• Prognozuojamu laikotarpiu prognozuojama, kad sporto mityba augs 9 % dabartinės vertės augimo tempu (7 % vertės augimo tempu pastoviomis 2021 m. kainomis) ir 2026 m. pasieks 431 mln. eurų.
• Produktų įvairovė
• Puikus marketingas
• Kainos ir kokybės santykis
• Aukšta produktų kokybė
Naujas produktas
Nėra monopolijos
Elektroninė prekyba
Labai didelės vertės strategiją
Prabanga ir mada/ Asmeniniai aksesuarai/ Laikrodžiai
Rinka
• Laikrodžiai stengiasi rasti savo vietą socialiai izoliuotoje visuomenėje
• Laikrodžių vertė šiuo metu auga 6 % ir 2021 m. pasieks 2,3 mlrd. eurų
• Aukštos mechanikos laikrodžių dabartinė vertė 2021 m. augs sparčiausiai - 7 proc.
• Prognozuojamuoju laikotarpiu laikrodžių dabartinė vertė augs 5 % (3 % 2021 m. palyginamosiomis kainomis) ir 2026 m. pasieks 2,9 mlrd. eurų.
Prekybos kanalų pasiskirstymas
Mažmenininkai
Kodėl Rolex pirmauja rinkoje?
• Klasikiniai modeliai
• Pasiūla niekada neatitinka paklausos
• Aukšta kokybė
• Investicija
• Išlaiko verte
• Prabangos ženklas
Naujas produktas
Nėra monopolijos
Mažmenine prekyba
Diferencijuotų kainų strategija
Vokietija
Alkoholiniai gėrimai/ alus
Rinka
• 2022 m. alaus segmento pajamos siekia 24,60 mlrd. JAV dolerių( 9021 milijonų litrų).
• Tikimasi, kad rinka kasmet augs 7,42 %. Iš duomenų matome, jog rinkoje pajamos kiekvienais metais gana tolygiai augančios
• Tačiau 2020 metais, dėl pasaulyje įvykusios pandemijos, pajamos šiek tiek susitraukė.
Pardavimų rezultatai
Perėjimas nuo tiesioginio vartojimo prie neprekybinių namų vartojimui skirtų pardavimų paskatino 2020 m. atsigauti neprekybinių pardavimų apimtis, o tai panaikino ankstesniais metais matytą nuosmukį.
Prekybos kanalų pasiskirstymas
2020 m. „Radeberger Gruppe“ išliko pirmaujanti alaus žaidėja, kurią sudaro regioniniai, nacionaliniai ir tarptautiniai prekės ženklai. 2020 m. jos dalis išaugo, nes jai buvo naudingas didelis nealkoholinio alaus prekių ženklų buvimas Clausthaler ir Jever Fun.
Mažmenininkai
Nors nuolatinis craft alaus augimas 2020 m. patyrė nesėkmę, nes trūko kelių į rinką naujiems produktams per prekybos kanalą. Nepaisant to, tikimasi, kad naujos produktų naujovės ir toliau skatins Vokietijos aludarių susidomėjimą craft alumi, kurie, kaip tikimasi, vis dažniau bus nukreipti į neprekybinius kanalus, įskaitant elektroninę prekybą.
Ar galima patekti į rinką?
Rinka ganėtinai atvira naujiems produktams, kadangi dauguma segmentų pasiskirstę po 1-2%. Manome, jog bandant patekti į rinką...
Šį darbą sudaro 1020 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!