„Mes privalome vartotojus priimti kaip galutinį teismą“.
Tai sudėtingas procesas apimantis poreikių nagrinėjimą, pasiūlymų kūrimą, jų pozicionavimą bei išaiškinimą vartotojams. Pirmasis žingsnis planuojant ir priimant marketingo tikslus – situacijos analizė ir vartotojų poreikių išsiaiškinimas. Vienas iš būdų sužinoti vartotojų poreikius – tikslinių auditorijų apklausa. Vartotojų apklausa – tai pirminių duomenų rinkimo būdas, kuris nereikalauja itin daug laiko ir lėšų, tačiau suteikia vertingos informacijos, kuri padeda įmonei priimti jos veiklai naudingus sprendimus.
Savo kursiniam darbui pasirinkau kavinę UAB „Bilduko virtuvė“. UAB „Bilduko virtuvė“ randasi mažame Vievio miestelyje. Viešojo maitinimo verslas patiria didelę konkurenciją, todėl labai svarbu ne tik pritraukti, bet ir išlaikyti vartotojus. UAB „Bilduko virtuvė“ per paskutinius metus smarkiai pakėlė lankytojų srautus, manau jog sėkmingi marketingo veiksmai lėmė spartų augimą ir lankytojų pritraukimą.
Darbo tikslas – atlikti mini marketingo tyrimą, pasitelkus teorinėje literatūroje nurodomą marketingo tyrimų proceso nuoseklumą, ir taip pat pritaikyti teorines žinias praktiškai. Tam pasiekti buvo atlikta tiesioginė vartotojų apklausa, o surinkti duomenis išanalizuoti ir darbo pabaigoje pateiktos išvados.
Darbo objektas: konkurencija, jos strategija.
• išanalizuoti pasirinktą įmonę ir pritaikyti teorines žinias.
.
Situacijos analizė
Įmonės „UAB Bilduko virtuvė“ veiklos analizė
Viešojo maitinimo užuomazgų Lietuvoje atsirado kartu su miestais. Šis procesas vyksta ir dabar, kaskart įgaudamas vis didesnį pagreitį. 2017 m. liepos 1 d. duomenimis, Lietuvoje buvo beveik 260 tūkst. veikiančių įmonių ir fizinių asmenų, vykdančių ekonominę veiklą, todėl išlaikyti savo pozicija rinkoje yra labai sunku, reikia nuolat stebėti aplinką [ 2 ]
Įmonėje dirba 6 žmonės. Įmonės veikla pradėta 1998 metais. Iki 2012 metų pasikeitė kelį nuomininkai. Kiekvienas nuomininkas dirbo žiūrėdamas tik į savo interesus ir negalvojo apie pasekmes. 2012 pasirašius nuomos sutartį reikėjo kelti įmonės teikiamų paslaugų kokybę.
Įmonės veiklą įtakojantys vidiniai ir išoriniai veiksniai
Šiuo metu viešojo maitinimo rinkoje vyrauja hiperkonkurencija. Maitinimo paslaugų tiekiančių įmonių yra daug, bet visų tikslas yra vienas - suteikti kokybiškas, paslaugas. Jos viena už kitą yra pranašesnės.
Teisės aktai neįpareigoja maitinimo įmones turėti...
Šį darbą sudaro 2788 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!