Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesiog darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Apie reklamą mūsų šalyje kalbama kuo įvairiausiai. Reiškinių, apie kuriuos būtų pasakoma daug ir palankių, ir nepalankių minčių, veikiausiai nėra labai daug, - o reklama būtent ir yra. Viena vertus, dažnai pripažįstama, kad žmonėms reikia reklamos, - jie jos netgi ieško. Daugelio verslo sričių įmonėms būdingas poreikis apie ka nors pakankamai operatyviaiinformuoti vartotojus. O tokius poreikius juk ir tenka įvairiastruktūrės, įvairiųgalimybių reklamos organizacijos. Bet, kita vertus, paplitęs labai skeptiškas požiūris į reklamą. Deja: dabarties reklamos praktika, ypač turint omenyje kai kurių produktų ir paslaugų kokybę, dažniau skatina vartotojus jei ne pašaipiai pasijuokti, tai skeptiškai pakritikuoti.
Mūsų kasdieniniame gyvenime mažokai dėmesio skiriama socialinei reklamai, nes jai visada pritrūksta pinigų. Referate apibūdinti svarbiausi socialinės reklamos sričių ypatumai, jos svarba ir plėtros galimybės. Viena iš socialinės reklamos sričiū yra klestinti politinė reklama, kuri, drąsiai galime sakyti, išsirutuliojo į atskirą savarankišką reklamos veiklos sritį. Bet jos veikloje, kaip ir komercinėje reklamoje, labai daug spręstinų problemų.
Darbo objektas - reklama kaip socialinis faktorius.
Darbo tikslas - pateikti išsamią informaciją apie socialinę reklamą, remdamasi teoriniais kai kurių autorių samprotavimais.
1. Išsiaiškinti reklamos sampratą, jos tikslus, funkcijas, klasifikavimą.
2. Aptarti socialinės reklamos specifiką, tikslus, funkcijas, finansavimą ir galimybes.
Naudoti darbo metodai – mokslinė literatūros analizė.
1. REKLAMOS SAMPRATA
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Reklama yra viena iš komunikacijos formų.
Svarbiausi reklamos esmę apibudinantys bruožai yra šie:
• Reklama yra mokama komunikacijos forma.
• Reklamos užsakytojas yra žinomas.
• Reklama stengiasi...
Šį darbą sudaro 2993 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!