Įkūręs įmonę, verslininkas vienoje vietoje sukoncentruoja darbo priemones, materialinius, žmogiškuosius ir kitus išteklius, reikalingus tam tikriems gaminiams pagaminti ar paslaugoms teikti. Tolimesni verslininko veiksmai turi būti nukreipti kuo efektyvesniam darbo priemonių ir visų rūšių išteklių panaudojimui, kas suprantama kaip įmonės veiklos organizavimas.
Įmonės veikla susideda iš atskirų operacijų, kurios vykdomos tam tikra tvarka. Jos visos nukreiptos įmonės tikslams pasiekti. Vienos iš jų atliekamos įmonės viduje, kitos — orientuotos į išorę. Todėl šiuo požiūriu galima kalbėti apie vidinę įmonės veiklą ir veiklą rinkoje. Be to, vienos operacijos yra atliekamos visose be išimties įmonėse, kitos — priklausomai nuo verslo pobūdžio.
Konkrečioje įmonėje atliekamos operacijos kiekybiniais ir kokybiniais ryšiais yra susietos laike ir erdvėje, tai leidžia kalbėti apie tam tikrą operacijų sistemą. Mažoje įmonėje, gaminančioje vienos rūšies produkciją ar teikiančioje vienos rūšies paslaugas, ryšiai tarp operacijų yra gana paprasti, todėl lengvai numatomi ir įgyvendinami. Stambėjant gamybai, plečiantis produkcijos asortimentui ne tik daugėja operacijų skaičius, bet ir ryšiai tarp jų darosi sudėtingesni, mažiau akivaizdūs. Todėl sėkmingai įmonės veiklai užtikrinti būtinas šių procesų detalus planavimas.
Pirkimas. Tai žaliavų, medžiagų, įrengimų, skirtų produktui pagaminti ar paslaugai suteikti, įsigijimas. Svarbiausias reikalavimas šios grupės operacijoms — savalaikiškumas. Ypatingai tai aktualu perkant žaliavas ar medžiagas gamybai arba prekes – prekybai, nes nuo to labai priklauso gamybos arba prekybos procesų ritmas.
Logistika. Tai operacijos, susijusios su žaliavų, medžiagų, gatavos produkcijos arba prekių srautų organizavimu ir atsargų sudarymu. Logistinių operacijų tikslą galima apibūdinti labai paprastai: reikiamą daiktą pristatyti j reikiamą vietą reikiamu kiekiu ir reikiamu laiku. Gerai organizuota logistika duoda tam tikrą pranašumą prieš konkurentus: mažinamos išlaidos, gerinamas klientų aptarnavimas.
Pagrindinis įmonės procesas. Tai gamyba – pramonės ir kitose gamybinėse įmonėse, prekių realizacija – prekybos įmonėse, klientų aptarnavimas - paslaugų įmonėse.
Gamyba. Tai iš daugelio operacijų susidedantis procesas, kurio metu, tam tikru būdu jungiant ir derinant pradinius išteklius, padaroma pardavimui tinkanti produkcija (produktas ar paslauga). Taip suprantant...
Šį darbą sudaro 7481 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!