EKONOMIKOS TEORIJA YRA MOKSLAS APIE TAI KOKIUS IŠTEKLIUS ŽMONĖS IR VISUOMENĖ ILGAEINIUI ĮSIGYJA PREKĖMS GAMINTI IR PASKIRSTYTI TARP ĮVAIRIŲ VISUOMENĖS GRUPIŲ, KAD GALIMA BŪTŲ NAUDOTI DABAR IR ATEITYJE.
POREIKIAI – TAI ŽMONIŲ BIOLOGINĖS IR SOCIALINĖS PRIGIMTIES SĄLYGOTOS REIKMĖS, VARTOJANT DARBO SUKURTUS DAIKTUS IR PASLAUGAS.PREKĖS NEBŪTINAI GALI BŪTI MATERIALINĖS PASKIRTIES, TAI BET KAS, KAS SUKURTA DARBU IR GALIMA PARDUOTI. NIEKADA NEBUS GALIMA PATENKINTI ATSKIRO ŽMOGAUS AR GRUPĖS POREIKIŲ.
IŠTEKLIAI – VISA TAI, KAS NAUDOJAMA ŽMONIŲ POREIKIAMS TENKINTI.
GAMYBOS VEIKSNIAI YRA 3 PAGRINDINIAI (rūšys): DARBAS, KAPITALAS, ŽEMĖ. IŠTEKLIAI YRA RIBOTI.
EFEKTYVUMAS – RIBOTŲ IŠTEKLIŲ PANAUDOJIMAS VISUOMENĖS REIKMĖMS GAUNANT MAKSIMALIAI GALIMĄ REZULTATĄ.
LYGYBĖ – TEISINGAI PASKIRSTYTOS EKONOMIKOS GĖRYBĖS TARP VISUOMENĖS NARIŲ.
ALTERNATYVŪS KAŠTAI TAI DAIKTAI, PASLAUGOS, KURIŲ REIKIA ATSISAKYTI TAM, KAD GAUTUM TAI KĄ PASIRINKAI.
I DALIS. INDIVIDŲ SPRENDIMO PRIĖMIMO PRINCIPAI.
1)a) ŽMOGUS RENKASI, TAM KAD ŽMOGUS GAUTŲ REIKALINGĄ DAIKTĄ, JAM REIKIA ATSISAKYTI KITO REIKALINGO DAIKTO.
b) PASIRINKIMAS TARP EKONOMIKOS EFEKTYVUMO IR SOCIALINĖS LYGYBĖS.
2)DAIKTO KAINA, TAI KAINA TO, KO REIKS ATSISAKYTI. RINKDAMASIS ŽMOGUS PRIIMA SPRENDIMĄ LYGINDAMAS KAŠTUS IŠ ALTERNATYVIŲ SPRENDIMŲ NAUDĄ.
3)RACIONALUS ŽMOGUS MĄSTO RIBINIŲ POKYČIŲ SĄVOKOMIS. RACIONALIAI MĄSTANTIS ŽMOGUS PRIIMA SPRENDIMĄ IR MĄSTO TIK TADA, KAI GAUNAMAS RIBINIS PRODUKTAS VIRŠIJA JO RIBINIUS KAŠTUS.
4)ŽMOGUS REAGUOJA Į STIMULUS. LYGINA NAUDĄ IR KAŠTUS. ŠIŲ DYDŽIŲ POKYČIAI TURI ĮTAKĄ Į PRIIMAMUS SPRENDIMUS.
II DALIS. ŽMONIŲ BENDRADARBIAVIMO PRINCIPAI
5)PREKYBA NAUDINGA KIEKVIENAM VISUOMENĖS NARIUI. KEIČIANTIS PREKĖMS KIEKVIENAS INDIVIDAS GAUNA GALIMYBĘ SPECIALIZUOTIS T.Y. DIRBTI TĄ DARBĄ KURĮ JIS MOKA GERIAUSIAI, TUO PAČIU INDIVIDAS TURI GALIMYBĘ ĮSIGYTI GERESNĖS KOKYBĖS PREKIŲ UŽ TĄ PAČIĄ KAINĄ
6)RINKA – GERIAUSIAS EKONOMIKOS ORGANIZAVIMO BŪDAS.
7)KARTAIS VYRIAUSYBĖ TURI GALIMYBĘ TEIGIAMAI VEIKTI RINKĄ.
III DALIS. EKONOMIKOS FINKCIONAVIMO PRINCIPAI.
8)ŠALIES PILIEČIŲ GYVENIMO LYGĮ APSPRENDŽIA GEBĖJIMAI GAMINTI KONKURENTABILIAS PREKES. DARBO NAŠUMO AUGIMAS ĮTAKOJO GYVENIMO LYGĮ.
9)KAINOS AUGA TADA, KAI VYRIAUSYBĖ SPAUZDINA PER DAUG PINIGŲ.
10)TRUMPALAIKIŲ PERIODŲ VISUOMENĖ TURI RINKTIS TARP INFLIACIJOS IR NEDARBO.
MARKETINGAS – TAI POREIKIŲ IŠSIAIŠKINIMO IR JŲ TENKINIMUI REIKALINGŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI ĮGYVENDINIMO PROCESAS, PADEDANTIS SIEKTI, ŽMOGAUS AR ORGANIZACIJOS TIKSLUMO.
MARKETINGO TURINYS:
1 ETAPAS. POREIKIŲ IŠSIAIŠKINIMAS....
Šį darbą sudaro 6428 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!