Referatai

Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį

9.4   (2 atsiliepimai)
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 1 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 2 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 3 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 4 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 5 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 6 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 7 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 8 puslapis
Konkurencinių pranašumų formavimas gamybinėse įmonėse taikant verslas-verslui elektroninės komercijos modelį 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvai integruojantis į tarptautines rinkas bei plečiant savo veiklą jose, labai svarbu domėtis informacinių technologijų plėtra bei jų panaudojimu versle. Naujausios informaci­nės technologijos sudarė galimybes įmonėms plėsti savo veiklą ne tik įprastinėje, bet ir virtualioje aplinkoje. Lietuvos įmonėse vis plačiau internetas naudojamas kaip komunikavimo, reklamos įrankis, taip pat kaip kitos elektroninio verslo priemonės. Elektroninis verslas gali būti klasifikuojamas įvai­riai. Todėl šiame straipsnyje norėtume plačiau apžvelgti elek­troninio verslo sampratą, jo panaudojimo galimybes. Literatū­roje dažniausiai sutinkami Šie elektroninio verslo modeliai: verslas-vartotojui (B2C), verslas-verslui (B2B), vartotojas-vartotojui (C2C). verslas-vyriausybei (B2G), vartotoj as-vy-riausybei (C2G), vyriausybė-vyriausybei (G2G). Daugelio autorių nuomone, perspektyviausias modelis yra verslas-vers­lui, kurį savo veikloje stengiasi pritaikyti gamybinės įmonės.
Problema. Neretai kyla klausimas - kas yra elektroninis verslas. Dažniausiai elektroninis verslas yra verslo procesai, atliekami elektroniniu būdu. Kai kuriems Lietuvos įmonių vadovams elektroninis verslas yra kaip puiki galimybė kom­pensuoti savo silpnąsias savybes, tokias kaip įėjimas į naujas rinkas, informacijos rinkimas ir platinimas tiek mažu, tiek dideliu mastu. Kitų įmonių vadovams elektroninis verslas taip ir išlieka neaiški sąvoka, vis dažniau ir dažniau minima žuiiasklaidos priemonėse, ir jis, jų požiūriu, nėra reikšmin­gas įmonių verslo planams ir jų įgyvendinimui. Toks požiū­ris atsiranda dėl informacijos apie konkrečias elektroninio verslo pritaikymo galimybes įmonės veikloje trukumo. Daž­niausiai literatūroje pateikiami tik bendri elektroninio verslo principai, nesistengiant parodyti, kaip galima juos taikyti, integruoti įjau pradėtą veiklą.
Naujumas ir aktualumas. Informacijos amžiuje in­formacinių technologijų (IT) panaudojimas verslo proce­sams vis dažniau siejamas su verslo išlikimu, kadangi jos leidžia įmonėms padidinti informacijos gavimo bei apdo­rojimo spartą bei galimybes. Laiku gaunama ir pateikiama informacija, spartus komunikavimas su verslo partneriais nulemia įmonės konkurencingumą tiek realioje, tiek virtu­alioje rinkoje. Informacinių technologijų kaita daro įtaką naujų verslo formų bei būdų atsiradimui ir kompanijų atsi­radimui arba žlugimą, Todėl svarbu žinoti IT sąlygojamas elektroninės komercijos modelių galimybes siekiant išnau­doti jų teikiamus privalumus.
Daugelis žymių autorių nagrinėja verslas-verslui (B2B) elektroninės komercijos modelį, pateikdami bendrą jo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2032 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (2032 ž.)
Darbo duomenys
  • Verslo referatas
  • 9 psl., (2032 ž.)
  • Word failas 75 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt