Šiais moderniųjų technologijų laikais vis svarbesnį vaidmenį kasdieniame žmonių gyvenime užima kompiuteriai bei internetas. Pokyčių neišvengia ir verslas bei reklaminė industrija. Nors dar ir nėra galimybių visose pasaulio valstybėse kurti palankią infrastruktūrą vietiniam kibernetiniam tinklui, tačiau per pastaruosius kelis dešimtmečius elektroninės erdvės įtaka daugeliui pasaulio gyventojų tapo gerokai didesnė. Pavyzdžiui, vis daugiau vartotojų įvairiausio pobūdžio prekes perka internetinėse parduotuvėse, finansinius reikalus tvarkosi naudodamiesi elektroninės bankininkystės paslaugomis. Taip pat prekės ir paslaugos vis dažniau yra reklamuojamos įvairiose internetinėse svetainėse šalia pagrindinio turinio.
Šio darbo tikslas- išsiaiškinti, kaip atsirado ir vystėsi elektroninis verslas, kokie jo modeliai, kokia šiandienė jo reikšmė vartotojų buičiai, taip pat pasidomėti internetine reklama, kokios jos populiarėjimo tendencijos bėgant laikui, galimi tipai.
Išsivysčiusiose pasaulio valstybėse ekonominė, politinė, teisinė, socialinė, techninė ir technologinė aplinka verčia tradicinį verslą vienokiu ar kitokiu mastu transformuotis į elektroninį. Nusprendus vystyti ir plėtoti įmonės veiklą, pasirenkami elektroninio verslo sprendimai, suteikiantys papildomų veiklos optimizavimo priemonių. Konkretus e. verslo sprendimas priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio, pvz.: gamintojas ieškos tokio e. sprendimo, kuris paspartintų su gamyba susijusius procesus, mažmeninės prekybos įmonė kuria e. parduotuvę, o didmeninės prekybos įmonė siekia įdiegti didmeninių klientų aptarnavimo internete sistemą ir pan. Visuotinai pripažįstama, kad elektroninio verslo plėtra šalies ekonomikai yra labai svarbi. E. verslas padeda pasiekti platesnes rinkas ir platesnį vartotojų būrį. Todėl kiekvienos šalies ekonomikos augimas siejamas su tuo, kiek veiksmingai verslas įvaldo elektroninę erdvę. Verslo perkėlimas į elektroninę erdvę priklauso ir priklausys nuo daugelio aplinkybių – verslininkų kompetencijos ir išradingumo, vartotojų pasitikėjimo naujomis technologijomis ir atvirumo pokyčiams, valdžios institucijų gebėjimo sukurti verslui netrukdančias teisines normas ir sąlygas, reikalingos verslui plėtoti informacijos prieinamumo, e. verslo plėtrai būtinos informacinės infrastruktūros šalyje sukūrimo. Teoriniuose darbuose, populiarioje literatūroje, įvairių šalių teisės aktuose elektroninio verslo sąvoka traktuojama skirtingai. Elektroninis verslas ir su jo plėtra susijusios problemos svarstomos labai plačiai. E. verslo (angl. e-business) terminą pasiūlė korporacija „IBM“....
Šį darbą sudaro 2155 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!