1.3.1.Produkcijos kokybės ir išskirtinumo vertinimas 23
1.3.2.Produkcijos konkurencingumo stiprinimo prielaidos 32
1.4.Konkurencingumo didinimas 35
Praktinis gamybos įmonės konkurencingumo tyrimas 39
3.1. Gamyklos aprašymas 39
3.1.1.Gamybos valdymo formos ir santykiai 42
3.1.2. Darbo santykiai gamybos procese 45
3.1.3. Išoriniai ryšiai su šalies ir užsienio partneriais 48
3.2.Gamybinės veiklos kryptys ir gamybos specializacija 49
3.2.1.Gamybinės ir komercinės veiklos kryptys 49
3.2.1.Gamybos specializacija 51
3.3. Apsirūpinimas gamybos priemonėmis 54
3.3.1.Gamybinio kapitalo sudėtis ir struktūra, apsidūrintumas kapitalu 54
3.3.2.Apsirūpintumas žaliavomis 57
3.3.2.Darbo ištekliai ir apmokėjimas už darbą 59
3.3.3.Gamybos kaštai 61
3.3.4.Bendroji ir prekinė produkcija 63
3.4. Gamybinės veiklos efektyvumas 65
Išvados 68
Literatūra 71
Įvadas
Šiandieninės Lietuvos pramonės strategijai ir politikai formuoti reikalinga esamos padėties analizė, leidžianti moksliniu pagrindu įvertinti visus veiksnius, turinčius įtakos pramonės restruktūrizacijai ir pramonės plėtros galimybėms konkurencinėje rinkoje ekonominės integracijos ir verslo globalizacijos sąlygomis. Bet\kurios pasaulio šalies išsivystymo lygis tiesiogiai priklauso nuo apdirbamosios pramonės konkurencingumo bei jos lyginamosios dalies bendroje ūkio struktūroje, todėl Šalia kitų ūkio sektorių svarbu plėtoti pramonę, kaip viso ūkio augimo pagrindą. Ilgalaikiu laikotarpiu pramonės šakų ar įmonių konkurencingumas tarptautinėje rinkoje gali užtikrinti pastovius ir auksins ekonominės plėtros tempus, kylantį pragyvenimo lygį šalyje. Darbe analizuojami konkurencingumo įvertinimo rodikliai, atliekamas Lietuvos pramonės šakų eksporto struktūros tyrimas, apibendrinami rezultatai.
Prekės ar paslaugos konkurencinio potencialo vertinimas glaudžiai susijęs su vartotojų poreikių ir rinkos reikalavimų nustatymu bei tarpusavyje konkuruojančių gaminių tyrimu. Todėl norint tiksliai įvertinti firmos produkto konkurencinį potencialą rinkoje, analizei būtina panaudoti tuos pačius techninius-ekonominius rodiklius, kuriuos iš dalies naudoja ir vartotojas.
Konkurencinio potencialo vertinimas svarbus prieš naujos produkcijos pasirodymą- tiriant ir projektuojant, nes beveik 80% produkcijos tolimesnių gamybos ir realizavimo sąnaudų priklauso nuo sėkmingo ekonominių techninių parametrų tyrimo pirminėje produkto kūrimo stadijoje.
Tyrimo objektas - gaminamos ir realizuojamos produkcijos konkurencingumas. Produktai gali konkuruoti tiek dėl savo panašių savybių, tiek ir dėl to, kad gali tenkinti tuos pačius vartotojų poreikius.
Tyrimo tikslas – nustatyti materialaus gaminio ar paslaugos konkurencinį potencialą, atsižvelgiant į faktinės ir suvokiamos kokybės rodiklius, technines ir ekonomines charakteristikas, konkurencinio pajėgumo lygį...
Šį darbą sudaro 19246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!