Pristatymai

Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės

10   (1 atsiliepimai)
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 1 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 2 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 3 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 4 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 5 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 6 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 7 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 8 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 9 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 10 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 11 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 12 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 13 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 14 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 15 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 16 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 17 puslapis
Reklama ir etika: mobiliojo ryšio bendrovės 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tyrimo tikslas.
• Tyrimo tikslas.
• Išnagrinėti mobiliojo ryšio teikimo bendrovių reklamos etinius aspektus.
• Išanalizuoti ir įvertinti reklaminių kampanijų UAB„Bitė Lietuva“ LABAS , Omnitel „Faktas juodu ant balto“ ir „Ežys“ reklamas.
• Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių UAB „Bitė Lietuva“ ir „Omnitel“ reklamos .
• Tyrimo metodai
• mokslinės literatūros analizė
• internetinių duomenų analizė
Temos aktualumas
• Tampa aktualu vertinti reklamą iš etikos pozicijų, nustatyti, ar mobiliojo ryšio kompanijų reklamos yra etiškos konkurentų ir visuomenės atžvilgiu.
Tyrimo problema
• Dažniausiai mobiliojo ryšio operatorių reklamos, vertinant pagal reklamų etiškumo aspektus, pažeidžia etiką keliamais tikslais.
• Todėl darbe keliami probleminiai klausimai: ar mobiliojo ryšio bendrovės reklamuodamos savo paslaugas, išlaiko etiškumo principus, ar elgiasi sąžiningai vartotojų ir konkurentų atžvilgiu.
Reklamos vaidmuo vartotojiškoje visuomenėje
• Reklama, pateikiama be apgaulės, klaidinimo ir prievartos, padeda siekti pardavėjo ir pirkėjo tikslų, yra moraliai pateisinama ir leistina .
• Svarbu tai, kad laikantis etikos normų galima išvengti tam tikrų materialinių ir moralinių nuostolių, etiška reklama padeda pelnyti klientų ir kolegų pasitikėjimą, gerą reputaciją, sukurti ilgalaikius santykius, suteikia bendrovei patikimumo statusą.
Etikos reklamoje vertinimas
• Lietuvos reklamos etikos kodekse (Lietuvos reklamos etikos kodeksas, 2007-10-29) teigia, kad nors reklamuotojų, reklamos agentūrų ir reklamos skleidėjų komerciniai interesai skiriasi, tačiau visi jie siekia, kad asmenys, kuriems ta reklama skiriama, pasitikėtų ja. Jei nepasitikima reklama,
• tai ji praranda savo esmę ir jei reklama ką nors įžeidžia ar neatitinka tikrovės, tai ji diskredituoja reklamos verslą ir jo subjektus.
Reklamos etiškumas 5 aspektais
• 1. Klaidinanti reklama.
• 2. Manipuliuojanti ir prievartinė reklama.
• 3. Lyginamoji reklama.
• 4. Reklamos reguliavimas.
• 5. Moralinė atsakomybė už reklamą
Mobiliojo ryšio teikimo bendrovių reklamų etiškumo analizė
UAB „Bitė Lietuva“ LABAS reklaminė kampanija. Klaidinanti. Manipuliuojanti reklama
• Reklamos kampanijos metu naudoti teiginiai:
• ..Dabar visi, kas turi LABAS, SMS tarpusavy siunčia nemokamai. Be jokių apribojimų. Be jokių sąlygų tai TAVO laisvė. SMS UNLIMITED visiems laikams...", "Prasidėjo nauja SMS era. Nuo šiol ir visiems laikams. Visi, kas turi LABAS, SMS tarpusavy siunčia nemokamai. Be jokių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
18 psl., (982 ž.)
Darbo duomenys
  • Etikos pristatymas
  • 18 psl., (982 ž.)
  • Skaidrės 329 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt