Prekės ženklas įgauna vis didesnę reikšmę vartotojų tarpe. Prekės ženklas įtakoja vartotojų elgseną ir sprendimus pasirenkant tam tikrą produktą. Vartotojai yra vis labiau linkę kasdienio vartojamo prekes rinktis gerai žinomų gamintojų. AB ,,Kauno grūdai" savo įmonių grupės prekinio ženklo žinomumui skiria daug dėmesio, todėl prekės ženklas yra gan gerai žinomas. Tačiau AB ,,Kauno grūdų" prekinės ženklas, kaip kvietinių miltų gamintojo nėra taip gerai žinomas.
Darbo tikslas – pateikti AB ,,Kauno gūdų" prekės ženklo marketingo komunikacijos kanalus, kurie padidintų prekinio ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
1. Atlikti teorinę prekės ženklo analizę.
2. Ištirti AB ,,Kauno grūdų" prekės ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
3. Pateikti marketingo komunikacijos planą, kuris didintų AB ,,Kauno grūdų" prekės ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
Tyrimo objektas- AB ,,Kauno grūdų" prekinio ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, jai pastoviai kintant, ypatingai svarbu rasti tinkamus konkuravimo būdus. Vienas iš būdų yra prekių ženklas. Kiekvienas gamintojas ar pardavėjas stengiasi, kad jų siūlomos prekės išsiskirtų iš kitų siūlomų prekių. Prekes reikia identifikuoti ir tam tikslui yra naudojamas prekinis ženklas. Prekinis ženklas jau buvo naudojamas nuo senų laikų, kai buvo norima išskirti savo produktus, gaminius iš kitų. Prekės būdavo žymimos įvairiais ženklais ar užrašais. Prekės ženklas buvo naudojamas tam, kad pirkėjas įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą kartą galėtų lengviau atpažinti to paties gamintojo produkciją. Vartotojui prekės ženklas vienas iš svarbiausių prekių identifikavimo priemonių, o įmonei jis tampa konkurenciniu pranašumu.
Prekės ženklas – tai pozicionavimo ir vartotojų lojalumo pradžia. Jis rodo prekės kilmės šaltinį ir gamintoją bei suteikia galimybę vartotojams priskirti atsakomybę už prekę konkrečiam gamintojui ar tarpininkui. Pagal Kotler 2003 prekės ženklas yra lyg pardavėjo pažadas suteikti vartotojui specifinių savybių kompleksą, naudą ir paslaugas. Pagal Lietuvos Respublikos prekių ženklų įstatymą prekės ženklas- bet koks žymuo, kurio paskirtis – atskirti vieno asmens prekes arba paslaugas nuo kito asmens prekių arba paslaugų ir...
Šį darbą sudaro 5520 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!