Tyrimo tikslas: išanalizuoti verslo organizacijoje susiformavusių socialinių tinklų naudojimą informacijos ieškai.
Tyrimo hipotezė: Verslo organizacijų vykdoma informacijos ieška socialiniuose tinkluose patenkina informacijos poreikius.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti socialinių tinklų naudojamą verslo organizacijoje informacijos ieškai.
2. Išnagrinėti socialinių tinklų naudojimo informacijos ieškai priežastis.
3. Išanalizuoti socialiniais tinklais ieškomos informacijos tipą.
4. Išnagrinėti socialinių tinklų naudojamų verslo organizacijoje tipus.
5. Išanalizuoti kokie socialiniai tinklai naudojami organizacijoje tradiciniai (akis į akį) ar virtualūs.
6. Koks/kodėl asmuo/vadybininkas (pagal organizacijos hierarchiją) pasirenkamas informacijos ieškai.
Tyrimo apimtis: Tyrimo objektu pasirinkome vieną iš UAB „Neo Aljansas“ sporto klubų – „Impuls plius“ ir apklausėme 18 skirtingas pareigas užimančių darbuotojų.
Tyrimo metodas: Anketa.
Tyrimo eiga:
• Sudarėme 10 klausimų anketą, kurioje darbuotojų buvo klausiama apie socialinių tinklų naudojimą jų organizacijoje.
• Nustatėme, kokiais šaltiniais darbuotojai dažniausiai naudojasi renkant jiems reikalingą informaciją, kokią informaciją jie gauna iš kolegų, o kios tenka ieškoti už organizacijos ribų.
• Nagrinėjome, kokią itaką informacijos skleidimui turi hierrachiniai organizacijos lygiai.
• Anketos pabaigoje stengėmės išsiaiškinti, ar darbuotojus patenkina organizacijos socialiniai tinklai, jų poreikius ir kokiais tikslais dažniausiai yra naudojamas bendravimas.
• Susumavome rezultatus ir lyginome juos pagal darbuotojų užimamas pareigas.
• Iš surinktų rezultatų galėjome įvykdyti išsikeltus uždavinius ir padaryti su šia tema susijusias išvadas.
1. TEORINIS TYRIMO PAGRINDIMAS
Socialinis tinklas – yra tarpusavio ryšiais susietų individų, jų grupių ar organizacijų darinys [1].
Tyrimai, atlikti akademinėje aplinkoje, parodė, kad socialiniai tinklai naudojami daugelyje sričių, tiek bendraujant šeimoje, tiek tarptautiniuose santykiuose, ir atlieka svarbų vaidmenį sprendžiant problemas, vykdant veiklą organizacijose bei padeda individams pasiekti užsibrėžtų tikslų [4].
1.1 Socialinių tinklų klasifikacija
Socialiniai tinklai yra klasifikuojami pagal jų charakteristikas į tokias grupes [1]:
1. Formalūs/ neformalūs tinklai
2. Paremti stipriais/silpnais ryšiais tinklai
3. Horizontalūs/vertikalūs tinklai
4. Homogeniški/heterogeniški (susiejantys/sujungiantys) pagal juos sudarančių individų interesus, socialines-demografines charakteristikas
Formalūs ir neformalūs socialiniai tinklai [1]
• Pasak Wellman‘o internetas išplečia arba palaiko neformalius tinklus, nes suteikia papildomus būdus bendravimui su draugais ir giminėmis.
• Internetas yra naudojamas naujų neformalių ryšių užmezgimui.
• Jis taip pat yra naudojamas ryšiams su formaliais tinklais...
Šį darbą sudaro 2680 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!