Aktualumas. Įmonė yra organizacija, kuri veikia nuolat besikeičiančioje aplinkoje, o ypač ši kaita suintesyvėjo Lietuvai integruojantis į Europos Sąjungą. Todėl įmonėms kyla gebėjimo veikti dinamiškoje aplinkoje problema, tenka iš aplinkos atsirinkti savo veiklos būtinumui reikalingą informaciją, formuoti įmonės strategiją. Strategijos formavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp įmonės ir aplinkos. Kadangi aplinka nuolat keičiasi, todėl visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių įmonės verslo pažangą. Versle dalyvaujančios įmonės turi taip organizuoti savo veiklą, kad padengtų išlaidas ir gautų kuo daugiau pelno. Todėl jos vadovai turi apie besikeičiančių sąlygų poveikį mąstyti strategiškai, t.y. pasirinkti atitinkamą strategiją.
Pats žodis “strategija” paprastai suprantamas kaip ilgalaikių planų kūrimas. Ilgalaikių planų kūrimas – strategijos formavimas – negali būti vykdomas stichiškai, nepasirengus. Formuojant įmonės strategiją neužtenka sudaryti vien darbo ir veiksmų planą-reikia suformuoti jo įgyvendinimo instrumentarijų. Dažnai konkretus instrumentarijus daug priklauso ir nuo konkretaus vadybininko asmeninių savybių, nes strategijos formavimas yra vadybininko sugebėjimų ir intuicijos simbiozė, vadybininko gebėjimas pasiekti strategijų įgyvendinimą. Formuojant organizacijos strategiją, prieš tai reikia suformuluoti organizacijos viziją ir misiją – pagrindines veiklos gaires.
Tinkamas vizijos ir misijos sukūrimas ir apskritai bendras visos organizacijos filosofijos tinkamas parengimas įgalina tinkamai suprojektuoti konkrečią strategiją ar strategijas.
Pačios strategijos formavimo etape turi dalyvauti kiek galima daugiau įvairių lygių vadovybės atstovų, kadangi esant skirtingiems požiūriams į tą pačią situaciją, diskusijų ir debatų proceso metu įgalina sukoncentruoti svarbiausius kuriamos strategijos bruožus ir momentus, dar daugiau, strategijos kūrybos etape skirtingų lygių vadovai susidaro bendrą vaizdą apie organizacijos veiklą, jos pagrindinius tikslus ir suvokia, kad atskiri darbai sukuria bendrą visos organizacijos rezultatą ir tokiu būdu yra įgyvendinama strategija.
Problema. Šio darbo tema nėra atsitiktinė. Išnagrinėjus lietuvių ir užsienio autorių mokslinius darbus, galima susidaryti nuomonę, kad strateginis valdymas kaip mokslinė disciplina yra sudėtinga, tyrinėta daugiau teoretiniu požiūriu, bet aktuali ir svarbi kiekvienai organizacijai. Egzistuoja eilė įmonių, kai vadovybė neatsižvelgia į besikeičiančią ekonominę, socialinę, kultūrinę aplinką priimant strateginius sprendimus,...
Šį darbą sudaro 7044 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!