“Communicate” yra nemokama prieiga interneto svetainėje, skirta pasaulinio masto bendravimui tarpusavyje. Interneto vartotojai, norintys prisijungti prie “Communicate ” ir tapti jos nariais, turi užpildyti registracijos formą. Nurodžius miestą (-us) ar šalį (-is), kurioje (-se) gyvenate, dirbate ar studijuojate, mokymo įstaigą (-as) ar darbovietę (-es), kuriai (-oms) priklausėte ar priklausote dabar, galima greičiau surasti pažįstamus žmones ir draugus ar giminaičius. Nariai taip pat gali pakviesti kitus žmones prisijungti prie “Communicate”, siųsti vieni kitiems laiškus, atnaujinti savo profilius, suteikdami savo draugams1 daugiau informacijos apie save.
Svetainėje šiuo metu yra daugiau nei 195 milijonai aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Svetainė “Communicate” yra nemokama vartotojams ir pajamas gauna iš reklamos. Tai apima garsines ir vaizdines reklamjuostes, nuorodas į kitas interneto svetaines (pagrindinis pajamų šaltinis šioje srityje yra pasaulinė internetinė paieškos svetainė Google).
• Misija: sukurti internetinį „laikraštį“, kurio žurnalistais taptų kiekvienas užsiregistravęs narys ir teiktų vieni kitiems vertingą bei įdomią informaciją, tobulinti žmonių tarpusavio bendravimo įgūdžius.
• Vizija: įvertinus savo galimybes ir patirties praktiką, suburti kuo daugiau interneto vartotojų vienoje didelėje internetinėje terpėje.
• Kompanijos sukuriamas produktas – tai internetinė svetainė, kurioje žmonės keičiasi informacija, užmezga naujus ryšius, išreiškia savo nuomonę viešuose ir privačiuose forumuose.
• Kompanijos prekinis ženklas:
II. „Communicate“ išorės aplinkos analizė
II.1. PORTERIO 5 JĖGŲ RINKOS STRUKTŪROS ANALIZĖ
Organizacijos konkurencinė struktūra gali būti analizuojama taikant Porterio penkių jėgų modelį. Šis modelis tiria įmonės patrauklumą klientams konkurencinėje aplinkoje, jame atsispindi rinkos analizė ir kompanijos verslo strategija. Pagal M. Porterį2, tikimybė, kad įmonė pasieks pelnus, priklauso nuo 5 veiksnių, kurių tyrimas mums padės atlikti internetinės kompanijos „Communicate“ išorinę analizę:
• Atėjimas į naują rinką. Analizė remiasi tuo, su kokiomis ir kokio lygio kliūtimis susidūrė nauja įmonė, „ateidama“ į rinką. Kuo sunkiau įmonėms įveikti atėjimo į naują rinką barjerą, tuo labiau tikėtina, kad esamos įmonės gali padaryti gana didelius pelnus.
Mūsų analizuojama internetinė kompanija „Communicate“ labai greitai išplito daugelyje pasaulio šalių. Pačioje pradžioje svetainė buvo...
Šį darbą sudaro 13387 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!