Referatai

Reklamos samprata ir socialinė reklama

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos samprata ir socialinė reklama 1 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 2 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 3 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 4 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 5 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 6 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 7 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 8 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 9 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 10 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 11 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 12 puslapis
Reklamos samprata ir socialinė reklama 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesiog darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Apie reklamą mūsų šalyje kalbama kuo įvairiausiai. Reiškinių, apie kuriuos būtų pasakoma daug ir palankių, ir nepalankių minčių, veikiausiai nėra labai daug, - o reklama būtent ir yra. Viena vertus, dažnai pripažįstama, kad žmonėms reikia reklamos, - jie jos netgi ieško. Daugelio verslo sričių įmonėms būdingas poreikis apie ka nors pakankamai operatyviaiinformuoti vartotojus. O tokius poreikius juk ir tenka įvairiastruktūrės, įvairiųgalimybių reklamos organizacijos. Bet, kita vertus, paplitęs labai skeptiškas požiūris į reklamą. Deja: dabarties reklamos praktika, ypač turint omenyje kai kurių produktų ir paslaugų kokybę, dažniau skatina vartotojus jei ne pašaipiai pasijuokti, tai skeptiškai pakritikuoti.
Mūsų kasdieniniame gyvenime mažokai dėmesio skiriama socialinei reklamai, nes jai visada pritrūksta pinigų. Referate apibūdinti svarbiausi socialinės reklamos sričių ypatumai, jos svarba ir plėtros galimybės. Viena iš socialinės reklamos sričiū yra klestinti politinė reklama, kuri, drąsiai galime sakyti, išsirutuliojo į atskirą savarankišką reklamos veiklos sritį. Bet jos veikloje, kaip ir komercinėje reklamoje, labai daug spręstinų problemų.
Darbo objektas - reklama kaip socialinis faktorius.
Darbo tikslas - pateikti išsamią informaciją apie socialinę reklamą, remdamasi teoriniais kai kurių autorių samprotavimais.
1. Išsiaiškinti reklamos sampratą, jos tikslus, funkcijas, klasifikavimą.
2. Aptarti socialinės reklamos specifiką, tikslus, funkcijas, finansavimą ir galimybes.
Naudoti darbo metodai – mokslinė literatūros analizė.
1. REKLAMOS SAMPRATA
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Reklama yra viena iš komunikacijos formų.
Svarbiausi reklamos esmę apibudinantys bruožai yra šie:
• Reklama yra mokama komunikacijos forma.
• Reklamos užsakytojas yra žinomas.
• Reklama stengiasi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2993 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Reklamos samprata 3
  • 1. 1. Reklamos tikslai ir funkcijos 4
  • 1. 2. Reklamos klasifikavimas 5
  • 1. 3. Reklamos kaip proceso sudėtis 6
  • 2. Socialinė ( nekomercinė) reklama 7
  • 2. 1. Reklamos tikslų ir uždavinių palyginimas pagal Bovį ir Arensą. 7
  • 2. 2. Socialinės reklamos finansavimas 8
  • 2. 3. Socialinės reklamos galimybės 9
  • 2. 4. Socialinės reklamos specifika . Funkcijos. 10
  • 2. 5. Socialinė reklama verslo kontekste 11
  • Išvados 12
  • Literatūra 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2993 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 13 psl., (2993 ž.)
  • Word failas 122 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt