Kursiniai darbai

Strategijos įgyvendinimas

10   (1 atsiliepimai)
Strategijos įgyvendinimas 1 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 2 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 3 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 4 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 5 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 6 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 7 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 8 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 9 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 10 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 11 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 12 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 13 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 14 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 15 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 16 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 17 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 18 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 19 puslapis
Strategijos įgyvendinimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuolaikinėje globalioje, sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje sėkmingą organizacijos vystymąsi lemia lankstūs ir efektyvūs vadybiniai sprendimai. Siekdama konkurencinio pranašumo ir ilgalaikės sėkmės, moderni organizacija kuria ir ugdo išskirtines kompetencijas. Tik vadovaujantis į ateitį orientuotomis konkurentabiliomis strategijomis galima sėkmingai veikti dinamiškai kintančiose rinkose. Šiame kontekste strateginis valdymas įgauna neabejotinai svarbią reikšmę, projektuojant verslo ateitį ir organizacijos ilgalaikį konkurencinį pranašumą.
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei “aštrioje” konkurencinėje kovoje įmonės gali aktyviau veikti, jeigu jos apibrėžia tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengia veiksmų ir priemonių programas numatytų tikslų ir priemonių įgyvendinimui, strateginių pokyčių valdymui. Visa tai sujungia įmonės strateginio planavimo ir valdymo sistemos. Strateginis planavimas padeda numatyti ir spręsti svarbiausias problemas, susijusias su produktų, paslaugų struktūros, elgesio permainomis. Strateginis valdymas – problemų sprendimo procesas, siekiant pritaikyti įmonę jos ateities aplinkai.
Įmonės, veikiančios rinkos ekonomikos sąlygomis, susiduria su didesniu ar mažesniu konkurencijos mastu. Konkurencijos plėtra spartina formų ir metodų atsinaujinimą, naujų pardavimo rinkų paiešką. Įmonei, norinčiai išlikti ir sėkmingai tęsti veiklą, būtina įgyti konkurencinį pranašumą konkrečioje verslo veikloje. Tai įgyvendinti padeda organizacijų strategijos.
Problema: Stiprėjanti konkurencija rinkoje, įmonė turi turėti efektinga strategija.
• išsiaiškinti strategijos lygius
• aptarti rengimo eigą
Temos aktualumas. Pasaulyje vyksta spartūs technologiniai pokyčiai, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą.Tai ypač aktualu Lietuvai, nes tarptautinėje rinkoje vyrauja kiti ekonominiai ir techniniai verslo standartai. Lietuvos įmonėms atsiveria naujos rinkos bei jų segmentai, tačiau tuo pat metu susiduriama ir su didesne konkurencija. Todėl reikia numatyti įvykius ir spręsti, kas įmanoma ir būtina padaryti, kad įmonė pasinaudotų galimybėmis, gautų naudos bei apsisaugotų nuo visko, kas trukdo jos sėkmei ar gresia išlikimui. Tinkamas strategijos pasirinkimas garantuoja įmonei išlikimą sunkiomis konkurencingomis sąlygomis, todėl ši tema yra labai aktuali didžiajai daugumai Lietuvos smulkių ir vidutinių įmonių.
Darbo metodologija: Literatūros analizė, Remtasi įvairiais literatūros šaltiniais, internetiniais šaltiniais.Remiantis teoriniais bei praktiniais pastebejimais, padarytos išvados ir pateikti pasiūlymai.
1. Strateginio valdymo sąvoka. Strategijos rengimo etapai.
Pats terminas „strategija“ pirmiausiai buvo pradėtas naudoti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7159 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Strateginio valdymo sąvoka. Strategijos rengimo etapai. 4
  • 2. Strategijos įgyvendinimas 9
  • 2.1 Strategijos įgyvendinimo programos 9
  • 2.2 Užduočių rengimas ir komunikacija 12
  • 2.3 Išteklių paskirstymas 13
  • 2.4 Stebėsena ir kontrolė 15
  • 3. Stateginiai lygiai 15
  • 4. Strategijos alternatyvų analizė. 18
  • 5. Įmonės strateginio plano sudarymas 21
  • 6. Įmonės pristatymas 24
  • Išvados 28
  • Literatūra ir šaltiniai 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (7159 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 29 psl., (7159 ž.)
  • Word failas 366 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt