Lietuvai integruojantis į tarptautines rinkas bei plečiant savo veiklą jose, labai svarbu domėtis informacinių technologijų plėtra bei jų panaudojimu versle. Naujausios informacinės technologijos sudarė galimybes įmonėms plėsti savo veiklą ne tik įprastinėje, bet ir virtualioje aplinkoje. Lietuvos įmonėse vis plačiau internetas naudojamas kaip komunikavimo, reklamos įrankis, taip pat kaip kitos elektroninio verslo priemonės. Elektroninis verslas gali būti klasifikuojamas įvairiai. Todėl šiame straipsnyje norėtume plačiau apžvelgti elektroninio verslo sampratą, jo panaudojimo galimybes. Literatūroje dažniausiai sutinkami Šie elektroninio verslo modeliai: verslas-vartotojui (B2C), verslas-verslui (B2B), vartotojas-vartotojui (C2C). verslas-vyriausybei (B2G), vartotoj as-vy-riausybei (C2G), vyriausybė-vyriausybei (G2G). Daugelio autorių nuomone, perspektyviausias modelis yra verslas-verslui, kurį savo veikloje stengiasi pritaikyti gamybinės įmonės.
Problema. Neretai kyla klausimas - kas yra elektroninis verslas. Dažniausiai elektroninis verslas yra verslo procesai, atliekami elektroniniu būdu. Kai kuriems Lietuvos įmonių vadovams elektroninis verslas yra kaip puiki galimybė kompensuoti savo silpnąsias savybes, tokias kaip įėjimas į naujas rinkas, informacijos rinkimas ir platinimas tiek mažu, tiek dideliu mastu. Kitų įmonių vadovams elektroninis verslas taip ir išlieka neaiški sąvoka, vis dažniau ir dažniau minima žuiiasklaidos priemonėse, ir jis, jų požiūriu, nėra reikšmingas įmonių verslo planams ir jų įgyvendinimui. Toks požiūris atsiranda dėl informacijos apie konkrečias elektroninio verslo pritaikymo galimybes įmonės veikloje trukumo. Dažniausiai literatūroje pateikiami tik bendri elektroninio verslo principai, nesistengiant parodyti, kaip galima juos taikyti, integruoti įjau pradėtą veiklą.
Naujumas ir aktualumas. Informacijos amžiuje informacinių technologijų (IT) panaudojimas verslo procesams vis dažniau siejamas su verslo išlikimu, kadangi jos leidžia įmonėms padidinti informacijos gavimo bei apdorojimo spartą bei galimybes. Laiku gaunama ir pateikiama informacija, spartus komunikavimas su verslo partneriais nulemia įmonės konkurencingumą tiek realioje, tiek virtualioje rinkoje. Informacinių technologijų kaita daro įtaką naujų verslo formų bei būdų atsiradimui ir kompanijų atsiradimui arba žlugimą, Todėl svarbu žinoti IT sąlygojamas elektroninės komercijos modelių galimybes siekiant išnaudoti jų teikiamus privalumus.
Daugelis žymių autorių nagrinėja verslas-verslui (B2B) elektroninės komercijos modelį, pateikdami bendrą jo...
Šį darbą sudaro 2032 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!