Norint riką tirti, reikia ją pažinti. Pirminė rinka atsirado dar tada, kai vyko natūriniai mainai, kai susiformavo amatai ir skirtingų verslų žmonės mainų pagalba galėjo naudotis visuomenės individų sukurtais produktais [9, p.91]. Rinka – tai erdvė, kurioje formuojasi mainai, prekybiniai ryšiai. Šiuolaikinėje rinkoje vyrauja prekiniai – piniginiai santykiai. Rinką galima apibrėžti kaip pardavėjų ir pirkėjų susitikimo vietą, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas išreiškiamas prekių verte kaina [7, p.19]. Taigi rinkai būtini mainai. Kita būtina rinkos egzistavimo sąlyga – prekių gamintojai, siekiantys pelno. Vartotojai rinkoje atlieka perkančiųjų vaidmenį.
Ilgą laiką buvo domimasi ne vartojimo, o pirkimo procesu, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais – pardavimais, o ne veiksniais, kurie daro įtaką siekiant to rezultato. Studijuoti vartotojo elgseną yra viena iš marketingo krypčių. Tai įgalina padėti geriau pažinti vartotoją, pirkėją, klientą ir tuo pačiu įmonei kryptingiau veikti, ypač siekiant vartotoją paveikti arba mėginti pakeisti jo elgseną. Vartotojo elgsena – tai žmogaus veikla, įsigyjant, vartojant produktą, paslaugą, apimanti sprendimų priėmimo procesus, kurie atliekami iki pirkimų ir po jų. Vartotojo elgsena – mokslo srytis, atsiradusi ekonomikos ir psichologijos sandūroje. Vartotojo elgseną galima studijuoti įvairiais aspektais.
Šios tyrimo ataskaitos tema: “vartotojo elgsena pasirenkant pieno produktus”. Tema yra labai aktuali pieno produktų gamintojams. Nors skiriasi žmonių tautybės, skirtingi pajamų lygiai, skiriasi požiūriai į konkrečius produktus, bet pirkimo sprendimo priėmimo, elgsenos motyvacijos mechanizmas bei asmenybės tipai vienodi. Todėl vartotojo elgsenos tyrimo metodai yra universalūs.
Kiekviename versle tikslus geriausiai galima pasiekti tada, kai gerai žinomi vartotojų norai, reikmės ir kiek įmanoma geriau šiuos norus ir reikmes siekiama tenkinti. Todėl kiekviename versle labai svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais ir gauti informacijos iš jų ir apie juos [4, p.31].
Vartotojo elgsenos tyrimai įmonės vadovams leidžia suprasti vienokius ar kitokius vartotojų poelgius, numatyti jų elgesį ateityje. Tuo įmonėje u+siima marketingo specialistai. Jie:
• turi žinoti vartotojų poreikius, bei jų...
Šį darbą sudaro 5403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!