Kursiniai darbai

Prekinio ženklo apibūdinimas

9.6   (3 atsiliepimai)
Prekinio ženklo apibūdinimas 1 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 2 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 3 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 4 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 5 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 6 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 7 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 8 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 9 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 10 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 11 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 12 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 13 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 14 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 15 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 16 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 17 puslapis
Prekinio ženklo apibūdinimas 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Prekės ženklas įgauna vis didesnę reikšmę vartotojų tarpe. Prekės ženklas įtakoja vartotojų elgseną ir sprendimus pasirenkant tam tikrą produktą. Vartotojai yra vis labiau linkę kasdienio vartojamo prekes rinktis gerai žinomų gamintojų. AB ,,Kauno grūdai" savo įmonių grupės prekinio ženklo žinomumui skiria daug dėmesio, todėl prekės ženklas yra gan gerai žinomas. Tačiau AB ,,Kauno grūdų" prekinės ženklas, kaip kvietinių miltų gamintojo nėra taip gerai žinomas.
Darbo tikslas – pateikti AB ,,Kauno gūdų" prekės ženklo marketingo komunikacijos kanalus, kurie padidintų prekinio ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
1. Atlikti teorinę prekės ženklo analizę.
2. Ištirti AB ,,Kauno grūdų" prekės ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
3. Pateikti marketingo komunikacijos planą, kuris didintų AB ,,Kauno grūdų" prekės ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
Tyrimo objektas- AB ,,Kauno grūdų" prekinio ženklo žinomumą, kaip kvietinių miltų gamintojo.
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, jai pastoviai kintant, ypatingai svarbu rasti tinkamus konkuravimo būdus. Vienas iš būdų yra prekių ženklas. Kiekvienas gamintojas ar pardavėjas stengiasi, kad jų siūlomos prekės išsiskirtų iš kitų siūlomų prekių. Prekes reikia identifikuoti ir tam tikslui yra naudojamas prekinis ženklas. Prekinis ženklas jau buvo naudojamas nuo senų laikų, kai buvo norima išskirti savo produktus, gaminius iš kitų. Prekės būdavo žymimos įvairiais ženklais ar užrašais. Prekės ženklas buvo naudojamas tam, kad pirkėjas įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą kartą galėtų lengviau atpažinti to paties gamintojo produkciją. Vartotojui prekės ženklas vienas iš svarbiausių prekių identifikavimo priemonių, o įmonei jis tampa konkurenciniu pranašumu.
Prekės ženklas – tai pozicionavimo ir vartotojų lojalumo pradžia. Jis rodo prekės kilmės šaltinį ir gamintoją bei suteikia galimybę vartotojams priskirti atsakomybę už prekę konkrečiam gamintojui ar tarpininkui. Pagal Kotler 2003 prekės ženklas yra lyg pardavėjo pažadas suteikti vartotojui specifinių savybių kompleksą, naudą ir paslaugas. Pagal Lietuvos Respublikos prekių ženklų įstatymą prekės ženklas- bet koks žymuo, kurio paskirtis – atskirti vieno asmens prekes arba paslaugas nuo kito asmens prekių arba paslaugų ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5520 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1.Įvadas
  • 2. Prekių ženklo samprata
  • 3. Prekių ženklo vertės didinimas
  • 4.AB ,,Kauno grūdai‘‘ prekės ženklo tyrimas
  • 5. Vartotojų analizė.
  • 6.Empirinio tyrimo eiga ir rezultatai..
  • 7.AB ,,Kauno grūdai‘‘ prekės ženklo žinomumo didinimas..
  • 8. Komunikacijos kanalų pasirinkimas
  • 9.Komunikacijos kanalų biudžeto sudarymas..
  • 10.Išvados
  • 11.Literatūra.

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
18 psl., (5520 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 18 psl., (5520 ž.)
  • Word failas 54 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt