6.3 Naujai organizuojamų kelionių pardavimų prognozės (9 lentelė) 30
6.4. Ilgalaikis turtas ( 10 lentelė) 31
6.5. Finansavimo poreikis ir šaltiniai (11 lentelė) 32
6.6. Sąnaudų straipsniai (12 lentelė) 33
Konkurentų analizė ( 1 lentelė) 34
Kelionių populiarumas įvairiais metų laikais (2 lentelė) 35
Kelionių pardavimo ir įplaukų prognozė rudens sezonui poilsinėms kelionėms į Egipto
kurortą Safagą ( 3 lentelė) 36
Kelionių kainų priklausomybė nuo apgyvendinimo tipo ir kelionės trukmės (lt) (4 lentelė) 37
Įmonės organizacinės struktūros schema ( 5 chema) 38
Išvados 39
Literatūra 40
Įvadas
Žmonės mėgo keliauti visais laikais: vieni keliavo iš reikalo, kiti – siekdami patirti naujų įspūdžių, pataisyti sveikatos ir panašiai. Mūsų laikais, kai susisiekimas pasidarė labai lengvas, o vietovių reklama traukia apsilankyti įvairiausiuose kraštuose, žmonės keliauja tiek, kad turizmo verslas tapo viena svarbiausių pasaulio ekonomikos šakų. Turizmas – labai įvairiapusė žmonių veikla, susijusi ne tik su turizmo verslu, bet ir su daugybe kitų paslaugų, kultūra, gamtos pažinimu, pramogomis. Nors turizmą organizuoja verslininkai – kelionių organizatoriai, tačiau į turistų aptarnavimą įtraukiami įvairiausi paslaugų teikėjai.
Šis verslo planas yra skirtas turizmo agentūros „ Kelias į pasaulį“ vidiniams įmonės tikslams pagrįsti. (Įmonės pavadinimas ir savininkų pavardės yra pakeisti, atsižvelgiant į tai , kad jie nenorėjo skelbti savo įmonės kai kurių duomenų). Pagrindinė įmonės veikla yra poilsinių ir pažintinių kelionių organizavimas, lėktuvo bilietų pardavimas.
Uždaroji akcinė bendrovė „Kelias į pasaulį“ buvo įkurta 1995 metais sausio mėnesį. O pirmąsias keliones užsakomųjų reisų lėktuvais lietuviams pasiūlė 1995 metų vasaros sezono metu. Dirbantieji „Kelias į pasaulį“ žmonės augo kartu su Lietuvos išvykstamojo turizmo rinka, nes jie kūrė ir dirbo pirmosiose Lietuvos turizmo agentūrose, vėliau sėkmingai ėmėsi kelionių organizatoriaus veiklos ir pasiekė, kad 2002 metais „Kelias į pasaulį“ žinomu kelionių organizatoriumi Baltijos šalyse. Pagrindinė 2006 metais pastebėta tendencija – keliautojai pradėjo kreipti didesnį dėmesį į poilsio kokybę, ne vien į kainą. „Kelias į pasaulį“ nuo savo veiklos pradžios laikosi pozicijos siūlyti klientams sąžiningą kainos ir kokybės santykį....
Šį darbą sudaro 5966 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!