SANTRAUKA
Darbo aktualumas: Vokietiją, kaip šalį verta analizuoti dėl to, jog ji yra sektinas pavyzdys mažoms šalims kaip Lietuva, Latvija, Estija ir kitoms. Vokietija užima itin svarbų vaidmenį Europos Sąjungos ekonomikoje ir politikoje, yra viena iš stipriausių ir įtakingiausių žemyno valstybių. Analizuojant šalį įgaunama būtina informacija, kuri yra reikalinga puoselėjant ekonominius, bei politinius ryšius.
Darbo tikslas: Išanalizuoti verslo komunikacijos ypatumus su Vokietijos šalimi, vertinant bendros informacijos, bendravimo ir bendradarbiavimo su šalimi, šalies partnerių ir klientų, darbo kultūros aspektais.
Darbo objektas: Vokietijos verslo komunikacija.
Darbe naudoti metodai: Mokslinės literatūros analizė.
Darbo rezultatas: Išanalizuoti verslo komunikacijos su Vokietijos šalimi ypatumai, prieitos tinkamos išvados.
Išvados: Išanalizavus Vokietijos verslo komunikacijas ir šalies ypatumus galime pamatyti, jog Vokietija (žiūrint iš verslo prizmės) yra viena svarbiausių ir stipriausių tiek vidurio, tiek visos Europos šalis. Vokietijoje vyrauja formali ir santūrumu grįsta verslo forma, o verslo kultūros bruožai yra dalykiniai. Vokietijos verslininkai yra gerai įvaldę derybų meną, o pats verslas tradicinis ir konservatyvus.
Darbo apimtis: Darbą sudaro 38 puslapiai, 1 lentelė, 13 literatūros ir informacijos šaltinių.
SUMMARY
The relevance of this work: Germany is worth being analyzed as a country because it is of great value to smaller, less independent countries like Lithuania, Latvia, Estonia and others. Germany is of great value to Europe’s economics and politics, Germany is also one of the most influential and strongest countries in the whole continent of Europe. By analyzing this country, it is possible to get the most imperative information about preserving the values of economic and political ties.
The aim of this work: To analyze communications’ peculiarities with Germany, taking into account: shared information, communication, cooperation with Germany, the countries’ partners, clients and work ethics.
The object of this work: German business communication.
Methods used in the work: Scientific literature analysis.
The result of the work: Analysis of business communications with Germany peculiarities, reach of appropriate conclusion.
Šį darbą sudaro 6121 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!