Šiuo metu gyvename sparčiai technologiškai tobulėjančiame pasaulyje. Šiandieninė ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos rinka yra pertekusi įvairaus pobūdžio produktų ir paslaugų, todėl kiekvienai organizacijai reikia gerokai pastangų, kad sukurtų, išlaikytų bei plėtotų savo verslą ir savo kuriamą prekinį ženklą. Organizacijos galimybė išlikti aukščiausioje rinkoje priklauso ne tik nuo organizacijos sugebėjimo konkuruoti, tačiau ir nuo tinkamo bei tikslaus prekės ar paslaugos rinkodaros priemonių plano. Kiekviena sėkminga įmonė turi ir vysto savo marketingo priemonių idėjų žemėlapį, kuris stipriai įtakoja siūlomos paslaugos ar prekės vertę. Kadangi kiekvieną dieną yra sukuriama begalybė naujo, inovatyvaus turinio, svarbu nepamiršti ilgalaikių verslo perspektyvų, tokių kaip: konkurencingumo išlaikymas ar vartotojo lūkesčių patenkinimas. Visuomenėje formuojasi įvaizdis, kad net ir paprasčiausioms paslaugoms ar prekėms yra būtinas rinkodaros priemonių taikymas. Nors atrodytų, kad skaisčios ir žvilgančios odos puoselėjimas yra tik moters pareiga, besikeičianti ekonominė ir socialinė visuomenė diktuoja viską kitaip. Būtent todėl yra būtina net ir pačioms moteriškiausioms paslaugoms ar prekėms numatyti kelis žingsnius į priekį ir atminti koks būtinas yra rinkodaros priemonių planas. Įvertinus esamą prekinio ženklo siūlomos paslaugos ar prekės rinkodaros priemonių planą, svarbu nepamiršti orientuotis į konkurencingą pardavimo bei efektyvios reklamos kūrimo strategiją.
Temos aktualumas: prekės ženklas „Manilla“ yra vienas iš geriausiai žinimų prekės ženklų, labiausiai produktai perkami Lietuvoje.
Darbo tikslas: išanalizuoti ir pateikti įmonės UAB „Manilla“ rinkodaros priemonių tobulinimo planą.
Darbo uždaviniai: apklausti Ukmergės gyventojus kodėl ir pagal ką jie renkasi „Manilla“ produkciją ir kaip vertina ją lyginant su konkurentais.
Nustatyti, kokios rinkodaros priemonės turės įtakos įmonės „Manilla“ tobulinimui.
Darbo objektas: „Manilla“ prekės ženklo produktus naudojantys žmonės.
Darbo problema: marketingo pagerinimas. Rinkodaros priemonės nėra labai išvystytos ir plačiai naudojamos, todėl reikia apsvarstyti visus galimus variantus.
Tyrimo metodai: Šiam darbui atlikti taikomas kiekybinis tyrimo metodas – anketinė apklausa.
Darbo struktūra. Pristatyti prekės ženklą, atlikti SWOT analizę, išsiaiškinti konkurentų pranašumą, atlikti rinkos segmentavimą, įvardinti pozicionavimo strategiją. Atikus anketinę apklausą, pateikti rezultatus, pristatyti pardavimo bei efektyvios reklamos...
Šį darbą sudaro 2877 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!