Išorinė komunikacija – tai kas yra atskleidžiama su išoriniais sektoriais, susijusiais su įmone. Pavyzdžiui, klientai, tiekėjai ir pan. Šios komunikacijos tikslas yra pagerinti ir sustiprinti ryšius su įvairiais klientais, kuriais įmonė yra susijusi. Veiksminga informacijos sklaida organizacijos išorėje didina žinomumą pačios organizacijos. Padeda gerinti įmonės prekės ženklą. Sklandi komunikacija padeda pasiekti klientus, kuriems yra skirta komunikuojanti žinutė ir tokiu būdų pavyksta pritraukti naujų klientų bei gerinti tiesioginius ir netiesioginius pardavimus/paslaugas.
„Efektyvi komunikacija yra vienas svarbiausių organizacijos sėkmės variklių, užtikrinančių nuoseklią ir sklandžią organizacijos veiklą, kuriančių gerus darbuotojų ir vadovybės tarpusavio santykius ir turinčių poveikį priimamiems sprendimams. Statistika rodo, kad patenkinti darbuotojai dirba našiau ir gali pagerinti verslo organizacijos finansinius rezultatus iki 25 proc. O kai darbuotojai yra patenkinti organizacijoje vykstančiais komunikacijos procesais, tampa tikrais savo organizacijos ambasadoriais. Efektyvi komunikacija lemia darbuotojų įsitraukimą, pasitenkinimą, lojalumą ir mažina jų kaitą“, – sako L. Jakučionienė 2020m. vu.lt publikuotame straipsnyje ” Ar verslas be efektyvios komunikacijos gali būti sėkmingas?”.
Išorinė komunikacija svarbi nepriklausomai nuo organizacijos dydžio, darbuotojų skaičiaus ar teikiamos paslaugos, produkto. Išorinė komunikacija darbuotojams savo šlovės akimirkos laukė ilgai. Ją dešimtmečiais lenkė į klientus nukreipti viešieji ryšiai ir rinkodara, kurių santykis su įmonės pelnu buvo akivaizdesnis. Ir tik mokslininkams vis giliau kapstantis po darbuotojų psichologiją, išorinė komunikacija gaudavo naujų užduočių, kito ir požiūris į komunikacijos specialistus. „Komunikacijos procesas bei sklandus jos įgyvendinimas – gyvybiškai svarbus organizacijos veikloje. S. K. Pandey ir J. K. Garnett (2006) rašo ir leidžia suprasti, kad bet kokia komunikacijos forma yra svarbi organizacijos veiklai ir jos darbuotojams.
Kadangi analizuojamos problemos finansinėje organizacijoje, būtina įsigilinti į aspektus apsunkinančius galimybę tinkamai ir efektyviai diegti išorinės komunikacijos sistemas bei vykdyti Projektų planavimus. Analizuojama įmonė AB „Swedbank“ organizacija įsikūrė 1997 m. Šiuo metu organizacijoje dirba virš 15 000 darbuotojų. „Swedbank“ organizacijoje vyrauja matricinė struktūra, todėl yra skirtingų veiklos rūšių departamentų, tarnybų. Organizacijoje galime sutikti darbuotojų, kurie...
Šį darbą sudaro 1254 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!