ĮVADAS
Darbo aktualumas- Norint sėkmingai į Lietuvos rinką įvesti naują produktą „Gumsiai“, kurioje jis
susiduria su mažu žinomumu. Analizuojant rinką, tikslinę auditoriją ir konkurentus, siekiama
parengti sėkmingą 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planą, kuris leistų formuoti palankią vartotojų
nuomonę ir įtvirtinti produktą rinkoje.
Darbo problema- Prekės ženklo „Gumsiai“ mažas žinomumas, nebuvimas rinkoje.
Darbo tikslas- Įvertinti Lietuvos verslo ir konkurencines rinkas, pagal tai pateikti pasiūlymus, kaip
įvesti naują prekės ženklą „Gumsiai“ į rinką.
Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti naujo produkto kūrimo ir įvedimo procesą, remiantis marketingo principais.
2. Atlikti tikslinės auditorijos, SSGG, verslo aplinkos ir konkurentų analizes.
3. Pagal parinktus medijos kanalus parengti komunikacijos priemones ir pateikti turinio pavyzdžių.
Darbo objektas- Prekės ženklo „Gumsiai“ įvedimas į Lietuvos rinką.
Darbo metodai- Literatūrinių šaltinių analizė, tikslinės auditorijos analizė, SSGG analizė, PEST
analizė, konkurentų analizė, 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planas, mokamų kanalų priemonės,
tinklaraščio įrašas, grupinis ir savarankiškas darbas.
Darbo struktūra- Pirmoje dalyje pateikiama teorinė medžiaga, kaip kuriamas naujas produktas,
išanalizuojamas marketingo kompleksas bei marketingo principai įvedant naują produktą į rinką.
Antroje dalyje pateikiama tikslinės auditorijos analizė, PEST analizė, konkurentų analizė bei SSGG
analizė. Trečioje dalyje pateikiamas 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planas, tinklaraščio įrašas,
socialinių tinklų įrašai bei mokamų kanalų priemonės ir jų atsiperkamumas.
1. TEORINĖ DALIS
1.1. Naujo produkto kūrimo procesas
Šiais laikais, yra didelė pasiūla įvairių produktų bei taip pat yra galimybė juos lengvai
įsigyti. Dėl šios priežasties, iškyla daug sunkumų į rinką įvesti naują, dar nepažintą prekę rinkos
vartotojams. Tačiau prieš įvedant naują produktą į rinką, dar svarbesnis aspektas yra pats naujos
prekės kūrimo procesas. Tad šiame etape yra atliekamas naujo produkto kūrimo procesas. Naujo
produkto kūrimas, tai ilgas, įdomus, tačiau pakankamai sunkus darbas. Taip pat produkto kūrimas
yra naujo produkto kūrimo procesas, kuris prasideda nuo idėjos generavimo, ir baigiasi galutiniu
prekės pristatymu (Floris Adata, 2021).
1 pav. Naujo produkto kūrimo procesas (Alicia Reaburn, 2022)
Šį darbą sudaro 7646 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!