Kursiniai darbai

Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas

10   (1 atsiliepimai)
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 1 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 2 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 3 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 4 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 5 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 6 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 7 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 8 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 9 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 10 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 11 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 12 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 13 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 14 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 15 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 16 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 17 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 18 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 19 puslapis
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Norint riką tirti, reikia ją pažinti. Pirminė rinka atsirado dar tada, kai vyko natūriniai mainai, kai susiformavo amatai ir skirtingų verslų žmonės mainų pagalba galėjo naudotis visuomenės individų sukurtais produktais [9, p.91]. Rinka – tai erdvė, kurioje formuojasi mainai, prekybiniai ryšiai. Šiuolaikinėje rinkoje vyrauja prekiniai – piniginiai santykiai. Rinką galima apibrėžti kaip pardavėjų ir pirkėjų susitikimo vietą, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas išreiškiamas prekių verte kaina [7, p.19]. Taigi rinkai būtini mainai. Kita būtina rinkos egzistavimo sąlyga – prekių gamintojai, siekiantys pelno. Vartotojai rinkoje atlieka perkančiųjų vaidmenį.
Ilgą laiką buvo domimasi ne vartojimo, o pirkimo procesu, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais – pardavimais, o ne veiksniais, kurie daro įtaką siekiant to rezultato. Studijuoti vartotojo elgseną yra viena iš marketingo krypčių. Tai įgalina padėti geriau pažinti vartotoją, pirkėją, klientą ir tuo pačiu įmonei kryptingiau veikti, ypač siekiant vartotoją paveikti arba mėginti pakeisti jo elgseną. Vartotojo elgsena – tai žmogaus veikla, įsigyjant, vartojant produktą, paslaugą, apimanti sprendimų priėmimo procesus, kurie atliekami iki pirkimų ir po jų. Vartotojo elgsena – mokslo srytis, atsiradusi ekonomikos ir psichologijos sandūroje. Vartotojo elgseną galima studijuoti įvairiais aspektais.
Šios tyrimo ataskaitos tema: “vartotojo elgsena pasirenkant pieno produktus”. Tema yra labai aktuali pieno produktų gamintojams. Nors skiriasi žmonių tautybės, skirtingi pajamų lygiai, skiriasi požiūriai į konkrečius produktus, bet pirkimo sprendimo priėmimo, elgsenos motyvacijos mechanizmas bei asmenybės tipai vienodi. Todėl vartotojo elgsenos tyrimo metodai yra universalūs.
Kiekviename versle tikslus geriausiai galima pasiekti tada, kai gerai žinomi vartotojų norai, reikmės ir kiek įmanoma geriau šiuos norus ir reikmes siekiama tenkinti. Todėl kiekviename versle labai svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais ir gauti informacijos iš jų ir apie juos [4, p.31].
Vartotojo elgsenos tyrimai įmonės vadovams leidžia suprasti vienokius ar kitokius vartotojų poelgius, numatyti jų elgesį ateityje. Tuo įmonėje u+siima marketingo specialistai. Jie:
• turi žinoti vartotojų poreikius, bei jų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. VARTOTOJO ELGSENA 4
  • 1. 1. Išoriniai veiksniai lemiantys vartotojo elgseną 5
  • 1.2. Informacijos svarba vartotojui. 5
  • 1.3. Vartotojo požiūrio formavimas 7
  • 2. VARTOTOJO ELGSENA PASIRENKANT PIENO PRODUKTUS 9
  • 2.1. Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimo metodikos pasirinkimas. 10
  • 2.2. Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimo rezultatų analizė bei interpretavimas. 11
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 25
  • LITERATŪRA 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5403 ž.)
Darbo duomenys
  • Sociologijos kursinis darbas
  • 26 psl., (5403 ž.)
  • Word failas 217 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt