2006
Įvadas
Kiekviena pasaulio valstybė turi savo kalbą kurią vartoja kasdieniniame gyvenime. Taip pat ir kiekviena profesija turi tik jai budingus terminus ir slengą. Pavyzdžiui terminus, kuriuos statybininkas vartoja kelias dešimtis kartų per dieną, vadybininkas jų gali neištarti per visą savo gyvenimą.
Ne išimtis ir reklamos sferoje dirbantys žmonės. Bendraudami tarpusavyje jie vartoja daug, tik jų kolegoms suprantamų terminų. Tačiau jie, priešingai nei kitų profesijų darbuotojai, yra atsakingi netik už savo kalbos kultūra, bet ir už visuomenės taisyklingą bendravimą žodžiu.
Deja, apie kalbos taisyklingumą kuriant reklamines kampanijas galvojama bene mažiausiai, nors jose esantis tekstas mūsų sąmonę ir pasąmonę veikia nė kiek ne menkiau nei vaizdas ar garsas. Ko gi galima tikėtis, jei patys reklamos kūrėjai, net savo pačių firmos reklamoje netaisyklinga kalba skelbia: “Reklama... Vartojam ją. Vartojam komercinę ir socialinę, vartojam žavią ir įkyrią - vartojam nemąstant, vartojam ją pamiršdami. Kai ji pertraukia įtemptą veiksmo filmą - pykstame”.
Netaisyklinga reklamos kalba daro didelę įtaką bet kuriam jos vartotojui, nes ji yra pateikiama per spaudą, radiją, televiziją, plakatus, internetą, lankstinukus ir daugelyje kitų reklamos priemonių, todėl reklamos gamintojai turi nuodugniai apmastyti kiekvieną sakinį ir kruopščiai parinkti kiekvieną reklamoje pavartotą žodį, išanalizavę galimas jo reikšmes, šalutines prasmes ir daugiaprasmybes. Reklamoje ištartas žodis, yra gerai įsimenamas, nesvarbu ar jis pavartotas teisingai ar klaidingai. Toks žodis įsilieja į kasdieninę mūsų kalbą ir mums to net nesuvokiant, ją teršia!
Šiame darbe gilinomės į reklamos gamybos sritį norėdami suprasti kalbos kultūros reikšmę šiame versle, tyrėme reklamos agentūrų darbuotojų kalbą, didelį dėmesį skyrėme reklamos „slengui“ ir jo vartojimui. Apklausėme keletą žmonių, dirbančių Amerikos įmonės filialo Lietuvoje rinkodaros skyriuje, reklamos agentūros gamybos skyriuje ir kitų žmonių, kurių veikla susijusi su reklama ir jos kūrimu.
Reklamos agentūrų darbuotojai dažnai kalba netaisyklingai, todėl ir savo sukurtose projektuose (dažnai patys to nesuvokdami) vartoja netaisyklingus žodžius ar netinkamas sakinių struktūras. Vykdant apklausą respondentų kalbos kultūra neatrodė prasta, bet pervertę...
Šį darbą sudaro 1982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!