2. LITERATŪROS ANALIZĖ..............................................................................5
3. TEORINIAI SPRENDIMAI..............................................................................6
4. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI......................................................................7
5. IŠVADOS..........................................................................................................
6. LITERATŪRA..................................................................................................
ĮVADAS
Kokybės duomenų įrašus dauguma organizacijų naudoja valdymo tikslais. Beveik bet kokia informacija, išsaugota laikmenoje, gali būti laikoma įrašu, bet dažniausiai nagrinėjami tik tie įrašai, kurių valdymo reikalauja kokybės vadybos standartai arba kurie yra organizacijos pageidaujami dėl kitų priežasčių. Mažiau dėmesio buvo skiriama skirtumui tarp pageidaujamų ir faktiškai valdomų įrašų. Vienas iš veiksnių, lemiančių šį skirtumą, yra tas, kad formalios darbo procedūros neatitinka organizacinės kultūros. Todėl siūlomi kokybės duomenų įrašų valdymo sistemos reikalavimai, kurie leistų pagerinti įrašų valdymą pasinaudojant teigiama organizacinės kultūros įtaka, o ne griežtinant kontrolę.
Veikianti vadybos sistema yra efektyvus organizacijos valdymo įrankis. Optimizuoti organizacijos procesai, sudarantys sąlygas sumažinti klaidų skaičių ir prielaidas didesniam produktyvumui. Kokybės vadybos sistema paruošta sertifikavimui yra objektyvus įmonės veiklos, produktų ar paslaugų kokybės įrodymas.
Darbo tikslas – nustatyti duomenų įrašų valdymo reikalavimus, kad duomenų įrašas minimaliais kaštais adekvačiai atspindėtų įmonės veiklą. Darant prielaidą, kad organizacija jau yra apibrėžusi pageidaujamus duomenų įrašus, taip pat imant kaip pagrindą LST EN ISO 9000:2001 bendruosius reikalavimus, tikslą galima sukonkretinti taip: detalizuoti duomenų įrašų valdymo reikalavimus taip, kad būtų maksimizuota pageidaujamų ir faktiškai valdomų duomenų įrašų atitiktis priimtinais kaštais, atsižvelgiant į organizacinę kultūrą.
Darbe bus nagrinėjama tik programų sistemas kurianti organizacija. Programų sistemas kuriančios organizacijos specifika yra ta, kad joje duomenų įrašai yra ne tik produktą – procesą aprašanti informacija, bet ir patys produktai.
LITERATŪROS ANALIZĖ
Procesas yra tarpusavyje susijusių ar sąveikaujančių veiklų visuma, kuri gavinius paverčia rezultatais. Bet kurią veiklą galima laikyti procesu, kai ją atliekant pridedama vertės. Tarptautinis standartas skatina procesinio požiūrio taikymą kuriant, įgyvendinant ir gerinant kokybės vadybos sistemos rezultatyvumą ir efektyvumą, kad būtų padidintas vartotojų ir kitų suinteresuotųjų šalių patenkinimas vykdant jų reikalavimus.
Organizacija turi identifikuoti ir valdyti daug tarpusavyje susijusių veiklų, kad jos funkcionavimas būtų rezultatyvus ir efektyvus. Dažnai vieno proceso rezultatai tiesiogiai yra kito proceso gaviniai.
Procesų sistemos taikymas organizacijoje...
Šį darbą sudaro 2621 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!