Uždaroji akcinė bendrovė “ Darma Kaunas “ įkurta 1995 metais. Ją įkūrė JAV piliečių šeima.Šios šeimos nariai ir šendien valdo 100% įmonės akcijų. Ši įmonė užsiima paprastųjų bei saldžiųjų duonos gaminių kepimu. Aukščiausia bendrovės valdymo grandis yra trys direktoriai, turintys aukštąjį išsilavinimą, vienas jų samdomas. Jie rengia strateginius įmonės veiklos planus. Taktinį planavimą atlieka firmoje esantys padaliniai. Pagrindinėje bendrovės buveinėje Kaune yra finansų (devyni darbuotojai, penki su aukštuoju, keturi su aukštesniuoju išsilavinimu), marketingo (šeši darbuotojai, keturi iš jų turi aukštąjį išsilavinimą), kepykla, atskiras transporto su nuosavais garažais ir automobilių servisu skyrius, taip pat nuosavas didmeninės prekybos sandėlis. Dalis žmonių dirba nuo firmos įsikūrimo, kiti įdarbinti vėliau, plečiantis prekybos apimtims, tuo pačiu ir darbo vietų skaičiui. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje) yra atskiri savarankiški padaliniai - filialai ir sandėliai su atitinkama organizacine ir aptarnavimo struktūra. Šiuo metu bendrovėje yra 152 darbuotojai. Vyrauja jauni, iki 40 metų amžiaus darbuotojai.
• Esamų rinkų išplėtimas ir naujų įsisavinimas.
• Asortimento atitikimas pasirinktiems rinkos segmentams.
• Operatyvus ir mandagus klientų aptarnavimas.
• Prekybos tinklo plėtimas ir darbo metodų gerinimas.
• Pastovus rinkos ir konkurentų analizavimas, paklausos ir pasiūlos sekimas.
• Apyvartinių lėšų didinimas, kas padidina įmonės potencialą plečiant šį verslą ir įveikiant atsitiktinius sunkumus.
• Didesnės investicijos į reklamą, tiek reklamuojant konkrečias prekes, tiek pačią įmonę, keliant įmonės imidžą, reputaciją.
• Teisingas optimalių bendrovės išlaidų skaičiavimas ir reguliavimas, siekiant jas sumažinti.
• Kvalifikuotų kadrų parinkimas, pastovus jų turimos kvalifikacijos kėlimas, apmokymas.
• Įvairus pardavimų rėmimo organizavimas.
• Smulkus šio verslo planavimas ir prognozavimas.
• Konkurentų pranašumų analizė bei jų pritaikymas savo verslo vystymui.
Remiantis šiais uždaviniais, galima suformuluoti tokius tikslus:
• Atsižvelgti į didėjančius klientų poreikius, pastoviai peržiūrėti ir atnaujinti prekių asortimentą.
• Padidinti apyvartines lėšas ir įsitvirtinti kaimyninėse rinkoje.
• Sutrumpinus kreditorinį įsiskolinimą, padidinti trumpalaikio turto apyvartumą.
• Per 7 metus 2-3 kartus padidinti realizacijos apimtis.
Šioje verslo šakoje egzistuoja labai didelė konkurencija. Kiekvienas miestas ir didesnis miestelis turi...
Šį darbą sudaro 4341 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!