Namų darbai

Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate"

10   (1 atsiliepimai)
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 1 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 2 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 3 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 4 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 5 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 6 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 7 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 8 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 9 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 10 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 11 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 12 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 13 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 14 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 15 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 16 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 17 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 18 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 19 puslapis
Strateginis valdymas ir prognozavimas. Išorės analizė kompanijos: "Communicate" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

“Communicate” yra nemokama prieiga interneto svetainėje, skirta pasaulinio masto bendravimui tarpusavyje. Interneto vartotojai, norintys prisijungti prie “Communicate ” ir tapti jos nariais, turi užpildyti registracijos formą. Nurodžius miestą (-us) ar šalį (-is), kurioje (-se) gyvenate, dirbate ar studijuojate, mokymo įstaigą (-as) ar darbovietę (-es), kuriai (-oms) priklausėte ar priklausote dabar, galima greičiau surasti pažįstamus žmones ir draugus ar giminaičius. Nariai taip pat gali pakviesti kitus žmones prisijungti prie “Communicate”, siųsti vieni kitiems laiškus, atnaujinti savo profilius, suteikdami savo draugams1 daugiau informacijos apie save.
Svetainėje šiuo metu yra daugiau nei 195 milijonai aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Svetainė “Communicate” yra nemokama vartotojams ir pajamas gauna iš reklamos. Tai apima garsines ir vaizdines reklamjuostes, nuorodas į kitas interneto svetaines (pagrindinis pajamų šaltinis šioje srityje yra pasaulinė internetinė paieškos svetainė Google).
• Misija: sukurti internetinį „laikraštį“, kurio žurnalistais taptų kiekvienas užsiregistravęs narys ir teiktų vieni kitiems vertingą bei įdomią informaciją, tobulinti žmonių tarpusavio bendravimo įgūdžius.
• Vizija: įvertinus savo galimybes ir patirties praktiką, suburti kuo daugiau interneto vartotojų vienoje didelėje internetinėje terpėje.
• Kompanijos sukuriamas produktas – tai internetinė svetainė, kurioje žmonės keičiasi informacija, užmezga naujus ryšius, išreiškia savo nuomonę viešuose ir privačiuose forumuose.
• Kompanijos prekinis ženklas:
II. „Communicate“ išorės aplinkos analizė
II.1. PORTERIO 5 JĖGŲ RINKOS STRUKTŪROS ANALIZĖ
Organizacijos konkurencinė struktūra gali būti analizuojama taikant Porterio penkių jėgų modelį. Šis modelis tiria įmonės patrauklumą klientams konkurencinėje aplinkoje, jame atsispindi rinkos analizė ir kompanijos verslo strategija. Pagal M. Porterį2, tikimybė, kad įmonė pasieks pelnus, priklauso nuo 5 veiksnių, kurių tyrimas mums padės atlikti internetinės kompanijos „Communicate“ išorinę analizę:
• Atėjimas į naują rinką. Analizė remiasi tuo, su kokiomis ir kokio lygio kliūtimis susidūrė nauja įmonė, „ateidama“ į rinką. Kuo sunkiau įmonėms įveikti atėjimo į naują rinką barjerą, tuo labiau tikėtina, kad esamos įmonės gali padaryti gana didelius pelnus.
Mūsų analizuojama internetinė kompanija „Communicate“ labai greitai išplito daugelyje pasaulio šalių. Pačioje pradžioje svetainė buvo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13387 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ”COMMUNICATE” VIZITINĖ KORTELĖ 3
  • I. „COMMUNICATE“ IŠORĖS APLINKOS ANALIZĖ 4
  • 1.1. Porterio 5 jėgų rinkos struktūros analizė 4
  • 1.2. PESTEL makroekonominės aplinkos analizė 6
  • II. „COMMUNICATE“ VIDAUS ANALIZĖ 7
  • 2.1. Stipriosios ir silpnosios organizacijos pusės 8
  • 2.2. SWOT analizė 8
  • 2.3. BCG matrica 10
  • 2.4. 7-S McKinsey analizė 11
  • III. „COMMUNICATE“ VIZIJA, MISIJA IR TIKSLAI 13
  • 3.1. “Communicate” misija 14
  • 3.2. „Communicate“ vizija 15
  • 3.3. „Communicate“ tikslai 15
  • IV. „COMMUNICATE“ STRATEGINĖS ALTERNATYVOS IR PASIRINKTA STRATEGIJA 16
  • 4.1. Strategijų rengimo būdai 17
  • 4.2. Strateginės „Communicate“ alternatyvos 18
  • 4.3. „Communicate“ biznio strategija 2009 – 2012 m. 21
  • V. “COMMUNICATE” STRATEGIJOS REALIZAVIMAS 22
  • VI. “COMMUNICATE” STRATEGIJOS REALIZAVIMO VALDYMAS IR STRATEGIJOS ĮVERTINIMAS 27
  • 6.1. Strategijos realizavimo valdymas 27
  • 6.2. Strategijos realizavimo valdymas per kontrolę ir vertinimas 28
  • 6.3. „Communicate“ valdymo realizavimas per kontrolę, jos vertinimas 30
  • APIBENDRINIMAS 33
  • LITERATŪRA 35

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
35 psl., (13387 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos namų darbas
  • 35 psl., (13387 ž.)
  • Word failas 409 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt