SANTRAUKA
Tyrimo objektas: darbo pasiūlos ir kompetencijų poreikiai.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti marketingo specialisto darbo pasiūlos ir kompetencijų poreikius skelbimų portaluose.
Tyrimo problema: įvairūs ekonominiai veiksniai, darbo specifikos kaita ir darbdavių reikalavimai darbuotojams keičia ieškančių darbo žmonių supratimą apie darbo reikalavimus, perspektyvas ir netgi lūkesčius, todėl būsimi darbuotojai kaip įmanydami stengiasi tobulėti, kelti savo kvalifikaciją, įgyti daugiau žinių, dėl ko ir tikisi už savo padarytus darbo rezultatus gauti ir didesnį atlyginimą. Problema kyla tame, kad būsimi darbuotojai nežino kokių įgudžių konkrečiai norės būsimas jų darbdavys, nes sparčiai besikeičiančiai rinkai taip pat sparčiai keičiasi ir reikalavimai.
Tyrimo uždaviniai:
Atskleisti darbo kompetencijų sampratą.
Identifikuoti darbo pasiūlos kitimo analizės poreikius.
Pateikti marketingo specialisto darbo pasiūlos ir kompetencijų poreikius skelbimų portaluose.
Metodai:
Mokslinėje literatūroje paskelbtų koncepcijų ir išvadų sisteminė, loginė ir lyginamoji analizė, išvadų formulavimas.
Kokybinis tyrimo metodas (duomenų analizė internetė).
Pagrindiniai darbo rezultatai ir jų reikšmingumas. Darbo reikšmė teorinė – ji padės suprasti kaip renkasi žmonės darbą, ar darbo specifika, kolektyvas, darbo vadovas ir atlyginimas įtakoja darbo pasirinkimą. Kas turėtų padėti darbdaviams suprasti ko ieško būsimi darbuotojai, kaip juos motyvuoti, kokias darbo sąlygas siųlyti, o ieškantiems darbuotojams suprasti ko nori iš jų darbdaviai, ir kaip keičiasi darbo kompetencijos atitinkamai darbuotojų turimiems įgudžiams.
SUMMARY
Research object: labor supply and competence needs.
The purpose of the study: to analyze the job offer and competence needs of a marketing specialist in advertising portals.
Research problem: various economic factors, changes in the specifics of work and employers' requirements for employees change the understanding of job seekers about job requirements, prospects and even expectations, so future employees try as much as possible to improve, raise their qualifications, gain more knowledge, which is why they hope for their to get a higher salary after the work results have been achieved. The problem is that prospective employees do not know what skills their future employer will specifically want, because the requirements of a rapidly changing market are also rapidly changing.
Šį darbą sudaro 5325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!