3.1 Vartotojo tipas pagal novatoriškumą – konservatyvumą
3.2 Vartotojo vairuojamo automobilio klasė
3.3 Vartotojo lytis * Ar vartotojas propaguoja aktyvų gyvenimo būdą?..................... 8
3.4 Statistics
4. IŠVADOS.................................................................................................................... 9
ĮVADAS
Mano užduotis yra aprašyti X Prekybos centro vartotojų aprašymo gautus rezultatus. Vartotojams buvo užduodami įvairūs klausimai. Pirma dalis tai bendras vartotojų charakteristikų aprašymas. Šioje dalyje buvo aprašymas apie: vartotojo lytį, statistika, ar vartotojas propaguoja aktyvų gyvenimo būdą?, vartotojo tipas pagal novatoriškumą – konservatyvumą, vartotojo vairuojamo automobilio klasė.
Antroje dalyje buvo aprašymas apie vartotojų vyrų ir vartotojų moterų charakteristikų palyginimą. Šioje dalyje buvo palyginimo aprašymas vyrų ir moterų pagal: ar vartotojas propaguoja aktyvų gyvenimo būdą?, vartotojo vairuojamo automobilio klasė, Statistika, vartotojo tipas pagal novatoriškumą – konservatyvumą. Tokie patys klausimai kaip ir pirmoje dalyje tiktai palyginame moterų ir vyrų skirtumus.
Pasistengsiu kuo smulkiau ir aiškiau apibūdinti duomenys, kad galėtumėme pamatyti gautus rezultatus ir jai reikia palyginti.
Išnagrinėję duomenys pamatysim ar X Prekybos centro vartotojai vyrai ir moterys kažkuriame gyvenimo tarpsnyje skiriasi novatoriškumu – konservatyvumu ir mėgstama vairuoti automobilio klase ar nesiskiria ar mažai skiriasi.
Gautuose duomenyse galėsime pamatyti visus skirtumus ir panašumus, ir palyginti mums įdomius ar svarbius aprašymo duomenys.
I dalis. Bendras vartotojų charakteristikų aprašymas.
1.lentelė
Vartotojo tipas pagal novatoriškumą - konservatyvumą
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
labai novatoriškas
163
3,3
3,3
3,3
novatoriškas
610
12,2
12,2
15,5
truputi novatoriškas
648
13,0
13,0
28,4
nuosaikus
1763
35,3
35,3
63,7
truputi konservatyvus
888
17,8
17,8
81,4
konservatyvus
842
16,8
16,8
98,3
labai konservatyvus
86
1,7
1,7
100,0
Total
5000
100,0
100,0
Iš lentelės galime pamatyti, kad 28,5% (3,3%+12,2%+13,0%) yra novatoriški, 36,3% (17,8%+16,8%+1,7%) yra konservatyvūs ir 35,3% yra nuosaikūs laikosi vidurio. Galime pamatyti, kad dauguma X Prekybos centro vartotojų yra konservatyvūs.
2. lentelė
Vartotojo vairuojamo automobilio klasė
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
Ekonomine
2382
47,6
52,8
52,8
Standartine
1263
25,3
28,0
80,9
Liukso
863
17,3
19,1
100,0
Total
4508
90,2
100,0
Missing
N/A
492
9,8
Total
5000
100,0
Iš duomenų galime pamatyti, kad dauguma X Prekybos centro vartotojų vairuoja ekonominę automobilių klasę tai yra 47,6%, antroje vietoje yra standartinė automobilio klasė 25,3% , tai yra 22,3% (47,6%-25,3%) mažiau nei ekonominę klasę ir trečioje vietoje liukso klasė ir ją vairuoja tik 17,3% , tai yra 30,3% (47,6%-17,3%) nei ekonominę klasę ir 8% (25,3%-17,3%) mažiau nei standartinę.
3. lentelė
Vartotojo lytis
Frequency
Percent
Valid Percent
Cumulative Percent
Valid
Vyras
2449
49,0
49,0
49,0
Moteris
2551
51,0
51,0
100,0
Total
5000
100,0
100,0
Galime pamatyti iš duomenų, kad X Prekybos centro vartotojų vyrų apklausta 49%, o moterų...
Šį darbą sudaro 1317 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!