Tyrimai

Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas

9.2   (2 atsiliepimai)
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 1 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 2 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 3 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 4 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 5 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 6 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 7 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 8 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 9 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 10 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 11 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 12 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 13 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 14 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 15 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 16 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 17 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 18 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 19 puslapis
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leidžia: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Norint padaryti teisingą sprendimą reikia surinkti reikiamą informaciją. Taigi, sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos. Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos, tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimas-tai sistemingas duomenų , susijusių su marketingo problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas.
1.Problemos formulavimas.
2.Pažintinis tyrimas.
3.Hipotezės formulavimas.
6.Interpretavimas ir pateikimas.
Marketingo tyrimas duoda geresnius rezultatus tada, kai problema suformuluota konkrečiau. Kartais konkretizavimo metu jau dalinai paaiškėja ir galimos sprendimo kryptys. Tolesni tyrimo etapai padeda pagrįsti ar atmesti susiformavusias nuomones.
Kartais firmos susiduria su nepažįstamu reiškiniu (nauja rinka ar kt.), todėl konkrečiai suformuluoti problemą gana sunku. Tada tyrimui prireikia daugiau išlaidų, o rezultatas gaunamas mažesnis, nes surenkama daug nereikalingų duomenų. Todėl toks tyrimas mažiau efektyvus, nes tyrimo išlaidas sąlygoja visa tyrimo apimtis, o rezultatą – tik jo dalis, padedant daryti sprendimą.
Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje turi dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti jo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgybą, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes.
1. Tyrimo problema
Statistika liudija, jog lietuvių gėrimo įpročiai keičiasi. Tiesa, didėja ne kiekiai, o silpnųjų gėrimų kiekis. Sidras – sparčiai populiarėjantis jaunuomenės gėrimas. Jis “semia“ silpnesniųjų alkoholinių gėrimų populiarėjimo vaisius, o silpnųjų kategorijoje galynėjasi su alumi ir alkoholiniais kokteiliais.
Lietuviai tik prieš keletą metų atrado sidrą – tai rodo kasmet sparčiai padidėjanti šio gėrimo rinka. Ir nors Lietuvoje sidro išgeriama mažiau nei kaimyninėse šalyse, sidrų gamintojų ir importuotojų rinkoje didėja...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5004 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1. Tyrimo problema4
  • 2. Tyrimo objektas..4
  • 3. Antrinių duomenų analizė..8
  • 4. Pirminių duomenų rinkimo metodai..13
  • 5. Tyrimo imties pagrindimas.14
  • 6. Instrumentarijaus pagrindimas ir parengimas14
  • 7. Pirminių duomenų analizė15
  • 8. Taikymo apribojimų išskyrimas27
  • 9. Hipotezių tikrinimas27
  • IŠVADOS..28
  • Literatūros sąrašas.30
  • Priedai. 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
28 psl., (5004 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo tyrimas
  • 28 psl., (5004 ž.)
  • Word failas 362 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt