Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama.Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas vienaip supranta reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Šio referato tikslas – išsiaiškinti, kaip žmonės Lietuvoje priima reklamą, reaguoja į jos poveikį ir kaip vartuoja priemonėmis, priklausomai nuo lyties, amžiaus, pajamų ir kitų demografinių rodiklių.
Reklamos vartotojas - tai asmuo, kuriam yra skiriama reklama arba kuri jį gali pasiekti.
Kuo realesnė informacija, tuo didesnį poveikį turi reklama. Spalvos taip pat yra svarbus reiškinys reklamoje. Jos netgi turiprasmę ir reikšmę.Raudona spalva asocijuojasi su ugnimi, šiluma, ji gali sujaudinti, sudirginti,suerzinti. Geltona žadina žvalumą, formuoja jaukumą, džiaugsmingą nuotaiką, žalia, žydra - ramumą, balta - švara ir tvarkingumas, pilka - neutrali, todėl dažnai naudojama kaip fonas.Dėmesio patraukimas yra suvokimo pradžia. Nesąmoningas dėmesys yra trumpalaikis. Po kelių sekundžių jis arba dingsta, arba pereina į kitą stadiją - sąmoningą dėmesį. Žmogus ima apžiūrinėti reklaminę priemonę, toliau gilinasi į jos turinį. Bet tai yra įmanoma tik tuo atveju, kai reklamuojamas objektas žmogui yra svarbus ir aktualus, arba jei tekstas pakankamai įdomus ir patrauklus.
Kai žmogus pastebėjo ir perskaitė reklamą, jos poveikis dar nesibaigė. Reklaminė priemonė neišvengiamai sukelia kokią nors žmogaus reakciją:
1. Tikslinė reakcija, t.y. tokia, kokios ir tikėjosi užsakovas. Potencialus vartotojas susidomėjo,perskaitė ragindamas.
2. Šalutinė reakcija, kai žmogus suprato visai ne tai, ką jam norėta pranešti.
3. Atvirkštinė reakcija (Bumerango efektas), įvyksta tada, kai žmogaus nuostatos ir asmeninė patirtis prieštarauja konkrečios reklamos turiniui.
1.pav. matome, kad reklamos poveikį galima užrašyti formule AIDA
Šios raidės žymi žmogaus reakciją į reklamą
A - Attention (Dėmesys) 1- Interest ( Susidomėjimas) 0- Desire (Noras)
1 pav.
Ši reakcijų grandinė gali ir nutrūkti. Dažniausiai tai atsitinka 3 – 4 taškuose.
Konkretaus reklaminio pranešimo sėkmė...
Šį darbą sudaro 4727 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!