Referatai

Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas

10   (3 atsiliepimai)
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 1 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 2 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 3 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 4 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 5 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 6 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 7 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 8 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 9 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 10 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 11 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 12 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 13 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 14 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 15 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 16 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 17 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 18 puslapis
Prekės ženklo „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuo metu gyvename sparčiai technologiškai tobulėjančiame pasaulyje. Šiandieninė ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos rinka yra pertekusi įvairaus pobūdžio produktų ir paslaugų, todėl kiekvienai organizacijai reikia gerokai pastangų, kad sukurtų, išlaikytų bei plėtotų savo verslą ir savo kuriamą prekinį ženklą. Organizacijos galimybė išlikti aukščiausioje rinkoje priklauso ne tik nuo organizacijos sugebėjimo konkuruoti, tačiau ir nuo tinkamo bei tikslaus prekės ar paslaugos rinkodaros priemonių plano. Kiekviena sėkminga įmonė turi ir vysto savo marketingo priemonių idėjų žemėlapį, kuris stipriai įtakoja siūlomos paslaugos ar prekės vertę. Kadangi kiekvieną dieną yra sukuriama begalybė naujo, inovatyvaus turinio, svarbu nepamiršti ilgalaikių verslo perspektyvų, tokių kaip: konkurencingumo išlaikymas ar vartotojo lūkesčių patenkinimas. Visuomenėje formuojasi įvaizdis, kad net ir paprasčiausioms paslaugoms ar prekėms yra būtinas rinkodaros priemonių taikymas. Nors atrodytų, kad skaisčios ir žvilgančios odos puoselėjimas yra tik moters pareiga, besikeičianti ekonominė ir socialinė visuomenė diktuoja viską kitaip. Būtent todėl yra būtina net ir pačioms moteriškiausioms paslaugoms ar prekėms numatyti kelis žingsnius į priekį ir atminti koks būtinas yra rinkodaros priemonių planas. Įvertinus esamą prekinio ženklo siūlomos paslaugos ar prekės rinkodaros priemonių planą, svarbu nepamiršti orientuotis į konkurencingą pardavimo bei efektyvios reklamos kūrimo strategiją.
Temos aktualumas: prekės ženklas „Manilla“ yra vienas iš geriausiai žinimų prekės ženklų, labiausiai produktai perkami Lietuvoje.
Darbo tikslas: išanalizuoti ir pateikti įmonės UAB „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planą.
Darbo uždaviniai: apklausti Ukmergės gyventojus kodėl ir pagal ką jie renkasi „Manilla“ produkciją ir kaip vertina ją lyginant su konkurentais.
Nustatyti, kokios rinkodaros priemonės turės įtakos įmonės „Manilla“ tobulinimui.
Darbo objektas: „Manilla“ prekės ženklo produktus naudojantys žmonės.
Darbo problema: marketingo pagerinimas. Rinkodaros priemonės nėra labai išvystytos ir plačiai naudojamos, todėl reikia apsvarstyti visus galimus variantus.
Tyrimo metodai: Šiam darbui atlikti taikomas kiekybinis tyrimo metodas – anketinė apklausa.
Darbo struktūra. Pristatyti prekės ženklą, atlikti SWOT analizę, išsiaiškinti konkurentų pranašumą, atlikti rinkos segmentavimą, įvardinti pozicionavimo strategiją. Atikus anketinę apklausą, pateikti rezultatus, pristatyti pardavimo bei efektyvios reklamos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2877 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS
  • 1. PREKĖS ŽENKLAS
  • 2. KONKURENTAI
  • 3. RINKODAROS STRATEGIJOS PARENGIMAS
  • 3.1. Rinkos segmentavimas
  • 3.2. Pozicionavimo strategija
  • 4. BANDOMOJI RINKODARA
  • 4.1. X tyrimo metodologija
  • 4.2.X tyrimo rezultatų analizė
  • 5. PREKĖS ĮVEDIMAS Į RINKĄ
  • 5.1. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas
  • 5.1.1. Paskirstymo proceso dalyviai
  • 5.1.2. Pardavimų analizė
  • 5.2. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas
  • 5.2.1. Reklamos kūrimas
  • 5.2.2. Reklamos kampanijos vykdymo grafikas
  • 5.3.3. Reklaminės kampanijos sąmata
  • IŠVADOS
  • SANTRAUKA ANGLŲ KALBA
  • LITERATŪRA
  • PRIEDAI
  • 1 Priedas. X tyrimo anketa

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
20 psl., (2877 ž.)
Darbo duomenys
  • Verslo referatas
  • 20 psl., (2877 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt