Šiuolaikine transporto politika, Europos transporto tinklas.
Atliko: LN-3 grupės st.
Transporto politikos esmė.
Transporto politika yra valstybės ūkinės politikos dalis, kurios pagalba valstybė realizuoja savo tikslus. Šiuolaikinė transporto politika kartu yra ir visuomenės politika, nes transporto funkcionavimas glaudžiai susijęs su daugelio visuomenės transporto poreikių tenkinimu.
Transporto politikoje gali būti išryškinti bendrašakiniai, visą transportą apimamieji, ir atskirų transporto šakų klausimai. Transporto politika apima tris ūkininkavimo sritis: technine, eksploatacine ir organizacine. Visose šiose transporto politikos srityse šių klausimu nagrinėjimas priklauso nuo šalies vidinio susitvarkymo, visų pirma, nuo šalies ūkininkavimo formacijos. Visapusiškai išsivysčiusių šalių ūkininkavimo sąlygomis nagrinėjami šie lipiniai transporto politikos klausimai.
Transportą veikia tarptautiniai ekonominiai poslinkiai turizme ir prekybos balansas
1. Technikos srityje:
- statybos, modernizavimo, infrastruktūros plėtotė ir prilaikymas, siekiant, kad visa tai kiekybiniu ir kokybiniu požiūriu atitiktų eismo poreikius, taip pat riedmenis;
- užtikrini! šalies transporto sistemos techninį integravimą bei atskiri) transporto saku ir priemonių dalyvavimų jame;
užtikrinti šalies transporto techninį integravimą tarptautinio integravimo procesuose.
2. Eksploatacijos srityje:
- užtikrinti transporto priemonių saugų eismą;
- prižiūrėti transporto personalo apmokymo lygį;
- užtikrinti, kad šalyje susidarytų transporto linkiai, susijungę į vienalyte įvairių transporto priemonių susisiekimo sistemą.
3. Organizacijos srityje:
- sukurti tokias sąlygas, kad kiekvienoje transporto šakoje vystymųsi savos organizacinės formos, atitinkančios savą technologinį vežimo procesą;
- sukurti tokias sąlygas, kad šalyje susiformuotų bendras transporto įmonių tinklas, leidžiantis racionaliai panaudoti transporto priemones visos šalies teritorijoje;
- užtikrinti gerą šalies vidinio transporto sąveiką su užsienio šalių transporto sistemomis.
Rinkos ūkio transporto politikoje paprastai yra dvi kryptys. Viena iš jų yra liberalizavimas. Tuomet suteikiama kuo didžiausia laisvė transportinei veiklai ir įvedami mažiausi transporto veiklos bendros kontrolės apribojimai. Liberalizavimo sąlygomis yra įmonių, subjektų laisva nevaržoma rinkos jėgų veikla, visų transporto subjektų formali lygybė.
Sisteminio požiūrio poreikis.
Iki šiol transporto politika buvo diktuojama specializuotos logikos, būdingos transporto sričiai. Pavyzdžiui, kada transporto politika ir visuomenės ar privačiu asmenų nukreipiama vienai transporto rūšiai. Reikšmingiausi ekonominiai kriterijai tiktai neseniai sukurti, kad parodytų rinkos charakteristikas. Taigi, visos šios organizacijos...
Šį darbą sudaro 2246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!