Analizės

AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė

10   (2 atsiliepimai)
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 1 puslapis
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 2 puslapis
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 3 puslapis
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 4 puslapis
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 5 puslapis
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 6 puslapis
AB „Swedbank“ komunikacijos problemų analizė 7 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Išorinė komunikacija – tai kas yra atskleidžiama su išoriniais sektoriais, susijusiais su įmone. Pavyzdžiui, klientai, tiekėjai ir pan. Šios komunikacijos tikslas yra pagerinti ir sustiprinti ryšius su įvairiais klientais, kuriais įmonė yra susijusi. Veiksminga informacijos sklaida organizacijos išorėje didina žinomumą pačios organizacijos. Padeda gerinti įmonės prekės ženklą. Sklandi komunikacija padeda pasiekti klientus, kuriems yra skirta komunikuojanti žinutė ir tokiu būdų pavyksta pritraukti naujų klientų bei gerinti tiesioginius ir netiesioginius pardavimus/paslaugas.
„Efektyvi komunikacija yra vienas svarbiausių organizacijos sėkmės variklių, užtikrinančių nuoseklią ir sklandžią organizacijos veiklą, kuriančių gerus darbuotojų ir vadovybės tarpusavio santykius ir turinčių poveikį priimamiems sprendimams. Statistika rodo, kad patenkinti darbuotojai dirba našiau ir gali pagerinti verslo organizacijos finansinius rezultatus iki 25 proc. O kai darbuotojai yra patenkinti organizacijoje vykstančiais komunikacijos procesais, tampa tikrais savo organizacijos ambasadoriais. Efektyvi komunikacija lemia darbuotojų įsitraukimą, pasitenkinimą, lojalumą ir mažina jų kaitą“, – sako L. Jakučionienė 2020m. vu.lt publikuotame straipsnyje ” Ar verslas be efektyvios komunikacijos gali būti sėkmingas?”.
Išorinė komunikacija svarbi nepriklausomai nuo organizacijos dydžio, darbuotojų skaičiaus ar teikiamos paslaugos, produkto. Išorinė komunikacija darbuotojams savo šlovės akimirkos laukė ilgai. Ją dešimtmečiais lenkė į klientus nukreipti viešieji ryšiai ir rinkodara, kurių santykis su įmonės pelnu buvo akivaizdesnis. Ir tik mokslininkams vis giliau kapstantis po darbuotojų psichologiją, išorinė komunikacija gaudavo naujų užduočių, kito ir požiūris į komunikacijos specialistus. „Komunikacijos procesas bei sklandus jos įgyvendinimas – gyvybiškai svarbus organizacijos veikloje. S. K. Pandey ir J. K. Garnett (2006) rašo ir leidžia suprasti, kad bet kokia komunikacijos forma yra svarbi organizacijos veiklai ir jos darbuotojams.
Kadangi analizuojamos problemos finansinėje organizacijoje, būtina įsigilinti į aspektus apsunkinančius galimybę tinkamai ir efektyviai diegti išorinės komunikacijos sistemas bei vykdyti Projektų planavimus. Analizuojama įmonė AB „Swedbank“ organizacija įsikūrė 1997 m. Šiuo metu organizacijoje dirba virš 15 000 darbuotojų. „Swedbank“ organizacijoje vyrauja matricinė struktūra, todėl yra skirtingų veiklos rūšių departamentų, tarnybų. Organizacijoje galime sutikti darbuotojų, kurie...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1254 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PROBLEMOS ANALIZĖ 3
  • 1.1 Problemos aktualumas 4
  • 1.2 Problemos aprašymas 4
  • 1.3 Galimi problemos sprendimo būdai 5
  • 1.4 Ankščiau taikyti sprendimo būdai 6
  • 1.5 Išorinės komunikacijos problemos sprendimas 6
  • 2. PROJEKTO LOGINĖS STRUKTŪROS MATRICA 7
  • IŠVADOS 8
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS.8

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
8 psl., (1254 ž.)
Darbo duomenys
  • Verslo analizė
  • 8 psl., (1254 ž.)
  • Word failas 166 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt