Darbe apibūdinama verslo komunikacijos su Vokietijos atstovais ypatumai. Aprašoma bendra informacija, šalies stereotipai, sociokultūrinio konteksto aptarimas. Nurodomos kultūros tipologijos, dalykinių susitikimų organizavimas bei verbalinė ir neverbalinė komunikacija Vokietijoje.
Darbo problema – Verslo komunikacija sudaro didelę dalį įmonės rezultatų. Mokėjimas komunikuoti su kitų šalių verslų atstovais padidina įmonės galią plėstis bei turėti perspektyvų už savo šalies ribų.
Darbo tikslas - Išanalizuoti tarpkultūrinio bendravimo ypatumus, susipažinti su komunikacijos ypatumais Vokietijoje, išsiaiškinti bendradarbiavimo galimybes.
1. Aptarti bendrą informaciją apie Vokietiją: išnagrinėti šalies ekonominę bei politinę situaciją, įsigilinti į sociokultūrinį kontekstą.
2. Domėtis bendravimu ir bendradarbiavimu Vokietijoje, išsiaiškinti tarpkultūrinius skirtumus, dalykinių susitikimų organizavimus.
3. Pateikti verslo komunikacijos raštu ypatumus bei derybų šalyje patarimus.
4. Sudaryti darbo komandoje refleksiją.
Darbo struktūra – Darbas susideda iš trijų dalių. Pirmoje dalyje aptariama bendra informacija apie Vokietiją, šalies ekonominė ir politinė padėtis, šventės ir papročiai, aptariamos G. Hofstede kultūrinės dimensijos. Antroje dalyje kalbama apie bendravimą ir bendradarbiavimą su Vokietijos atstovais, išskiriami tarpkultūriniai skirtumai, verslo komunikacijos ypatumai. Darbo komandoje refleksijoje argumentuojama ir aprašoma kiekvieno nario indėlis į darbo rengimą.
Darbo rezultatai Išanalizavome verslo komunikacijos ypatumus.
Darbą sudaro 31 puslapis, 0 lentelės,1 paveikslai, 15 literatūros ir kiti informacijos šaltiniai, 8 priedai.
SUMMARY
The project describes the peculiarities of business communication with representatives of Germany. General information, stereotypes of the country, discussion of the sociocultural context are described in the project. Cultural typologies, organization of business meetings, verbal and non-verbal communication in Germany are indicated.
Work problem – Business communication accounts for a large part of the company's results. The ability to communicate with representatives of businesses in other countries increases the power of the company to expand and have prospects outside its own country.
Project purpose – To analyze the peculiarities of intercultural communication, to get acquainted with the specialties of communication in Germany, to find out the possibilities of cooperation.
Tasks of the work:
1. To discuss general information about Germany: to examine the...
Šį darbą sudaro 7205 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!