Referatai

Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių

9.2   (2 atsiliepimai)
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 1 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 2 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 3 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 4 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 5 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 6 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 7 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 8 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 9 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 10 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 11 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 12 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 13 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 14 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 15 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 16 puslapis
Verslo etika tarp vadovo ir jo pavaldinių 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

... 5. Humoras ir šypsena...........................................................................................................
6. Vadovo elgesio manieros..................................................................................................
6.1. Vadovo žodis ir autoritetas........................................................................................
6.1.1. Klausymasis....................................................................................................
6.1.2. Neverbalinė kalba...........................................................................................
6.2. Motyvavimas, reiklumas ir kontrolė..........................................................................
6.2.1. Pagyrimai.........................................................................................................
6.2.2. Kritika..............................................................................................................
7. Konfliktai tarp vadovo ir pavaldinio................................................................................
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI.......................................................................................................
NAUDOTOS LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS.........................................................
3
4
5
6
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
17
18
ĮVADAS
Pagrindinis organizacijų tikslas naujajame šimtmetyje — įgyti konkurencinį pranašumą, kuris yra būtinas organizacijos sėkmės garantas. Jei praėjusiais dešimtmečiais pagrin­diniai konkurencinio pranašumo šaltiniai buvo finansiniai resursai arba technologijos, tai dabar jie traktuojami kaip būtini, tačiau nepakankami. Sėkmingai dirbančių orga­nizacijų patirtis rodo, kad mūsų dienų sąlygomis itin svarbiais konkurencinio pra­našumo šaltiniais pripažįstami šaltiniai, esantys organizacijos viduje, t. y. ŽMONĖS, gebantys patenkinti klientą, sparčiai įgyvendinti naujoves, kurios padeda organizacijai nurungti konkurentus.
Norėdami, kad organizacijos naujojoje sparčių permainų epochoje gebėtų konkuruoti, jų vadovai privalo išradingai kurti socialinę struktūrą, įgalinančią plėtoti intelektualųjį kapitalą ir sudaryti sąlygas „proto galioms išlaisvinti“. Kitas ypač svarbus dalykas — vadovų gebėjimas kurti pasitikėjimą ir jį palaikyti.
Visa tai aiškiai rodo, kad tradiciniai administravimo metodai, pagrįsti principu „įsakyti ir kontroliuoti“, beviltiškai paseno, įprastinis mąstymas ir pelno didinimo strategijos nesiderina su komplikuota šių dienų verslo aplinka, kad vien gebėjimo „prisitaikyti“ jau nebepakanka.
Žmogus, gyvendamas visuomenėje, nuolat yra tarp žmonių, su kuriais bendrauja. Žmonių bendravimas reikalauja laikytis tam tikrų elgesio normų. Kitaip tariant, individo bendravimas visuomenėje turi tam tikrą norminį pobūdį, tai yra privaloma laikytis normų sistemos, etiketo.
Santykiai tarp vadovo ir pavaldinio atrodo nesudėtingi: vadovas turi teisę įsakinėti, reikalauti ir kontroliuoti, pavaldinys privalo sąžiningai dirbti. Vadovas turi teisę skatinti ir bausti, o pavaldinys – kritikuoti ir skųstis.
Tačiau gyvenime šie santykiai kur kas sudėtingesni. Tarpusavio santykių atmosferą sukuria patys žmonės. Savo elgesiu jie gali ją „supurvinti“, suardyti, tačiau tie patys žmonės gali šią atmosferą ir pataisyti, pakeisti ją taip, kad susidaręs klimatas skatintų darbuotojų pasitenkinimą darbu. H. Rodžersas knygoje „Vienos skrybėlės principas“ yra pasakęs: „Žmonės, dirbantys pas mane, yra pagrindinis kapitalas mano biznyje“.
Manau, kad šis referatas padės man įrodyti šį amerikiečių vadybininko ir psichologo teiginį.
1. ETIKETAS...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4867 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Etiketas ir kasdieninis elgesys organizacijose
  • 2. Valdžia ir pavaldumas.
  • 3. Etinės vadovų ir pavaldinių pareigos..
  • 4. Nuo ko prasideda vadovo ir pavaldinio bendravimas.

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4867 ž.)
Darbo duomenys
  • Etikos referatas
  • 17 psl., (4867 ž.)
  • Word failas 136 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Etika ir verslo etika

Etika ir verslo etika Etika
Peržiūrėti darbą

Verslo etika tarptautiniame verslo vystyme

Verslo etika tarptautiniame verslo vystyme Etika
Peržiūrėti darbą

Verslo etika užsienio ir Lietuvos autorių darbuose

Verslo etika užsienio ir Lietuvos autorių darbuose Etika
Peržiūrėti darbą

Verslo etika ir socialinė atsakomybė: fosforinių trąšų gamyba AB "Lifosa"

Verslo etika ir socialinė atsakomybė: fosforinių trąšų gamyba AB "Lifosa" Etika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.