Yra du atvejai, kai finansinių išteklių trūkumas byloja apie tai, jog nuo tyrimų reikia susilaikyti. Pirma, įmonė ar organizacija gali turėti nepakankamai lėšų tyrimui atlikti. Tarkime, kad pradiniame tyrimo projekte numatyta apklausti 600 asmenų, o organizacija turi lėšų tik 50 apklausti. Vadinasi, gauta informacija bus nepakankama ir nepatikima, dėl to tyrimo geriau nepradėti. Antra, tarkime, kad lėšų užteks 600 asmenų apklausai atlikti ir tyrimo ataskaitą įforminti, tačiau jų trūks tyrimo rezultatams įdiegti. Vadinasi, tyrimo rezultatai negalės būti panaudoti kuriant ir įgyvendinant marketingo planus ir tyrimas praktinės naudos neduos.
Kai kada marketingo tyrimo tyrėjai gali susidomėti ir nukrypti į tyrimus, kurie yra įdomūs, tačiau mažai naudingi verslui ir su praktine veikla susijusiems sprendimams. Žinoma, čia reikėtų daryti išimtį tiems tyrimams, kurie skirti fundamentalioms žinojimo pagilinimo problemoms spręsti ir kurie gali būti finansuojami iš valstybės ar visuomeninių organizacijų biudžeto ar fondų. Tačiau dauguma tyrimų atliekami siekiant visiškai praktiškų klausimų sprendimų ir jeigu jie tokiems sprendimams tinkamos informacijos neduoda, tai neverta jų pradėti.
Mažai prasmės atlikti brangiai kainuojantį marketingo tyrimą tada, kai sprendimai, dėl kurių jis atliekamas, jau priimti. Praktikoje pasitaiko situacijų, kai vadovai sutinka mokėti pinigus už tyrimą tik dėl to, kad pasitikrintų, kaip jų jau priimtas sprendimas sutaps ar nesutaps su tyrimo rekomendacijomis. Dažnai tokio tipo vadovai naudojasi dviem argumentacijomis. Pirma, kai tyrimas parodo, kad vadovo priimtas sprendimas atitinka tyrimo rezultatus, jis su pasitenkinimu skelbia: štai kokį teisingą sprendimą esu priėmęs. Antra, kai tyrimas parodo, kad vadovo priimtas sprendimas yra klaidingas, tyrimo reikšmę stengiamasi sumenkinti arba įrodyti, jog tyrimo rezultatai nėra patikimi.
Tyrimų neverta pradėti, jei praleistas patogus įėjimo į rinką laikas. Jei gaminio gyvavimo ciklas yra subrendimo ar smukimo stadijoje, tai mažai prasmės tyrinėti, kokiu būdu nespalvotą televizorių galima būtų patiekti rinkai kaip naują gaminį. Tačiau tai yra kūrybinis procesas ir netgi į šią situaciją reikėtų žiūrėti kūrybingai. Galimas dalykas, kad marketingo priemonėmis...
Šį darbą sudaro 2999 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!