Darbo aktualumas. Reklama yra toks reiškinys, kuris nuolat supa mus, ir vienaip ar kitaip įtakojantis mūsų gyvenimą. Todėl savo darbe noriu iš arčiau supažindinti su reklama. Juk reklama svarbi ne tik mums vartotojams, kuriems ji padeda atsirinkti galbūt tinkamiausią prekę iš visų, taip sutaupydama mums dalį laiko, bet ji labai svarbi kompanijoms, kurios reklamos pagalba supažindina vartotojus su rinkoje esamomis prekėmis, taip įsitvirtindama rinkoje ir gaudama didesnį pelną.
Darbo objektas. Reklama ir verslo rinka.
Darbo tikslai. Iš arčiau supažindinti su reklama, o ypač, su reklamos reikalingumu verslo srityje, atskleidžiant jos tikslus, rūšis, poveikį bei kintančius rodiklius mūsų komunikabilioje visuomenėje.
• Atsakyti į klausymą kokią įtaką reklama turi verslui ir vartotojui.
1.1 Reklamos tikslai ir funkcijos
Kiekvienas savaip galėtume apibrėžti ar tiesiog pasakyti, kas yra reklama bei, kiek gerai viską apmąstę, pasakytume reklamos tikslus ar funkcijas. Turbūt save gerbiantis verslininkas ir, žinoma, paprastas žmogus galėtų pasakyti , kad reklama mūsų dienomis atlieka vieną svarbiausių vaidmenų verslo pasaulyje. Todėl reklama turi be galo daug tikslų ir funkcijų.
B. Čereškos knygoje ”Reklama: teorija ir praktika” galima rasti daug ir išsamios informacijos apie reklamą, jos rūšis bei pagrindinius reklamos tikslus ir funkcijas. Pasak autoriaus, pagrindinis tikslas – skatinti reklamuojamos prekės ar paslaugos pardavimą. Į šį pagrindinį tikslą įeina ir „šalutiniai“ ne ką svarbesni tikslai:
1. Skleisti svarbią informaciją būsimam vartotojui apie reklamuojamą prekę ar paslaugą;
2. Suformuoti vartotojų žinias apie prekę, paslaugą ir kompaniją;
3. Kurti ir palaikyti gerą prekės ar paslaugos įvaizdį;
4. Formuoti reklamuojamos prekės ar paslaugos visuomeninį poreikį bei didinti prieraišumą tai prekei ( t.y. ką ir kaip žmogui atrodytų, jog jis gali lengvai gyventi be tos prekės ar paslaugos, iš tiesų pamažu reikia jį artinti prie tos minties, kad galbūt jo gyvenimas būtų geresnis vartojant tą prekę ar paslaugą)
5. Formuoti patikimo partnerio įvaizdį kitoms kompanijoms.
Taip pat knygoje teigiama, jog visi šie tikslai daugiau ar mažiau siejasi, ir jeigu kompanija ar...
Šį darbą sudaro 2324 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!