Referatai

Reklamos poveikis auditorijai

9.4   (3 atsiliepimai)
Reklamos poveikis auditorijai 1 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 2 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 3 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 4 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 5 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 6 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 7 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 8 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 9 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 10 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 11 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 12 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 13 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 14 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 15 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 16 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 17 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 18 puslapis
Reklamos poveikis auditorijai 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama.Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas vienaip supranta reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – kitiems – tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Šio referato tikslas – išsiaiškinti, kaip auditorija Lietuvoje priima reklamą, reaguoja į jos poveikį ir kaip varijuoja priemonėmis, priklausomai nuo lyties, amžiaus, pajamų ir kitų demografinių rodiklių.
Reklamos poveikis vartotojui
Reklamos vartotojas - tai asmuo, kuriam yra skiriama reklama arba kuri jį gali pasiekti.
Reklamos poveikio efektyvumo įvertinimas yra ypač svarbus reklamą organizuojančiai įmonei, nes reklama - tai įmonės ateities investicija. Reklama daro įtaką vartotojui, nori jis to ar ne, patinka tai ar ne. Gera reklama pasibeldžia į slapčiausias žmogaus sielos kerteles ir anksčiau ar vėliau "priverčia" nusipirkti reklamuojamą prekę. Nuo reklamos priklauso vartotojų požiūris ir nuomonė ne tik apie reklamuojamą prekę, bet ir apie pačią įmonę, taip pat ir tai,pardavimų apimtys didės, ar mažės. Todėl kiekviena organizacija reklamos kampanijos metu turi numatyti ir vykdyti reklamos poveikio kontrolę. Jei reklama pasirinkta teisingai, tada viskas gerai, pardavimų apimtys kyla, tačiau, jei reklama neteisinga ir pardavimų apimtys nedidėja arba jeigu jos didėja,bet ne taip, kaip buvo tikėtasi, 0 gal net krenta, tada reklamą reikiasustabdyti. Norint išvengti įvairių sunkumų (vartotojų perkamosios galios pasikeitimas, konkurentų elgsena, neaiški riba tarp vienos ir kitos reklaminės kampanijos), su kuriais susiduriama vertinant ekonominį reklamos efektyvumą, dažniausiai atliekamas komunikacinio poveikio
Reklamos suvokimo dėsningumai
Didžiausią informacijos kiekį žmogus gauna regėjimo dėka (90%). Vaizdinė informacija geriausiai tinka perduoti žmogui, nes vaizdo suvokimui žmonės sunaudoja mažiausiai energijos. Reklaminės priemonės turi patraukti dėmesį nesąmoningai. Bent vienas iš reklaminių priemonių elementų turi būti skirtas tam tikslui. Tai gali būti ryški spalva, neįprasta pirmos raidės forma ar dydis, teksto kompozicija ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4785 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Reklamos suvokimo dėsningumai 4
  • Poreikio ir motyvų analizė 5
  • Psichologinis reklamos efektyvumas 7
  • Reklamos poveikis emociniu požiūriu 7
  • Reklamos poveikis elgesio požiūriu 9
  • Reklamos poveikio įvertinimas 10
  • Televizijos reklamos poveikis vartotojui 11
  • Televizijos reklamos poveikio etapai 11
  • Reklamos per televiziją poveikis šeimai 13
  • TV reklamos poveikis moterims 14
  • Reklamos per televiziją poveikis vaikams 15
  • TV reklamos poveikis vyrams 17
  • Išvados 18
  • Literatūra: 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4785 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (4785 ž.)
  • Word failas 421 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt