2007 03 23
Parašas ( )
TAURAGĖ, 2007
ĮVADAS
Šiuo metu Lietuvoje gana sparčiai gausėja prekybos centrų. Ir visi jie nori būti pranašesni, didesni už savo konkurentus, bei pritraukti kuo daugiau klientų. Tai padaryti sunku, nes prekybos centrų pasiūla labai didelė. Ir žmonės renkasi tuos, kuriuose geresnės aptarnavimo paslaugos, mažesnės kainos, labiau ir įdomiau reklamuojamos prekės, vykdomos akcijos bei žaidimai, loterijos. Paskutiniams išvardintiems aspektams pasiekti yra reikalingi rėmimo komplekso elementai. Tai pagrindiniai instrumentai užtikrinantys įmonės sėkmę konkurencingoje rinkoje.
Temos aktualumas: visi Lietuvos prekybos centrai, kad pritrauktų kuo daugiau klientų, naudoja rėmimo komplekso elementus. UAB „Norfos mažmena“ ne išimtis. Ji taip pat naudoja įvairius rėmimo elementus, kad padidintų pirkėjų skaičių ir gautų didesnį pelną.
Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „Norfos mažmena“ rėmimo kompleksą.
Darbo uždaviniai:
1. Paaiškinti rėmimo sampratą;
2. Apibūdinti rėmimo komplekso elementus;
3. Nustatyti kriterijus, pagal kuriuos yra pasirenkamas prekybos centras „Norfa“;
4. Įvertinti „Norfa“ centro reklamos įtaką pirkėjams;
5. Išanalizuoti pardavimo skatinimo, asmeninio pardavimo svarbumą;
6. Apibrėžti ryšių su visuomene trūkumą.
Darbo objektas: UAB „Norfos mažmena“ rėmimo kompleksas.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, internetinių šaltinių duomenys, apklausa (anketų
pagalba).
1. RĖMIMO SAMPRATA
Prekybos marketingas, be kitų uždavinių (asortimento sudarymo, kainų prekėms nustatymo,
prekybos objektų vietų parinkimo ir jų įrengimo ir kt.), turi spręsti ir komunikacinius, t.y. bendravimo su potencialiais vartotojais (pirkėjais) ir kitais rinkos dalyviais klausimus – perduoti jiems informaciją apie įmonę, siūlomas pirkti prekes, jų kainas, pardavimo vietas, paskatinti juos pirkti ir pan.
Šiems uždaviniams spręsti naudojama speciali prekybos marketingo priemonė – komunikacinė, arba rėmimo, politika.
Svarbiausia prekybos įmonei, be abejo, yra ryšiai su esamais ir potencialiais vartotojais (pirkėjais). Tačiau jai labai svarbu kryptingai ir efektyviai bendrauti su visomis svarbiomis visuomenės grupėmis: tiek išorinėmis (tiekėjai, bankai, akcininkai, pardavimo pagalbininkai, žiniasklaida, nevyriausybinės
organizacijos), tiek vidinėmis (darbuotojai, profsąjunga ir kt.). Todėl komunikacinę politiką reikėtų apibrėžti plačiau. [1, p. 311].
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais, atsižvelgiant į įmonės tikslus,
formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų...
Šį darbą sudaro 6817 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!