Tyrimai

Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik"

10   (1 atsiliepimai)
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 1 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 2 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 3 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 4 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 5 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 6 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 7 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 8 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 9 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 10 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 11 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 12 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 13 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 14 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 15 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 16 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 17 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 18 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 19 puslapis
Būsimų vartotojų nuomonė: akiniai "Klik" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lektorė M. Nomeikienė
Vertinimas
2007/2008 m.m.
1.Įvadas
Tyrimo aktualumas
Kiekvieną dieną rinkoje atsiranda vis daugiau naujų produktų, paslaugų, taip didėja konkurencija, kuri skatina technologijų vystymąsi ir geresnę gaminių kokybę. Šiame marketingo tyrimų darbe mes norime pristatyti mūsų sukurtą produktą „Klik“ akinius. Mūsų darbas aktualus tuo, kad mes norime į rinką įvesti ir pasiūlyti žmonėms, o ypač švietimo įstaigoms, analogų neturintį, visiškai naują produktą.
Tyrimo problema - yra naujos prekės įvedimas į rinką.
Tyrimo tikslas – sėkmingai įvesti prekę į rinką.
Tyrimo uždaviniai
Pagrindinis mūsų tyrimo uždavinys yra: išsiaiškinti ar yra paklausa tokiai prekei ir esamos rinkos tyrimas. Taip pat labai svarbūs papildomi uždaviniai: išsiaiškinti kokiu metu įvesti produktą į rinką ir kokias naudoti skatinimo priemones.
Tyrimo hipotezė
Šis produktas yra paklausus rinkoje, kadangi kuo toliau tuo daugiau informacijos yra pateikiama vizualiuoju būdu ir labai sėkmingai. Palankiausias metas įvesti produktą į rinką yra vasara, pieš mokslo metų pradžią, kadangi iš pradžių reikia supažindinti švietimo įstaigas su naujai pasirodžiusiu produktu, o prasidėjus mokslo metams suteikti galimybę išbandyti produktą ir supažindinti jį su mokiniais, studentais. Skatinimo priemonėms labiausiai reikėtų pasitelkti visuomeninius ryšius ir reklamą. Kadangi produktas yra naujas, reikia skatinti potencialių vartotojų žinias apie mūsų produktą.
Tyrimo objektas – būsimų vartotojų nuomonė.
Platesnis apibūdinimas, kas buvo tiriama tyrime
Buvo aiškinamasi ar žmonės nešioja akinius ir ar jiems akiniai yra įvaizdžio dalis. Buvo tiriama kaip geriausiai žmonės įsimena informaciją ir dėl kokių priežasčių neprisimena vaizdinės. Taip pat aiškinomės ar žmonės išbandytų šį produktą jei turėtų galimybę, ar naudotų jį laisvalaikiui, ar darbui, mokymuisi. Tyrėm ir tai ar pirkėjai rekomenduotų kitiems šį produktą ir kiek pirkėjas sutiktų sumokėti.
Tyrimo metodas
Naudojome kiekybinį tyrimo metodą, taip pat stalo tyrimą, vartotojų tyrimą, potencialios rinkos įvertinimo tyrimą.
2.Tiriamoji dalis
Produkto aprašymas
Mūsų sukurti akiniai „Klik“ - tai naujausių technologijų išradimas skirtas pagerinti švietimo sistemą bei gerai praleisti laiką. Šie akiniai atrodo kaip paprasti akiniai, tačiau tai yra moderniausias šių laikų išradimas, kuris gali būti pritaikytas tiek kasdienėje,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3367 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Tiriamoji dalis 5
  • 3. Literatūra ir kiti šaltiniai 18
  • 4. Priedai 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (3367 ž.)
Darbo duomenys
  • Sociologijos tyrimas
  • 22 psl., (3367 ž.)
  • Word failas 177 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt