiūriu. Anot šio požiūrio, išsivysčiusios šalys , plėtodamos savo ūkį ir technologijas, pateikia į tarptautinę rinką modernias prekes , kurios katalizuoja besivystančių šalių pažangą. Pastarosios plėtodamos savo ūkį ieško rinkų mažiau išsivysčiusiose šalyse ir taip katalizuoja jų ekonominį augimą.
Didelė
Vienam
Gyventojui
tenkanti BVP
dalis
maža
LAIKAS
3 pav. Kaskadų modelis
2. TARPTAUTINIO MARKETINGO TIPAI
Marketingo tipų klasifikacija:
Pasaulinė rinka Tarptautinis
marketingas
Daug užsienio rinkų
Viena ar kelios užsienio
rinkos
Marketingas
vidaus
rinkoje
4 pav. Geografinė marketingo tipų piramidė
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio, pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą skiriamas:
1. eksporto
2. multinacionalinis
3. pasaulinis
1. Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Eksporto marketingo pagrindas-patirtis, sukaupta vidaus rinkoje Todėl pagrindinė įmonės marketingo veikla išlieka vidaus rinkoje . Betarpiško užsienio rinkos tyrimo pati įmonė neatlieka. Nustatydama potencialias užsienio rinkas ir sąlygas joms...
Šį darbą sudaro 8125 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!