Tyrimai

Šeimos poveikis pieno pirkimui

9.0   (3 atsiliepimai)
Šeimos poveikis pieno pirkimui 1 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 2 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 3 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 4 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 5 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 6 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 7 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 8 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 9 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 10 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 11 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 12 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 13 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 14 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 15 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 16 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 17 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 18 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 19 puslapis
Šeimos poveikis pieno pirkimui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mažeikiai, 2009 m.
Šeimos labai skiriasi viena nuo kitos turtu, socialiniu statusu gyvenimo būdu, amžiumi, vaikų kiekiu ir kitais požymiais. Šeima kaip institucija, per paskutinį dešimtmetį patyrė daug permainų. Tipinės šeimos kur vyras uždirba pinigus, žmona namų šeimininkė, kuri prižiūri 2 – 3 vaikus. Per šį laikotarpį daugelis politinių, kultūrinių, socialdemografinių ir gyvenimo būdo tendencijų, taip pat ir technologinės naujovės pertvarkė šeimos struktūrą. Žymiai padaugėjo bevaikių šeimų, vėlai susituokusių šeimų, karjeristų šeimų, dirbančių moterų , nesusituokusių porų, kurios ilgą laiką gyvena kartu.
Visa tai pakeičia ne tik namų ūkio struktūrą, bet ir pirkimų struktūrą. Ypač moters vaidmuo priimant pirkimo sprendimus išaugo dėl to, kad vis daugiau moterų šiais laikais yra nebe namų šeimininkės, kurias išlaiko vyrai, o dirbančios ir karjeros siekiančios moterys, kartais net išlaikančios visą šeimą.
Šios tyrimo ataskaitos tema: “Šeimos poveikis pieno pirkimui”. Tema yra labai aktuali pieno produktų gamintojams. Nors skiriasi žmonių tautybės, skirtingi pajamų lygiai, skiriasi požiūriai į konkrečius produktus, bet pirkimo sprendimo priėmimo, elgsenos motyvacijos mechanizmas bei asmenybės tipai vienodi. Todėl vartotojo elgsenos tyrimo metodai yra universalūs.
Kiekviename versle tikslus geriausiai galima pasiekti tada, kai gerai žinomi vartotojų norai, reikmės ir kiek įmanoma geriau šiuos norus ir reikmes siekiama tenkinti. Todėl kiekviename versle labai svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais ir gauti informacijos iš jų ir apie juos. Norint nuspėti, kokią prekę vartotojas pripažins ir pirks, būtina ištirti vartotojo elgseną rinkoje. Vartotojo elgsenos tyrimas leis atsakyti į klausimus: kas perka?, kaip perka?, kada perka?, kur perka?, kodėl perka? Norint atsakyti į šiuos klausimus, pirmiausia reikia išsiaiškinti veiksnius darančius įtaką šeimos elgsenai.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti tipiškus šeimos elgsenos niuansus, sprendimo priėmimo nuoseklumą, vienose ar kitose stadijose įtakos turinčius veiksnius.
Tyrimo dalykas – šeimos poveikis pasirenkant vartoti pieno produktus.
Tyrimo metodas - apklausa, naudojant anketas, mokslinė literatūra;
Tyrimo uždaviniai:
1. Pagrindinio pieno produkto pirkėjo išsiaiškinimas;
2. Šeimos nuomonės apie produktus išsiaiškinimas;
3. Šeimos elgseną lemiančių veiksnių identifikavimas.
1....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5835 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. Šeima ir jos įtaka vartotojo elgsenai 4
  • 1.1 Šeimos ir namų ūkio sampratos 4
  • 1.2 Veiksniai, turintys įtakos šeimos (namų ūkio) pirkimams 4
  • 1.3 Šeimos pirkimo vaidmenys 5
  • 1.4 Šeimos gyvenimo ciklas 7
  • 1. 5 Ankstesni tyrimai 8
  • 2. ŠEIMOS Pieno produktų PIRKIMO tyrimo rezultatų analizė 13
  • IŠVADOS 23
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 24
  • PRIEDAS 25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (5835 ž.)
Darbo duomenys
  • Tyrimas
  • 27 psl., (5835 ž.)
  • Word failas 427 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt