Mažeikiai, 2009 m.
Šeimos labai skiriasi viena nuo kitos turtu, socialiniu statusu gyvenimo būdu, amžiumi, vaikų kiekiu ir kitais požymiais. Šeima kaip institucija, per paskutinį dešimtmetį patyrė daug permainų. Tipinės šeimos kur vyras uždirba pinigus, žmona namų šeimininkė, kuri prižiūri 2 – 3 vaikus. Per šį laikotarpį daugelis politinių, kultūrinių, socialdemografinių ir gyvenimo būdo tendencijų, taip pat ir technologinės naujovės pertvarkė šeimos struktūrą. Žymiai padaugėjo bevaikių šeimų, vėlai susituokusių šeimų, karjeristų šeimų, dirbančių moterų , nesusituokusių porų, kurios ilgą laiką gyvena kartu.
Visa tai pakeičia ne tik namų ūkio struktūrą, bet ir pirkimų struktūrą. Ypač moters vaidmuo priimant pirkimo sprendimus išaugo dėl to, kad vis daugiau moterų šiais laikais yra nebe namų šeimininkės, kurias išlaiko vyrai, o dirbančios ir karjeros siekiančios moterys, kartais net išlaikančios visą šeimą.
Šios tyrimo ataskaitos tema: “Šeimos poveikis pieno pirkimui”. Tema yra labai aktuali pieno produktų gamintojams. Nors skiriasi žmonių tautybės, skirtingi pajamų lygiai, skiriasi požiūriai į konkrečius produktus, bet pirkimo sprendimo priėmimo, elgsenos motyvacijos mechanizmas bei asmenybės tipai vienodi. Todėl vartotojo elgsenos tyrimo metodai yra universalūs.
Kiekviename versle tikslus geriausiai galima pasiekti tada, kai gerai žinomi vartotojų norai, reikmės ir kiek įmanoma geriau šiuos norus ir reikmes siekiama tenkinti. Todėl kiekviename versle labai svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais ir gauti informacijos iš jų ir apie juos. Norint nuspėti, kokią prekę vartotojas pripažins ir pirks, būtina ištirti vartotojo elgseną rinkoje. Vartotojo elgsenos tyrimas leis atsakyti į klausimus: kas perka?, kaip perka?, kada perka?, kur perka?, kodėl perka? Norint atsakyti į šiuos klausimus, pirmiausia reikia išsiaiškinti veiksnius darančius įtaką šeimos elgsenai.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti tipiškus šeimos elgsenos niuansus, sprendimo priėmimo nuoseklumą, vienose ar kitose stadijose įtakos turinčius veiksnius.
Tyrimo dalykas – šeimos poveikis pasirenkant vartoti pieno produktus.
Tyrimo metodas - apklausa, naudojant anketas, mokslinė literatūra;
Tyrimo uždaviniai:
1. Pagrindinio pieno produkto pirkėjo išsiaiškinimas;
2. Šeimos nuomonės apie produktus išsiaiškinimas;
3. Šeimos elgseną lemiančių veiksnių identifikavimas.
1....
Šį darbą sudaro 5835 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!