Kursiniai darbai

Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai

9.4   (3 atsiliepimai)
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 1 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 2 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 3 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 4 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 5 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 6 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 7 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 8 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 9 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 10 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 11 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 12 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 13 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 14 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 15 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 16 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 17 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 18 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 19 puslapis
Prekės ženklo „Gumsiai“ formavimas ir komunikacijos sprendimai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 

 

ĮVADAS

Darbo aktualumas- Norint sėkmingai į Lietuvos rinką įvesti naują produktą „Gumsiai“, kurioje jis

susiduria su mažu žinomumu. Analizuojant rinką, tikslinę auditoriją ir konkurentus, siekiama

parengti sėkmingą 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planą, kuris leistų formuoti palankią vartotojų

nuomonę ir įtvirtinti produktą rinkoje.

Darbo problema- Prekės ženklo „Gumsiai“ mažas žinomumas, nebuvimas rinkoje.

Darbo tikslas- Įvertinti Lietuvos verslo ir konkurencines rinkas, pagal tai pateikti pasiūlymus, kaip

įvesti naują prekės ženklą „Gumsiai“ į rinką.

Darbo uždaviniai:

1. Išnagrinėti naujo produkto kūrimo ir įvedimo procesą, remiantis marketingo principais.

2. Atlikti tikslinės auditorijos, SSGG, verslo aplinkos ir konkurentų analizes.

3. Pagal parinktus medijos kanalus parengti komunikacijos priemones ir pateikti turinio pavyzdžių.

Darbo objektas- Prekės ženklo „Gumsiai“ įvedimas į Lietuvos rinką.

Darbo metodai- Literatūrinių šaltinių analizė, tikslinės auditorijos analizė, SSGG analizė, PEST

analizė, konkurentų analizė, 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planas, mokamų kanalų priemonės,

tinklaraščio įrašas, grupinis ir savarankiškas darbas.

Darbo struktūra- Pirmoje dalyje pateikiama teorinė medžiaga, kaip kuriamas naujas produktas,

išanalizuojamas marketingo kompleksas bei marketingo principai įvedant naują produktą į rinką.

Antroje dalyje pateikiama tikslinės auditorijos analizė, PEST analizė, konkurentų analizė bei SSGG

analizė. Trečioje dalyje pateikiamas 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planas, tinklaraščio įrašas,

socialinių tinklų įrašai bei mokamų kanalų priemonės ir jų atsiperkamumas.

1. TEORINĖ DALIS

1.1. Naujo produkto kūrimo procesas

Šiais laikais, yra didelė pasiūla įvairių produktų bei taip pat yra galimybė juos lengvai

įsigyti. Dėl šios priežasties, iškyla daug sunkumų į rinką įvesti naują, dar nepažintą prekę rinkos

vartotojams. Tačiau prieš įvedant naują produktą į rinką, dar svarbesnis aspektas yra pats naujos

prekės kūrimo procesas. Tad šiame etape yra atliekamas naujo produkto kūrimo procesas. Naujo

produkto kūrimas, tai ilgas, įdomus, tačiau pakankamai sunkus darbas. Taip pat produkto kūrimas

yra naujo produkto kūrimo procesas, kuris prasideda nuo idėjos generavimo, ir baigiasi galutiniu

prekės pristatymu (Floris Adata, 2021).

1 pav. Naujo produkto kūrimo procesas (Alicia Reaburn, 2022)

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7646 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS 3
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS . 4 ĮVADAS . 5
  • 1. TEORINĖ DALIS . 6 1.1. Naujo produkto kūrimo procesas . 6 1.2. Marketingo kompleksas ir jo aplinkos .. 7 1.3. Naujos prekės įvedimas į rinką naudojantis marketingo principais .. 9
  • 2. ANALITINĖ DALIS 12 2.1. Tikslinė prekės ženklo auditorija 12 2.2. Lietuvos verslo aplinkos analizė .. 13 2.3. Marketingo komplekso analizė 14 2.4. Konkurentų komunikacijos socialiniuose tinkluose analizė .. 16 2.5. SSGG analizė .. 20
  • 3. PROJEKTINĖ DALIS 23 3.1. 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planas . 23 3.2. Tinklaraščio įrašas 25 3.3. Socialinių tinklų įrašai .. 26 3.4. Mokamų kanalų priemonės ir jų atsiperkamumas . 27
  • IŠVADOS .. 30 LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI .. 31
  • PRIEDAI 32
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS
  • 1 lentelė. BVP metiniai pokyčiai (Sudaryta autorių, 2024) 14 2 lentelė. Marketingo kompleksas (sudaryta autorių, 2024) . 15 3 lentelė. "Gumsiai" SSGG analizė (sudaryta autorių, 2024) 21 4 lentelė. "Gumsiai" 3 mėnesių komunikacijos veiksmų planas (sudaryta autorių, 2024) 23
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
  • 1 pav. Naujo produkto kūrimo procesas (Alicia Reaburn, 2022) .. 6 2 pav. Marketingo komplekso modelis (Annmarie Halnon, 2023) .. 8 3 pav. "yumyum" facebook įrašas ("yumyum" facebook puslapis, 2024) . 18 4 pav. "yumyum" komunikavimas su auditorija ("yumyum" facebook puslapis, 2024) . 18 5 pav. "yumyum" internetinė svetainė (yumyum.lt, 2024) . 19 6 pav. "First fruits" facebook įrašas ("First fruits" facebook puslapis, 2023) .. 19 7 pav. "First fruits" internetinė svetainė (firstfruits.eu, 2024) .. 20 8 pav. "Gumsiai" instagram karuselė (sukurta autorių, 2024) .. 26 9 pav. "Gumsiai" taikomos nuolaidos maketas (sudaryta autorių, 2024) 27

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
39 psl., (7646 ž.)
Darbo duomenys
  • Verslo kursinis darbas
  • 39 psl., (7646 ž.)
  • PDF dokumentas 5 MB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt