Magistro darbą sudaro įvadas ir keturios pagrindinės dalys: problemos analizė, teoriniai sprendimai, tyrimai ir jų rezultatai bei išvados ir rekomendacijos.
Įvade pateikiamas trumpas darbo apibūdinimas: analizuojama įmonės verslo strategijos formavimo svarba, grindžiamas pasirinktos temos aktualumas, pateikiamas darbo tyrimo objektas, problema, darbo tikslai ir tyrimo metodika.
Problemos analizės dalyje, remiantis Statistikos departamento duomenimis, pateikiamos lengvosios pramonės įmonių plėtros tendencijos Lietuvoje, akcentuojami svarbiausi makroaplinkos veiksniai, darantys įtaką įmonių raidai.Iškeliamos problemos ir vykdoma jų analizė.
Teorinių sprendimų dalyje pateikiama strateginio valdymo samprata, trumpai aptariama strategijos istorija, apibūdinami įvairių užsienio ir Lietuvos autorių strategijų apibrėžimai, nagrinėjamas strateginio valdymo veikimo modelis ir ryšys su operatyviniu valdymu bei prognozavimu. Antrojoje dalyje analizuojamos bendrosios įmonės strategijos, pagrindinės strategiją veikiančios jėgos, jų galimi privalumai, trūkumai, įvertinimo metodai. Paskutinėje teorinių sprendimų dalyje pateikiamos įvairių užsienio autorių strategijos formavimo metodikos. Remiantis įvairių autorių pateiktų strategijos formavimo modelių sistemine analize suformuojamas tyrimų ir rezultatų dalyje strategijų formavimo instrumentarijus. Pagrindinis darbo tikslas yra nustatyti, kaip standartizuoti parenkamų strategijų procesą remiantis konkrečiomis analizėmis.
Tyrimų ir jų rezultatų dalyje tyrimo objektas - siuvimo įmonė, kuri yra įsikūrusi Kėdainiuose, siuva moteriškus drabužius, atlieka paslaugas kitoms siuvimo įmonėms ir prekiauja savo gaminiais firminėje parduotuvėje. Analizės metu nustatomi organizacijos pagrindiniai tikslai, uždaviniai, vidaus ir išorės aplinkos sukeltos problemos, trūkumai, galimybės. Pateikiama organizacijos esama būklė, nuosekliai tiriamos ją veikiančios jėgos, ekonominių rodiklių, prognozavimo metodų taikymu nustatomos veiklos tęstinumo galimybės ir parenkamos naujos verslo strategijos, vartotojų nuomonės tyrimas.
Strategijų atranka atliekama remiantis atliktos teorijos analize, organizacijos duomenimis ir pagal juos atliktais statistiniais-matematiniais skaičiavimais.
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir siūlymai, susiję su teoriniuose sprendimuose tyrinėtomis įmonių strategijos formavimo metodikomis. Remiantis teorinių sprendimų ir tyrimo bei jo rezultato išvadomis pateikiamos rekomendacijos.
R.Gudonaviciene. Formulating a strategy on example of real existing organization: Management master’s theses / leader prof.habl.dr. B.Martinkus: Faculty of Economy and Management, Kaunas Technology University, 2002.
Formulating a strategy is a theme of these Master’s theses. Analysis based...
Šį darbą sudaro 25598 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!