Pristatymai

Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka

10   (3 atsiliepimai)
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 1 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 2 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 3 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 4 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 5 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 6 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 7 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 8 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 9 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 10 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 11 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 12 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 13 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 14 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 15 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 16 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 17 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 18 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 19 puslapis
Įmonės strategijos formavimas, verslo aplinka 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

  •  

Įmonės strategijos formavimas

  • „Tarptautinių žodžių žodyne“ (2003) strategija (gr. strategia – vadovavimas) apibrėžiama kaip bendrasis kovos arba kitokios veiklos planas.
  • Porter (1996) strategiją siūlo apibrėžti penkių „P“ modeliu:
  • I „P“ – tai ilgalaikių veiksmų planas (angl. Plan);
  • II „P“ – tai žaidimas/lošimas, skirtas konkurentams pergudrauti (angl. Play);
  • III „P“ – tai nuoseklios, logiškos elgsenos pavyzdys (angl. Pattern);
  • IV „P“ – tai įmonės pozicija rinkoje (angl. Posittion);
  • V „P“ – tai perspektyva arba įmonėje susiklostęs aplinkos suvokimo būdas (angl. Perspective).

Pabrėžiami svarbiausi keturi bendri strategijos elementai:

  • Pabrėžiami svarbiausi keturi bendri strategijos elementai:
  • aplinka, jos teigiami ir neigiami aspektai;
  • pagrindiniai veiklos tikslai, kurių aukščiausias lygis yra misijos formuluotė;
  • situacijos analizė;
  • planai, kaip naudoti
  • turimus išteklius.

Strategijos esmė

  • Strategijos esmę plačiau atskleidžia charakteristikos:
  • tikslinė orientacija;
  • veiksmai ir priemonės jai įgyvendinti;
  • strategija rengiama tam tikrai vidutinės trukmės (3–7 metų) perspektyvai;
  • įmonės ištekliai, kurie lemia firmos silpnybes ir stiprybes (SS);
  • įmonės aplinkos situacija (GG), kuri lemia įmonės galimybes ir grėsmes;
  • pridėtinės vertės kūrimas įmonėje;
  • konkurencinis pranašumas.

Strateginio planavimo modeliai

  • Adaptacinis (mikro-makroanalizė)
  • Portfelio modelis. Portfelio strateginį modelį sukūrė Bostono konsultacinė grupė (išteklių paskirstymas įmonių padaliniams ar gamybos linijoms
  • Organizacijos strategijos išlikimo modelis
  • Konkurencijos strategijos modelis
  • Išplėstas strategijos kūrimo modelis, kuriame akcentuojami tokie svarbūs aspektai, kaip įmonės vizija ir misija. Tai yra daugiau marketingo strategijos modelis.

Konkurencinė analizė ABC

  • Konkurentai/
  • Veiksniai
  • Jūsų įmonė
  • A
  • konkurentas
  • B
  • Konkurentas
  • C
  • Konkurentas
  • Veikla
  • Klientai
  • Vieta/privažiavimas
  • Interjeras
  • Personalas
  • Asortimentas
  • Kaina
  • Kokybė
  • Garantijos
  • Papildomos paslaugos
  • Reklama
  • Kiti veiksniai

Įmonių konkurencingumas (Prekė – futbolo marškinėliai, pasirinkimas-klubai/mada)

  • Kritinis sėkmės veiksnys
  • Procentinis svoris
  • Privalumai ir trūkumai
  • Jūsų įmonės įvertinimas
  • (10 balų sistema)
  • Svarbiausio konkurento įvertinimas(10 balų sistema)
  • Kokybė ir patvarumas
  • 20
  • X 9 =
  • X 7 =
  • Prekių asortimentas (pasirinkimas)
  • 20
  • X 2 =
  • X 9 =
  • Įvaizdis
  • 50
  • X 2 =
  • X 9 =
  • Kaina
  • 10
  • X 9 =

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2451 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
42 psl., (2451 ž.)
Darbo duomenys
  • Verslo pristatymas
  • 42 psl., (2451 ž.)
  • Skaidrės 4 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt