Referatai

Reklamos poveikis pažinimo požiūriu

9.6   (3 atsiliepimai)
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 1 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 2 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 3 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 4 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 5 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 6 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 7 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 8 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 9 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 10 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 11 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 12 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 13 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 14 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 15 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 16 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 17 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 18 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 19 puslapis
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama.Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas vienaip supranta reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Šio referato tikslas – išsiaiškinti, kaip žmonės Lietuvoje priima reklamą, reaguoja į jos poveikį ir kaip vartuoja priemonėmis, priklausomai nuo lyties, amžiaus, pajamų ir kitų demografinių rodiklių.
Reklamos vartotojas - tai asmuo, kuriam yra skiriama reklama arba kuri jį gali pasiekti.
Kuo realesnė informacija, tuo didesnį poveikį turi reklama. Spalvos taip pat yra svarbus reiškinys reklamoje. Jos netgi turiprasmę ir reikšmę.Raudona spalva asocijuojasi su ugnimi, šiluma, ji gali sujaudinti, sudirginti,suerzinti. Geltona žadina žvalumą, formuoja jaukumą, džiaugsmingą nuotaiką, žalia, žydra - ramumą, balta - švara ir tvarkingumas, pilka - neutrali, todėl dažnai naudojama kaip fonas.Dėmesio patraukimas yra suvokimo pradžia. Nesąmoningas dėmesys yra trumpalaikis. Po kelių sekundžių jis arba dingsta, arba pereina į kitą stadiją - sąmoningą dėmesį. Žmogus ima apžiūrinėti reklaminę priemonę, toliau gilinasi į jos turinį. Bet tai yra įmanoma tik tuo atveju, kai reklamuojamas objektas žmogui yra svarbus ir aktualus, arba jei tekstas pakankamai įdomus ir patrauklus.
Kai žmogus pastebėjo ir perskaitė reklamą, jos poveikis dar nesibaigė. Reklaminė priemonė neišvengiamai sukelia kokią nors žmogaus reakciją:
1. Tikslinė reakcija, t.y. tokia, kokios ir tikėjosi užsakovas. Potencialus vartotojas susidomėjo,perskaitė ragindamas.
2. Šalutinė reakcija, kai žmogus suprato visai ne tai, ką jam norėta pranešti.
3. Atvirkštinė reakcija (Bumerango efektas), įvyksta tada, kai žmogaus nuostatos ir asmeninė patirtis prieštarauja konkrečios reklamos turiniui.
1.pav. matome, kad reklamos poveikį galima užrašyti formule AIDA
Šios raidės žymi žmogaus reakciją į reklamą
A - Attention (Dėmesys) 1- Interest ( Susidomėjimas) 0- Desire (Noras)
1 pav.
Ši reakcijų grandinė gali ir nutrūkti. Dažniausiai tai atsitinka 3 – 4 taškuose.
Konkretaus reklaminio pranešimo sėkmė...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4727 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (4727 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 20 psl., (4727 ž.)
  • Word failas 405 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt